32. leht 36-st
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 10 Veebr 2012 22:12
Postitas SanderV
njaaa mul mootor soojeneb ilusti , klaasid saan ka puhtaks eest aga salongi soojaks ei saa
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 10 Veebr 2012 22:20
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:njaaa mul mootor soojeneb ilusti , klaasid saan ka puhtaks eest aga salongi soojaks ei saa
mina sain enda kombi salongi ilusti soojaks kui väljas oli -20 ja enam
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 10 Veebr 2012 22:38
Postitas randoA
Soojendus on võimeline esiklaasi puhtana hoidma, enam vähem.Aga see on ka kõik.Homme teen proovitiiru ja eks siis ole näha.Kui midagi ei aita siis ventikas minema ja elektri oma asemele.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 10 Veebr 2012 22:40
Postitas Järvpõld
Mul sama häda, ei lähe soojaks salongis.
Eile oli -20 õhtul, sõitsin siis 16km, vaevalt läks esiaken poole kõrguseni puhtaks, rohkem mitte. Peaks endal kunagi termostaati kaema, äkki on kogu aeg avatud.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 10 Veebr 2012 23:36
Postitas randoA
Mul aitab oluliselt kaasa kindlasti see, et auto seisab garaažis ja soojendus peab aknad lihtsalt puhtana hoidma.Kuid tundub, et see ülesanne käib üle jõu.Vaatame, mis ta homme teeb.
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 11 Veebr 2012 08:50
Postitas moskiito
randoA kirjutas:Mul aitab oluliselt kaasa kindlasti see, et auto seisab garaažis ja soojendus peab aknad lihtsalt puhtana hoidma.Kuid tundub, et see ülesanne käib üle jõu.Vaatame, mis ta homme teeb.
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
kohapeal seistes saab originaal ventikas asjaga enam vähem hakkama. kuid kui sõitma hakkab, jääb tema jõudlus soovida (jutt salonig ahju ventikast). peamine probleem on selles et kas salongi ventikas asub väga vales kohas, või on augud tehtud valesse kohta, lähtuvalt sellest kes mis nurga alt vaatab
. Mina läksin seda teed et vahetasin ventilaatori välja, tegin kaks vaheseina ventika ümber ja nüüd pole esimese akna puhastamisega probleeme. Teine varjant, mida samuti kaalusin, on selline et lõigata metallkorpuse küljest akkendele suunavad torud maha ja kinnitada need AL korpusele mis asub ventika taga, sama koht kust läheb jalgadele soe õhk. Sellisel meetodil ei pea venti välja vahetama, kuid probleeme võib valmistada ühenduse kvaliteet.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 11 Veebr 2012 12:41
Postitas randoA
Täna hakkan katsetama, kõigepealt võtan tiiviku eest ja lasen kohapeal käia, nii et termostaat avaneks.Siis mõtlen edasi mis elekti ventikas sinna panna.
Üritan selgust tuua ka elektri jamadesse
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 11 Veebr 2012 15:55
Postitas tarmo400
Mina oma autole panin Vaz 2106 elektrilise ventilaatori. Radiaatori ülemisi kinnitusi nihutasin toruga u 2,5 cm ettepoole ja andur on radiaatori alumises paagis.
http://pilt.delfi.ee/picture/8462577/
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 11 Veebr 2012 16:42
Postitas randoA
Ma tulin samale ideele.Põhimõtteliselt.
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Postitatud: 11 Veebr 2012 17:28
Postitas marko
randoA kirjutas:Ma tulin samale ideele.Põhimõtteliselt.
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?
Vahet niipalju,et tuleks ühendada nii ,et ventikas käiks õigetpidi,ehk väljaspool olles puhuks mootori poole.Kui ühendad käsitsi lülitamise peale siis ehk polegi releed vaja,peaks olema korralik lüliti sest ega ventikate voolutarve üsna suur.