32. leht 33-st

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 10 Okt 2017 10:44
Postitas fokser
Paistab, et Hr Hallarvi`l on väga head tutvused kuskil maanteeametis/tehnoülevaatusel... :) Kuna mina ei saa küll aru kuidas selline masin arvel saab olla. Sõiduki taustakontroll näitab:

Esmane registreerimine: 1955
Eestis registreerimine: 12.10.2013
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik endine NLiit
Kategooria: sõiduauto
Kategooria tähis: M1
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: kollane
Mitmevärviline: Ei
Mootori töömaht: 1070 cm 3
Mootori võimsus: 19 kW
Kütus: Bensiin
Käigukast: -
Veoskeem: -
Mootori mudel: -
Suurim kiirus: -
Kiiruse piirang: -

Märkused ÜMBEREHITUS: Q130121.

MÕÕTMED
Pikkus 3855 mm ?
Laius 1400 mm ?
Kõrgus 1555 mm ?
Rööbe -

MASSID
Täismass 1155 kg
Registrimass 1155 kg
Tühimass 855 kg
Kandevõime 300 kg
Piduritega haagise lubatud mass 0 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 300 kg

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 10 Okt 2017 12:51
Postitas stern100
Ka kere ei ole enam sedaan.

Asi käib alati tutvuste kaudu ju ;)

Aga auto omanik võiks siis ikka enda huvides asja korda ajada..enne kui mõni kuri pealekaebaja seda teeb. Ennegi selliseid asju juhtunud.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 10 Okt 2017 18:32
Postitas fokser
SEDAAN - kõige suurem viga polegi. Minu enda masinal sama asi paberites. Kui küsisin, et minul 2 ust ja kirjas sedaan, siis vastus oli, et "sedaan võib ka 2 ukseline auto olla!" Aluseks oli see, et auto ehitati 4 ukselisest sedaanist, seega sedaan!

Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 10 Okt 2017 20:21
Postitas stern100
fokser kirjutas:SEDAAN - kõige suurem viga polegi. Minu enda masinal sama asi paberites. Kui küsisin, et minul 2 ust ja kirjas sedaan, siis vastus oli, et "sedaan võib ka 2 ukseline auto olla!" Aluseks oli see, et auto ehitati 4 ukselisest sedaanist, seega sedaan!

Ülejäänud asjad aga ei klapi kohe kuidagi! Kas ma olen värvipime või mis, kuid mina näen rohelist värvi. Mootori võimsus 19 KW, kuidagi ei soovi uskuda. Kaalud-mõõdud on vist originaal 401`st otse võetud.
Kupee, mille ma 412st tegin....ei saa nii et sedaan, oli vaja taodelda eraldi ümberehitusluba kupee tegemiseks sest 2 ust ei ole ikka sama. Niiet jälle kahe otsaga asi siis siin.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 10 Okt 2017 20:59
Postitas partnermosse
Kas karburaatori probleem lahendatud ?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 11 Okt 2017 08:56
Postitas marek
Eestis kupee ja sedaani määratlus üsna ebamäärane. Sapakaid on arvel umbes pooleks sedaane ja kupeesid, kõigil 2 ust. Ingliskeelses keskkonnas on 2 ukseline sedaan masin, millel kerekuju nagu 2 ukseline Escort mk 1, Ford Taunus, Opel Ascona ja Rekord D ja ka Sterni ehitatud 2 ukseline mosse. Kupee jaoks peaks auto 2 ukseline ja "fastback" olema: Datsun 100A ja 120A ja kõikvõimalikud sportautod. Eriti hea näide on 1. Gen Mustang, mida on 2 ukselist sedaani kui ka 2 ukselist kupeed (Bullitt filmis nt.) Vanadel ameeriklastel on veel üks näitajaid, et kupee kui puudub B piilar ja sedaan kui B piilar olemas 2 ukselistel. Eestis aga pannakse autosid kupeeks vist ka õunte pealt vaadates, aga antud asja baas 1938 Kadett K38 oli nii 2 kui 4 ust versiooni ning kere ikka sedaan.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 13 Okt 2017 22:40
Postitas hallarvi
Kui suur on võimalus, et 412 mootoril jäävad mõne aastaga kolvirõngad kinni?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 13 Okt 2017 22:47
Postitas TALUPOEG TALUJA
Ei usu seda,et mõne aastaga rõngad kinni jäävad. Siis peab küll vesi kolinal mootorisse jooksma. Niisama ei tohiks midagi juhtuda. Vanemal mootoril peaksid juba ka asjad pisut kulunud olema ja lõtkud ka sees. Kui ongi mingil põhjusel midagi silindrisse sattunud,peaks peale mõnda sõitu kohe lahti minema.
T.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 16 Okt 2017 22:22
Postitas hallarvi
Tänud, aga siis ehk keegi oskab mulle kirjutada siia ujuki alumise ja ülemise taseme kaanest.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 17 Okt 2017 00:53
Postitas partnermosse
hallarvi kirjutas:Tänud, aga siis ehk keegi oskab mulle kirjutada siia ujuki alumise ja ülemise taseme kaanest.
DAAZ karpal kütuse nivoo 18-20 mm põhjast mõõdetuna.