K:Mossele sissepritse.
Re: K:Mossele sissepritse.
Jah lühikeste otstega võib küll sellised jamad juhtuda, sest hetkeks soojenedes ja siis maha jahtudes tekib kondents jagaja kaane alla. Kui mootor töötab pikemalt siis jõuab kaane alune ära kuivada. Sama häda on ka mootoriõliga, ainult lühikeste otste sõitmisel oleks hea tihemini õli vahetada, kondentsi tekib väga palju, näha on seda kõige paremini õli lisamise korgilt. Sellele tekib selline kollakas-valge läga.
Lakk jagaja peal võib-olla ei ole isegi parim variant, ise olen kasutanud silikoonõli, seda mida müüakse aerosoolina, lased jagaja ja küünlajuhtmed ning süütepooli üle ning ei ole mingeid probleeme niiskuse või vee tõttu.
Lakk jagaja peal võib-olla ei ole isegi parim variant, ise olen kasutanud silikoonõli, seda mida müüakse aerosoolina, lased jagaja ja küünlajuhtmed ning süütepooli üle ning ei ole mingeid probleeme niiskuse või vee tõttu.
Re: K:Mossele sissepritse.
Karpade sättimine on tehtav - mosse karpade puhul isegi, kuigi raske. Samas ei olnud plaanis kasutada üldse vene karpasid - pigem 4tk reas nagu kaherattalistel.
Samas sisselaskekollektori tegemisel tekkis küsimus, et milleks see veekanal kollektorist läbi läheb? Jahutus? Selle võib ümber ka teha?
Samas sisselaskekollektori tegemisel tekkis küsimus, et milleks see veekanal kollektorist läbi läheb? Jahutus? Selle võib ümber ka teha?
Re: K:Mossele sissepritse.
karpa mootoritel veekanal läbi karpa ja kollektoril täidab toore klapi liigutamise ülesannet. Vesi soojeneb, klapp avaneb(bimetall tõmbab)
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: K:Mossele sissepritse.
Jagajale soovitatakse kummikinnas peale tõmmata siis pole vesisel teel sõitmisega nii suurt probleemi. Aga muidu on vahest küll märja ilmaga,et kruusasel-vesisel teel üks hetk mootor korralikult käia ei taha aga kuivemale teeotsale saades kaob probleem mõnesaja meetriga. Vähemalt minul küll pole juhtunud,et veeloigust läbi sõites jääb mootor päris seisma. Loomulikult pole Mossega mõtet põlvesügavusse vette ronida,siis sureb mootor küll välja.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: K:Mossele sissepritse.
Kummikinnas ei ole kõige parem variant, sest sa ei saa teda nii hermeetiliselt kinni, et sinna ültse vett või niiskust sisse ei lähe. Aga kui vesi sisse satub siis kuivamine võtab tunduvalt rohkem aega, sest kinnas takistab vee või niiskuse kiiret aurustumist.
See on järgi proovitud juba Nõukogude ajal, kui sillikoonõli ei olnud kusagilt võtta. Suurema efekti andis mootoriõliga jagaja ja juhtmete üle käimine. Kummikinnast kasutati väga-väga harva. Seda enam, et praegu ajab aerosoolpudelis silikoonõli väga edukalt asja ära, ei ole mingeid probleeme olnud ka sügavas vees ja mudas, nagu mingi aasta Jaanimäel rahvaralli ajal.
See on järgi proovitud juba Nõukogude ajal, kui sillikoonõli ei olnud kusagilt võtta. Suurema efekti andis mootoriõliga jagaja ja juhtmete üle käimine. Kummikinnast kasutati väga-väga harva. Seda enam, et praegu ajab aerosoolpudelis silikoonõli väga edukalt asja ära, ei ole mingeid probleeme olnud ka sügavas vees ja mudas, nagu mingi aasta Jaanimäel rahvaralli ajal.
Re: K:Mossele sissepritse.
Sellesse kummikindasse ei ole mul ka erilist usku. Mingi aeg hoiti autosid ka garaažis kile ning presendiga kaetult, et vesi autot ei rikuks. Ka oli täiesti tavaline keres olevate tuulutusavade ja vee väljavoolamiseks mõeldud aukude kummist punnidega sulgemine. Kogu vesi ja niiskus püsis autos ega tuuldunud.
Mul ei ole senini probleemiks olnud lompidest läbi sõitmine vaid vihmased ja rõsked ilmad. Pärast sadu lasen suurima rõõmuga läbi lompidest, nii et kahelt poolt katusele vesi kokku lendab.
carrec, sa lased jagaja ainult väljast silikoonõliga üle, või seest ka? Ning selleks sobib see tihendite määrimiseks mõeldud õli, või midagi erilist?
Mul ei ole senini probleemiks olnud lompidest läbi sõitmine vaid vihmased ja rõsked ilmad. Pärast sadu lasen suurima rõõmuga läbi lompidest, nii et kahelt poolt katusele vesi kokku lendab.
carrec, sa lased jagaja ainult väljast silikoonõliga üle, või seest ka? Ning selleks sobib see tihendite määrimiseks mõeldud õli, või midagi erilist?
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: K:Mossele sissepritse.
Ainult väljast olen lasknud, nii jagaja, süütepooli kui kõik küünlajuhtmed, eriti piibud. Täiesti tavaline uste tihendite silikoon, mida müüakse aerosool pudelis.
Re: K:Mossele sissepritse.
Tänud. Eks katsetan ka ära kui kunagi auto jälle kätte saan.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: K:Mossele sissepritse.
Ausaltöeldes oleks minu märg unistus mõne tsikli ITBd külge kruvida. Throttle response tõuseb lakke 

Re: K:Mossele sissepritse.
Loe ladaklubist, seal on 01-le nii mõndagi tehtud.Kombimiis kirjutas:Ausaltöeldes oleks minu märg unistus mõne tsikli ITBd külge kruvida. Throttle response tõuseb lakke
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.