31. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 15:36
Postitas Urukoer
kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse :P

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 16:07
Postitas Muhulane
Urukoer kirjutas:kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse :P
GPS-i mul pole. Ning tuttava autoks oli suht tutikas Kia Ceed. Ju sel peaks kiirusevärk ikka korras olema.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 16:10
Postitas Muhulane
Küsimus selline - mis mudelitele pandi peale "märg" õhupuhasti? Korpus sama,mis 412-l. Mul on AZLK 427 kataloog ja seal on juba kuivelemendiga õhupuhasti.
Pilt
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 16:11
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:
Urukoer kirjutas:kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse :P
GPS-i mul pole. Ning tuttava autoks oli suht tutikas Kia Ceed. Ju sel peaks kiirusevärk ikka korras olema.
Tegelikult ka uued autod näitavad spidokal kiirust rohkem kui tegelik kiirus on !

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 16:14
Postitas Muhulane
partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:
Urukoer kirjutas:kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse :P
GPS-i mul pole. Ning tuttava autoks oli suht tutikas Kia Ceed. Ju sel peaks kiirusevärk ikka korras olema.
Tegelikult ka uued autod näitavad spidokal kiirust rohkem kui tegelik kiirus on !
Peaasi,et võimuesindajad kurjaks ei saa kiirust püüdes. Trassil pole probleemi aga linnas ja muudel kiirusepiiranguga aladel tahaks ikka lubatusse jääda.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 19:02
Postitas hard0
Olen täheldanud, et osade mossede puhul kuskil 50km/h juures hakkab spidomeetril(408/412) seier tuiama edasi-tagasi. Tavaliselt on siis kiirus linnasõiduks paras 8)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 20:28
Postitas MAZ
See õlipanniga õhupuhasti on esimese otsa ehk siis 1968-1970.a Izh 412 autodel kasutuses. Kui müügiks on anna teada olen huviline.

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 01 Juul 2015 20:33
Postitas Muhulane
MAZ kirjutas:See õlipanniga õhupuhasti on esimese otsa ehk siis 1968-1970.a Izh 412 autodel kasutuses. Kui müügiks on anna teada olen huviline.
Ok,jääb siis riiulil uut omanikku ootama :)

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 25 Juul 2015 14:27
Postitas kassu
Tere,eile nähtud teie autot,tuli peale masa risti vastu,väga kena oli vaadata...

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitatud: 25 Juul 2015 20:16
Postitas Muhulane
Ühtteist jälle tehtud.
Esmalt õlivahetus,juhiuksel hingede vahetus ja siis esisilla kallale. Pendelhoob oli kutu ja kohe nii kutu,et läks utiili. Korpus sel alumiiniumist ja see oli raami poolt koledasti ära ussitanud. Parem,alumine sarniir sai ka uus pandud ning roolikarpi timmitud. Sõidumugavus muutus positiivsemaks :) Sass käis veksli välja,et laagritel pendelhoovaga läheb rool veel kergemaks.Sai siis tellimus sisse antud aga Härmas pold ja polevat teada ka,kas Venestki saab.
Puht uudishimust sai piduristendis käidud. Esimesed olid tipptopp aga tagumised metsas. Parempoolne ei võtt pea üldse. Põhjus lihtne,kradi poolassi simmer jälle kutu ja mul pole uut võtta ka. Kusjuures sai ostetud kaks uue aja simmerit ja mõlemad utiilis juba. Näib jah,et SRÜ kummidetailidel kautšukit sees enam pole :)
Tarmo poest sain ka vahva vidina summuti otsa :) Ja kohe muutus sõidu ajal lahtise aknaga salongis õhk ka vinguvabamaks.
Pilt

Ja kas keegi oskab šarniiride ajaloost ka midagi rääkida? Näib,et on kolme sorti neid tehtud
Pilt