33. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 11 Sept 2010 10:25
Postitas mossejumal
Ah mina ei tea ma tegin ennem sumpsi liitekohad terasharjaga puhtaks,siis panin mingit kallist möksi vahele ja tõmbasin klambritega kinni ja asi kärab küll.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 11 Sept 2010 14:22
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:Ise teinud alati toruliite kohad -püksid -resonaator-summutiotsad grafiitmäärdega kokku,et rooste kinni ei "keevitaks" ja kui kuskilt isegi "siristab" väljaheitegaasi, siis panen kuumakindla silikooniga(mis mõeldud mootorite ja muude asjade kiirtihenditeks) veel korraliku läraka otsa ja kui see kuivanud,siis pole probleemi ja seda taktikat kasutanud juba aastaid.Kunagi pole probleemi olnud miskit roostetanud resonaator või summuti vahetada ja keevitust pole samuti vaja, sest kõik toimib ideaalselt.Ärge solvuge kuid kinnikeevitamine on rohkem põmmpeadele ;) :smokin
On ennemgi see kuumakindla silikooniga kinnimökerdamine meeles mõlkunud aga ma polnud kindel,kas sellel silikoonil niipalju kuumakindlust jagub kui summutaja tekitab.
Panin grafiiti pükste ja kolle tihendi vahele kuid abi ei olnud. Eks läheb siis silikoon...
Eks see summutajaprobleem Mossel võib ka mind varsti kummitama hakata. Läbi veel roostetanud pole aga vaadates,kuidas torud kiht-kihi haaval aina õhemaks jäävad,on vist üsna varsti augud sees. Eks näe,mis ülevaatusel sellest räägitakse...

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Sept 2010 22:23
Postitas Edel
Jäin täna mõttesse,kas tihend asub poolassi küljes või sillatala sees? Raamatust ei saa hästi aru ja kunagi ühe silla ära lammutades ei meenu ka,kus tihend oli. Praegune probleem on parempoolne lekkiv poolassitihend.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Sept 2010 22:41
Postitas marko
Simmer on sillasees :)

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Sept 2010 23:04
Postitas Edel
marko kirjutas:Simmer on sillasees :)
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 14 Sept 2010 08:24
Postitas TALUPOEG TALUJA
Edel kirjutas:
marko kirjutas:Simmer on sillasees :)
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.
Peaks olema 400-2401034-A5

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 15 Sept 2010 21:16
Postitas Edel
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Edel kirjutas:
marko kirjutas:Simmer on sillasees :)
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.
Peaks olema 400-2401034-A5
Leidsin oma varudest 400-2401034-5. Ei tea kas see sobib. Simmeri sisemine ava igaljuhul on sobiv aga sillatala ava ei tea.
Eile koostasin "jooksu" roolivardaid. Kõik otsad jäid parasjagu "tuugad" nii et need saab lähiajal alla pandud.
Oli käepärast punane värv ning tõmbasin siis vardad punaseks ka juba :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 19 Sept 2010 14:05
Postitas Edel
Tagasilla poolassi simmerling on 400-2401034-05.
Eile tegin mõned videoklipid Mosse kiirendusvõimest. Kahjuks üles laadides pole mõnel videol heli,ilmselt on konkreetne video youtubega (tavaliselt aga toru.ee-ga) mingil põhjusel konfliktis.
Üks video selline http://www.youtube.com/watch?v=5UpYMuas5mU
Välja lööb karburaatori võimetus korralikult töödata alla 3500p/min, alla selle minekut pole ja köhib alles. Vaatamata sellele 21 sekundiga "sajani" on isegi hea tulemus.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 21 Sept 2010 00:22
Postitas Edel
Poolassi simmer vahetatud. Koos selle tööga sai ka käsipidurit peale keeratud ning selle tross määritud. Muu hulgas sai veel asendatud summutaja tripp ja läbi puhutud tagasilla õhutusnippel tala peal.
Käsipidur läks paremaks aga asfaldil sai plokki vist ühe ratta. Peab veel selle üle vaatama.
Lähipäevadel lähen ülevaatusele.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 22 Sept 2010 00:34
Postitas Edel
Edel kirjutas:Esimene käik 43... teine käik 74... kolmas käik 114... Täna siis lõpuks ometi Mossel tehniline ülevaatus edukalt läbitud
Ja taaskord läbis Moskvitš tehnilise ülevaatuse. Tehnika kohapealt ei leitud ühtegi viga, küll aga paberimajanduses. Nimelt nüüd kummitas jälle sama probleem kui ARK-is ümbervormistusel: Mossel olev VIN-kood klapib ühe (Hollandis oli vist) tagaotsitava auto omaga ja see ei lubanud andmebaasis muudatusi teha. Niipalju,et homme ajab ülevaatuspunkt ARK-iga selle asja korda ning siis on jälle aasta mureta.