IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1990 sass
Ma arvan, et see oli hetk, kus ma lihtsalt vötsin hoo maha ja magasin pool tunnikest. Öösel ilmselt ei saanud und täis ja tee peal vägisi kiskus silmi kinni.
Re: IZ 412 1990 sass
ohutus ennekõike, tubli!
mul oli sipa kiire, mõte oli küll ots ringi keerata, aga kuna reisijad olid autos rahulolematud, siis pidin edasi rühkima...
Re: IZ 412 1990 sass
Pidasin korra kinni igaks kolmandaks juhuks,arvasin et äkki on midagi viltu vms. aga magasite autos - ei hakanud üles ajama.sass kirjutas:Ma arvan, et see oli hetk, kus ma lihtsalt vötsin hoo maha ja magasin pool tunnikest. Öösel ilmselt ei saanud und täis ja tee peal vägisi kiskus silmi kinni.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: IZ 412 1990 sass
Kuressaares korduvalt nähtud ja pea teeb 360` ära. Väga kena masin.
Re: IZ 412 1990 sass
sass sõidab ringe su ümber v et sul pea tiire teeb ?
Re: IZ 412 1990 sass
Trivti värk, nagu ameerika vilmides tehakse
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZ 412 1990 sass
Talvel küll autoga ei söida, kuid... pole ju talvegi. Anyways, katsetused käivad:
Pilt on küll nigel, aga miskit on näha. Käima ei ole veel saanud, uputab räigelt ja küünlad esimese ringiga märjad. Originaalpumbast tuleb pisut palju rõhku - järgmine kord saarde lähen, siis proovin ilma pumbata (gravitatsioonipumbaga).
Kollektor sai tehtud täpselt selline, et napilt-napilt mahub ära. Tähelepanelik huviline näeb, et antud autol, kus proovimine toimub, pole isegi pidurivõimendit, sest muidu lihtsalt ei mahuks süsteem ära. Eks tulevikus mõtleb mingi lahenduse ka asjale.
Pilt on küll nigel, aga miskit on näha. Käima ei ole veel saanud, uputab räigelt ja küünlad esimese ringiga märjad. Originaalpumbast tuleb pisut palju rõhku - järgmine kord saarde lähen, siis proovin ilma pumbata (gravitatsioonipumbaga).
Kollektor sai tehtud täpselt selline, et napilt-napilt mahub ära. Tähelepanelik huviline näeb, et antud autol, kus proovimine toimub, pole isegi pidurivõimendit, sest muidu lihtsalt ei mahuks süsteem ära. Eks tulevikus mõtleb mingi lahenduse ka asjale.
Re: IZ 412 1990 sass
Sinna saab panna vanatyybi 408/412 v6imendi teisele poole mootorit, kui mingi kinnituskronstein teha.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: IZ 412 1990 sass
Seda küll, kuid peasilinder on karpade servast u. 2cm kaugusel. Võib-olla kannatab nii palju nihutada, et ei hakka pihta käima... Aga selleks, et filtrid ära mahuksid, oleks pisut rohkem ruumi vaja.hard0 kirjutas:Sinna saab panna vanatyybi 408/412 v6imendi teisele poole mootorit, kui mingi kinnituskronstein teha.
Re: IZ 412 1990 sass
Räägid ehk täpsemalt kunagi, mis masina pealt karpad pärit on ja kuidas mossele sobivaks said. Muidu tundub huvitav asi tulema. Edu ehitamisel ja aretamisel.