Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Sept 2010 10:25
Ah mina ei tea ma tegin ennem sumpsi liitekohad terasharjaga puhtaks,siis panin mingit kallist möksi vahele ja tõmbasin klambritega kinni ja asi kärab küll.
On ennemgi see kuumakindla silikooniga kinnimökerdamine meeles mõlkunud aga ma polnud kindel,kas sellel silikoonil niipalju kuumakindlust jagub kui summutaja tekitab.partnermosse kirjutas:Ise teinud alati toruliite kohad -püksid -resonaator-summutiotsad grafiitmäärdega kokku,et rooste kinni ei "keevitaks" ja kui kuskilt isegi "siristab" väljaheitegaasi, siis panen kuumakindla silikooniga(mis mõeldud mootorite ja muude asjade kiirtihenditeks) veel korraliku läraka otsa ja kui see kuivanud,siis pole probleemi ja seda taktikat kasutanud juba aastaid.Kunagi pole probleemi olnud miskit roostetanud resonaator või summuti vahetada ja keevitust pole samuti vaja, sest kõik toimib ideaalselt.Ärge solvuge kuid kinnikeevitamine on rohkem põmmpeadele
Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.marko kirjutas:Simmer on sillasees
Peaks olema 400-2401034-A5Edel kirjutas:Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.marko kirjutas:Simmer on sillasees
Leidsin oma varudest 400-2401034-5. Ei tea kas see sobib. Simmeri sisemine ava igaljuhul on sobiv aga sillatala ava ei tea.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Peaks olema 400-2401034-A5Edel kirjutas:Selge siis. Ma olin siiani arvanud,et tihend on just assi küljes. Ega keegi ei tea,mis on selle simmerlingi varuosakood? Peaks olema algusega midagi 408xxxxxx,403xxxxxx vms. Mul üht-teist simmereid on varuks,ehk leian sobiva.marko kirjutas:Simmer on sillasees
Ja taaskord läbis Moskvitš tehnilise ülevaatuse. Tehnika kohapealt ei leitud ühtegi viga, küll aga paberimajanduses. Nimelt nüüd kummitas jälle sama probleem kui ARK-is ümbervormistusel: Mossel olev VIN-kood klapib ühe (Hollandis oli vist) tagaotsitava auto omaga ja see ei lubanud andmebaasis muudatusi teha. Niipalju,et homme ajab ülevaatuspunkt ARK-iga selle asja korda ning siis on jälle aasta mureta.Edel kirjutas:Esimene käik 43... teine käik 74... kolmas käik 114... Täna siis lõpuks ometi Mossel tehniline ülevaatus edukalt läbitud