MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ma taoliseid plaaningi panna. Kodus ühel JUMZ-il on tagaporitiiva küljes sarnased.
Ühe Tallinna lähistel asuva M401 omaniku kontakti juba sain, eks paistab, kas on nõus abistama.
Ühe Tallinna lähistel asuva M401 omaniku kontakti juba sain, eks paistab, kas on nõus abistama.
Viimati muutis TiitS, 04 Apr 2012 15:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Need tuled sobiksid ilmselt päris hästi. Samas praegused ei riiva ka väga silma. Aga alati annab ilusamaks teha, edu!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
saan aru et stendis neid jõumomente ja asju uurides peab mootorile nats vatti andma? iseasi kas keegi tahab enda originaal 401 piinata
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Off T: aa, seda ma ei teadnud et tal teine mootor peal. Too vanem mees seal on mingi endine lukseppa töökoja brigadir.myrka00 kirjutas:Need samad materjalid, ei hakka siis eraldi üles panema. Lihula M401-l on 408 mootor peal, seega ei ole originaal konditsioonis. Ja sellega sõidab üks vanem mees, vaevalt ta sellega ka Tallinnasse tulla tahab.
On T: Loodan et te selle mokitsa ribadeks ei lase
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ei piinata seal mootorit rohkem, kui tava maanteesõidul või tavasõidul kiirust kogudes.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Need venelase 3 erivärvi tuled meenutavad mulle veidi, 1958.a Desoto tagatulesid
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 401 1955 TiitS
kui sa minu pakutud tulesid mõtled, siis need on madalad ja lamedad- sellelt pildilt on paremini kujust aru saada:
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kirjutaks ka siis mis vahepeal toimunud on.
Mingi aeg tagasi kuulutasin ka siin teemas, et kas leidub mõni originaal 401 omanik, kes oleks nõus oma sõidukiga veojõustendi külastama. Selgus, et kasutaja Partnermossel oli üks tuttav, kellel on Tallinna lähedal originaalseisus Moskvich 401. Sain siis inimese telefoninumbri ning võtsin ühendust. Selgus, et auto omanik oleks isegi nõus tulema, vaja ainult autol kindlustus ära teha ja esimesed kevadised proovisõidud teha. Leppisime siis kokku aja järgmiseks nädalaks. 19. aprill oli siis see kuupäev, kui sõidukid Tallinna Tehnikakõrgkooli labori ees kokku said :
Esimesena ajasime siis originaalpilli rullidele:
Meeletu jõuressursiga originaalmootor (tehase poolt siis antud tervenisti 18 kw) , aga ilus puhas ja tiksus ka mõnusasti vaikselt.
Jõugraafik tuli selline:
max võimsus 14kw @ 3500-3900rpm ja max jõumoment 42Nm @ 2700-2900rpm
Natukene kahju oli vaadata seda vanakest. 3. Käiguga ei jõudnud rulle ringi ajada eriti ja ega 2. käigugagi väga palju parem seis ei olnud, aga masin pidas ilusti vastu ning vajalikud numbrid sai kätte. Igatahes tänud Erikule, kui ta seda foorumit ka loeb
Järgmisena ajasin siis enda masina rullidele
Tulemused olid veidi kehvemad, kui ma lootsin. Aga noh, mis sealt ikka oodata. Mootor ka ju tegelikult vana ja päevi näinud (tervelt 27 aastat).
max võimsus 71kw @ 4300 rpm ja max jõumoment 170Nm @ 3700rpm
Aga sellegipoolest päev läks korda ja vajalikud andmed sain kätte, et oma lõputööd jätkata.
Aga nüüd siis järgmine peatükk.
Samal nädalavahetusel (21. aprill) toimus Haapsalu Kiltsi lennuväljal "Streetrace avalaks". Mõtlesime sõpradega, et läheks ka kohale, vaataks kuidas sel kevadel differ vastu peab. Üritus oli muidu lahe ja ilm ilus. Teisel stardil selgus tõsiasi, et ei.....mosse diferentsiaal ei pea vastu Opeli mootori väändemomendile. Tagasi sai siis kulgetud seegi kord raksuva tagasillaga . Tegelikult eks see differ oleks vastu ka pidanud, kui ma oleks mõned burnoudi katsetused vahele jätnud, aga noh eks selline see elu on, vahest peab lollusi ka tegema . Igatahes nüüd tuleb teise margi tagasilla peale tõsiselt mõtlema hakata.
PS! Rekordile tegin ära
Mingi aeg tagasi kuulutasin ka siin teemas, et kas leidub mõni originaal 401 omanik, kes oleks nõus oma sõidukiga veojõustendi külastama. Selgus, et kasutaja Partnermossel oli üks tuttav, kellel on Tallinna lähedal originaalseisus Moskvich 401. Sain siis inimese telefoninumbri ning võtsin ühendust. Selgus, et auto omanik oleks isegi nõus tulema, vaja ainult autol kindlustus ära teha ja esimesed kevadised proovisõidud teha. Leppisime siis kokku aja järgmiseks nädalaks. 19. aprill oli siis see kuupäev, kui sõidukid Tallinna Tehnikakõrgkooli labori ees kokku said :
Esimesena ajasime siis originaalpilli rullidele:
Meeletu jõuressursiga originaalmootor (tehase poolt siis antud tervenisti 18 kw) , aga ilus puhas ja tiksus ka mõnusasti vaikselt.
Jõugraafik tuli selline:
max võimsus 14kw @ 3500-3900rpm ja max jõumoment 42Nm @ 2700-2900rpm
Natukene kahju oli vaadata seda vanakest. 3. Käiguga ei jõudnud rulle ringi ajada eriti ja ega 2. käigugagi väga palju parem seis ei olnud, aga masin pidas ilusti vastu ning vajalikud numbrid sai kätte. Igatahes tänud Erikule, kui ta seda foorumit ka loeb
Järgmisena ajasin siis enda masina rullidele
Tulemused olid veidi kehvemad, kui ma lootsin. Aga noh, mis sealt ikka oodata. Mootor ka ju tegelikult vana ja päevi näinud (tervelt 27 aastat).
max võimsus 71kw @ 4300 rpm ja max jõumoment 170Nm @ 3700rpm
Aga sellegipoolest päev läks korda ja vajalikud andmed sain kätte, et oma lõputööd jätkata.
Aga nüüd siis järgmine peatükk.
Samal nädalavahetusel (21. aprill) toimus Haapsalu Kiltsi lennuväljal "Streetrace avalaks". Mõtlesime sõpradega, et läheks ka kohale, vaataks kuidas sel kevadel differ vastu peab. Üritus oli muidu lahe ja ilm ilus. Teisel stardil selgus tõsiasi, et ei.....mosse diferentsiaal ei pea vastu Opeli mootori väändemomendile. Tagasi sai siis kulgetud seegi kord raksuva tagasillaga . Tegelikult eks see differ oleks vastu ka pidanud, kui ma oleks mõned burnoudi katsetused vahele jätnud, aga noh eks selline see elu on, vahest peab lollusi ka tegema . Igatahes nüüd tuleb teise margi tagasilla peale tõsiselt mõtlema hakata.
PS! Rekordile tegin ära
Re: MZMA 401 1955 TiitS
olen kuulnud et toyota hiace tagasild pidi olema üks parimaid ja väga suure jõuvaruga, ainult ei tea kuidas ta mossele sobib.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.