32. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 09 Juul 2012 17:44
Postitas viirusboy
Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 09 Juul 2012 19:12
Postitas moskiito
viirusboy kirjutas:Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
kõige otsmised jah, need mis vaakumipoolsed om. teisi puutuma ei pea.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 09 Juul 2012 23:39
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:
viirusboy kirjutas:Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
kõige otsmised jah, need mis vaakumipoolsed om. teisi puutuma ei pea.
Selge. Homme käin poes.
Pildimaterjali ka veidike alates siit http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/97356281/

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 10 Juul 2012 19:35
Postitas viirusboy
viirusboy kirjutas:
moskiito kirjutas:
viirusboy kirjutas:Nii, kui peasilinder lekib pidurivõimendisse, siis millised mansetid tuleks ära vahetada? Kas need 2 tk mis seal plastikrõngaste vahel on?
kõige otsmised jah, need mis vaakumipoolsed om. teisi puutuma ei pea.
Selge. Homme käin poes.
Pildimaterjali ka veidike alates siit http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/97356281/
Käisin kõik haapsalu autotarbeid müüvad poed läbi ja ei ole mitte kusagil sellist asja. Viimasena läksin automaailma kauplusesse, sealt öeldi ka et neil ei ole, aga õnneks tuli müüja vastu ja helistas oma tuttavale. Tuttav ütles et tal garaazis vedeleb ja lubas homme ära tuua. Vot see on teenindus. Ostsin autole veel vaha, poleerimislapid ja punased nn "tuuning" ventiilikorgid.

Kapoti all aga lood sedasi et vahetasin siis juba korraga gaasihoovastiku, pidurivõimendi ja panin ka korraliku, peaaegu uue peasilindri paika. Õhutada pole veel viitsind, eks homme peab ära tegema selle nüri töö.
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 12 Juul 2012 19:29
Postitas viirusboy
Nii, pidurid on peaaegu korras.. Ainult juhipoolne tagumine jamab. 50 korda umbes mängisime selle nipliga seal aga ikka lurts ja lurts. Lõpuks ei jäändki muud üle kui kola kokku ja kodu poole tagasi. Homme vaatan seda asja uuesti. Vb saab kuskilt õhku või on tõesti asi selles tagasilla rõhuregulaatoris. Ülejäänud 3 ratast sain asfaldil kenasti blokki.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Juul 2012 19:22
Postitas viirusboy
Eile proovisin auto peal vahatamist. Mina ise eriti aru ei saa aga kõrvalt rahvas kiidab et andis läiget juurde küll. Vähemalt saab nüüd linnusita kergemini värvilt maha. Piisab ainult kopsikuga vett visata ja läind.
Pilt
Täna tegin suure sisepesu. Viimati sai seda vist tehtud eelmine aasta? Piilusin põhjaplekke ka seestpoolt. Juhi tagune jalgealune tahab varsti vahetust saada. Võtab vetruma juba (Sinna jooksis mul aku tühjaks 2010 aastal).
Pilt
Ja peale selle laenasin vanaisa 408st istmekatteid. Taha istusid ilusti, ette istmetele jäid lössakalt, sest 408 istme seljatoed on laiemad kui 2140'l. Aga mulle hakkas hullult meeldima. Vb sellepärast et uus asi igapäevasele mustale salongile.
Pilt
Pilt

Homme hakkame siis lõpuks ka Jõhvi sõitma. Loodame et tuleb ilus ilm ja auto alt ei vea.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 15 Juul 2012 11:17
Postitas tanelv
Istmekatted tõesti ilusad, vinge.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 24 Juul 2012 21:46
Postitas viirusboy
Jõhvis käidud. Kilomeetreid tuli juurde kuskil 800 kanti. Sai seal linnavahel ka natuke lollitatud. Poodi minnes parkisime auto bussiootepaviljoni :lol Ilm aga ilus ei olnud. Terve tee padukas, seal kohapeal natuke näitas päikset ka ja tagasi samamoodi padukaga. Vähemalt oli õige ilm autos istumiseks. Mosse sillad veidi kitsamad vist kui läänekatel, rööbastel kiusas koguaeg vesiliug. Küll ühe rattaga, küll teisega. Õnneks saime terve nahaga tagasi. Pensukulu jäi krt jälle arvutamatta aga 37 liitrist jäi järgigi.
Pilt
Pilt
Pilt

