MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Hiace tagasild peaks laiuse poolest ka sobima, boonuseks on veel LSD ja mossega sama auguvahe.
Palju sellel mootoril kirjade järgi muidu jõudu peaks olema?
Originaal-401 on ilmselt kõige lahjem auto mis kunagi seal dünos käinud on
Palju sellel mootoril kirjade järgi muidu jõudu peaks olema?
Originaal-401 on ilmselt kõige lahjem auto mis kunagi seal dünos käinud on
Re: MZMA 401 1955 TiitS
sellele hiace sillale mis mul kuuris on 13 tolli velg peale ei lähe. 403 velg läheb. Pikkuse katsun ära mõõta. Krt mingi kuu aega mõõdan juba aga vast saab siis häste mõõdetud.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
See oligi jah kõige lahjem masin, mis seal käinud kunagi .Martpoiss kirjutas:Hiace tagasild peaks laiuse poolest ka sobima, boonuseks on veel LSD ja mossega sama auguvahe.
Palju sellel mootoril kirjade järgi muidu jõudu peaks olema?
Originaal-401 on ilmselt kõige lahjem auto mis kunagi seal dünos käinud on
Hiace tagasild olekski jah kõige parem variant sinna alla, aga nende eest küsitakse ikka ilusaid summasid ka. Kui kellegil vedeleb sellist tagasilda, või teab kus vedeleb, võib mulle pakkuda, võib olla ka ilma lsd-ta variant
85kw ja 182Nm on max tehaseandmete järgi.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Nujah, jäin ka neid graafikuid vahtima, ja tegelikult on asi korrektne - mõõdetakse ju tehase numbrid kõik hoorattalt. Selleks oleks pidanud minema teise laborisse, mootorilaborisse, kus praegu veel peaks üks Ferrari mootor pukis olema.
Asja point siis - esivedu kaotab ära 7-12% mootori antavast jõust, tagavedu kuni 25 ning nelivedu (audi puhul lausa 38) kuni 35%. Seega, oleks justkui kõik hobesed alles ja originaalmosse täitsa kikkis veel
Tjah, eks mul ka ikka pisar silmas, et oleks võinud hambad ristis Sena ikka keevitama hakata, aga vähemalt mootor läks õigesse kohta. Selle eest küll ämbriga riispekki.
Asja point siis - esivedu kaotab ära 7-12% mootori antavast jõust, tagavedu kuni 25 ning nelivedu (audi puhul lausa 38) kuni 35%. Seega, oleks justkui kõik hobesed alles ja originaalmosse täitsa kikkis veel
Tjah, eks mul ka ikka pisar silmas, et oleks võinud hambad ristis Sena ikka keevitama hakata, aga vähemalt mootor läks õigesse kohta. Selle eest küll ämbriga riispekki.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tegelikult jõuülekande kaod (15%) ma arvestasin maha juba. Otse rattast olid numbrid veel väiksemad . Mootorilabor on TTÜ valdkond seal Koplis. Meil TTK-s on see Eesti oludes ainulaadne nelikveo võimalusega veojõustend.
Selle Senatori üle ei maksa nutta. Altpoolt oli see ikka väga mäda. Vähemalt said paljud teised taastamist väärivad Senatorid omale defkasid varuosi nt. tuled, stanged, tiivad, uksed, liistud jms.
Selle Senatori üle ei maksa nutta. Altpoolt oli see ikka väga mäda. Vähemalt said paljud teised taastamist väärivad Senatorid omale defkasid varuosi nt. tuled, stanged, tiivad, uksed, liistud jms.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
ahaa. tubli, et juba kaod juurde arvestasid..
väärt vend oled, ega Andy ja Kati muidu ei räägiks
Tjah, seal Koplis me seda Ferrut kräunutamas käisime neh.
no siis rahu tema kerele ja viva la Mosse.
lihtsalt puht huvist küsin, et mis oleks järgmine loogiline samm sellele kerele jõudu juurde tekitama? Ega 401 kere meeletuid hobujõusid ka lõputult ei talu...
väärt vend oled, ega Andy ja Kati muidu ei räägiks
Tjah, seal Koplis me seda Ferrut kräunutamas käisime neh.
no siis rahu tema kerele ja viva la Mosse.
lihtsalt puht huvist küsin, et mis oleks järgmine loogiline samm sellele kerele jõudu juurde tekitama? Ega 401 kere meeletuid hobujõusid ka lõputult ei talu...
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Noh reaalselt ma eriti ei usu, et ma lähiajal seda mosset kõvasti ehitama hakkan. Minu jaoks on selle mosse ehitus veidi tahaplaanile jäänud. Tahaks vahepeal mõne moodsama tehnikaga tegeleda. Selleks sai üks Bmw ostetud, mida siis tasapisi nokitsen. Praegu on põhiline lihtsalt mosset korras hoida, et saaks vahest mõned sõidud teha . Tegelikult kui paremad amordid ja vedrud alla panna, saaks juhitavuse ka täitsa talutavaks ma arvan.
Muidugi mõttest on ühtteist ikka läbi ka käinud. Näiteks mõte, et ehitaks mosse eraldi alusraami peale ja custom vedrustus teha, sarnaselt Estfieldidele. Mootorile tuleks kõigepealt kap remont teha, kogu sisu uue vastu välja vahetada. Aga kui juba suuremaks ehituseks läheks siis valiks mingi teise mootori, millele laialdasemalt juppe oleks saada.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
hannes24 kirjutas:sellele hiace sillale mis mul kuuris on 13 tolli velg peale ei lähe. 403 velg läheb. Pikkuse katsun ära mõõta. Krt mingi kuu aega mõõdan juba aga vast saab siis häste mõõdetud.
HIace sild on ca 142cm pikk, mosse oma vist 127 (2140). Nii, et päris 1:1-le ei lähe. Jämedalt 7,5cm mõlemat tagakoobast vaja laiendada.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Selge pilt. Milline see Hiace silla kardaani kinnitus flants on. Sarnane mosse omale?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ega jah. Su bemmist olen kuulnud. see on tõesti laiatarbekaup. Seda CIH'i viitsivad tjüünida üldse vähesed ja veel vähem viitsitakse seda korraski hoida. Et justkui kui tegu on kettajamiga, siis ei peaks nagu üldse hooldama vist.. Selliseid masinad mul ikka päevas mõni läbi käib, kes imestab, et kas õli peab ka vahetama või???!!TiitS kirjutas:
Noh reaalselt ma eriti ei usu, et ma lähiajal seda mosset kõvasti ehitama hakkan. Minu jaoks on selle mosse ehitus veidi tahaplaanile jäänud. Tahaks vahepeal mõne moodsama tehnikaga tegeleda. Selleks sai üks Bmw ostetud, mida siis tasapisi nokitsen. Praegu on põhiline lihtsalt mosset korras hoida, et saaks vahest mõned sõidud teha . Tegelikult kui paremad amordid ja vedrud alla panna, saaks juhitavuse ka täitsa talutavaks ma arvan.
Muidugi mõttest on ühtteist ikka läbi ka käinud. Näiteks mõte, et ehitaks mosse eraldi alusraami peale ja custom vedrustus teha, sarnaselt Estfieldidele. Mootorile tuleks kõigepealt kap remont teha, kogu sisu uue vastu välja vahetada. Aga kui juba suuremaks ehituseks läheks siis valiks mingi teise mootori, millele laialdasemalt juppe oleks saada.
Edu ja jaksu!