Niisiis, vahepeal pole aga muud tarka teinud kui aint kalland ja talland. Erilisi vigu pole auto ka välja näidand. Hiljuti hakkas kõrva tume müdin mootoris. Kuulda on seda siis kui 4. käiguga kuskil 80 kandis sõita. Muul viisil kuulda pole. Tunnetab seda ka jalaga läbi põhja. Pole kindel kas just mootorist tuleb, aga kuskilt eestpoolt see kostub salongi. Teine asi, mis häirima on hakanud, on normaalselt kohalt startides hakkab lammutama. Nimelt tundub nagu hakkaks tagasild hüppama. Käigukang salongis peksab vasakule-paremale. Abivahendiks on sidur korra lahti ja uuesti, vähe järsemalt. Kui kohalt ketsiga jalga lasta ei hüppa ka midagi. Saa siis aru. Kahtlustan mootori patju mis on no ikka parajalt pehmed ja käigukasti patja, mis pole ka arvatavasti suurem asi enam.

Kuna vahepeal olid majarahva mõlemad riisiraketid pukkidel ja ootasid remonti, lasid omanikud mossega ringi. Kes tööl ja kes niisama asju ajamas, ei saanud ma asjasse eriti süveneda. Täna aga otsustati üks masuudipress korda teha ja ma sain ka enda auto kallale asuda. Esmalt võtsin nõuks ära vahetada kõik puksid mis tagasilda kinni hoiavad.
Pilt

Vahetada jõudsin ainult tagumised. Polnud neid eriti lihtne lahti saada sest 27 aasta jooksul polnud neid keegi liigutand. Lisaks pidin ka paagi maha keerama sest muidu poleks saand paremalt poolt klambrit kätte. Uued puksid sisse ja mant kokku. Klambri panin teistpidi tagasi et ei peaks hiljem paaki lammutama.
Pilt
Pilt

Siis vaatasin et vasakust trumlist kuidagi tilgub ja maas kena loik. Näpuga nuusutades täitsa pidurivedelik. Lekib raibe jälle. Sellepärast ka õhku kätte ei saanud. Egas siis midagi, trummel maha, asjad küljest ära, kolvid välja ja oligi selge pilt.
Pilt
Pilt
Pilt

Homme vaatan, mis kohalikud poed arvavad minu manseti ostusoovist ja ehk saab vahetatud ka eesmise vedru kinnituste puksid. Lisaks läheb vahetusse ka esisilla puksid, niipalju kui võimalik ja mootoripadjad koos käigukasti padjaga. Võimalik et vaatan siduriketta ja krafiittalla ka üle. Kõige lõpuks käin ka siduri hüdraulika üle sest alt on pulk täitsa lõpuni reguleeritud aga sidur lahutab alles põhjas pedaaliga. Ja kui rahalised ressursid ja omaenese laiskus viitsib, käin ka põhja üle mingi möginaga.

Ka politsei tuli lõpuks esimest korda kiusama. Hommikul kella 5 ajal lahtise tuuleklaasiga linna vahel sõitmine äratas kahtlust ja nemad tõlgendavad seda sedasi et autos on alkoholi. Õnneks polnud seda juhi vereringes ja pääsesime. Haapsalu linna vahele on tekkinud üks samasugune 2140, värv vähe tumedam punane, stanged plastikotstega ja toonklaasid taga ja külgedel. Mingi vanemas eas härras istus sisse ja andis korralikult minna.. :auto

Siuksed lood siis. Praeguseks kõik.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2012 00:27
Postitas stern100
Uutest esisilla puksidest niipalju, et järgi tehtud stabika pukse ära osta...helerohelisele panin talvel kõik uued ning nüüd on 2 tükki juba nii ribadeks et enne ülevaatust pean neid jälle vahetama. Sõitnud olen nats üle 6k km.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2012 00:41
Postitas viirusboy
stern100 kirjutas:Uutest esisilla puksidest niipalju, et järgi tehtud stabika pukse ära osta...helerohelisele panin talvel kõik uued ning nüüd on 2 tükki juba nii ribadeks et enne ülevaatust pean neid jälle vahetama. Sõitnud olen nats üle 6k km.
Kuidas ma nendel vahet teen?