IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1990 sass
Nädalavahetusega proovisime, katsetasime, poleerisime, möllasime... Midagi sai tehtud ka: pikemad kammitsad alla koos u 6cm madaldusega, veljed poleeritud, värvitud (mitte päris lõplikult, aga sain ettekujutuse kätte, missugune jääb, paar pisikest kohta tuleb üle käia, kus teibiga sai koonerdatud) - kogu see nali kajastub järgmistel piltidel:
Klotsid-kammitsad:
Veljele pisut värvi:
Teip maha ja proovima:
Lõpplahendus:
Velgedest nii palju, et alla istusid probleemideta, mutrite koonused on samad, uusi mutreid vaja polnud, ette oli vaja 3mm flantsi, muidu käis vastu öötsa, keskava tuleb ainult siis ümber teha, kui kapslit tahaks keskele... Ainus, mis pisut häirib, on see, et tagumine velg on pisut koopas, aga samas väga väljapoole ka tuua ei saa, siis hakkab väljapoole koopaserva vastu käima... Lühidalt võib olla rahul praeguse seisuga.
Klotsid-kammitsad:
Veljele pisut värvi:
Teip maha ja proovima:
Lõpplahendus:
Velgedest nii palju, et alla istusid probleemideta, mutrite koonused on samad, uusi mutreid vaja polnud, ette oli vaja 3mm flantsi, muidu käis vastu öötsa, keskava tuleb ainult siis ümber teha, kui kapslit tahaks keskele... Ainus, mis pisut häirib, on see, et tagumine velg on pisut koopas, aga samas väga väljapoole ka tuua ei saa, siis hakkab väljapoole koopaserva vastu käima... Lühidalt võib olla rahul praeguse seisuga.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412 1990 sass
käi kanni kui kena
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 412 1990 sass
Pagana hea näeb välja.
Viimati muutis ABS, 20 Mai 2014 07:30, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: IZ 412 1990 sass
Kas viimasel pildil on ka klotsid vahel? Kuidagi kõrge tundub jätkuvalt.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 412 1990 sass
uued vedrud + klotsid teeb jah sama välja mis väsind vedrud ilma klotsideta
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 412 1990 sass
On klotsid vahel, aga auto pisut kundepoole kaldu ja pagass ka täitsa tühi, bilsud kergitavad tagaotsa siis eriti hästi, kui koormust vähe... Reaalses olukorras on madalam.Peeter kirjutas:Kas viimasel pildil on ka klotsid vahel? Kuidagi kõrge tundub jätkuvalt.
wax kirjutas:käi kanni kui kena
Tänud. Omal ka meeldib.ABS kirjutas:Pagana hea näeb välja.
Re: IZ 412 1990 sass
Tere,kas auto asus eelmine sügis aia tänaval kollase maja taga,nägin seda mossed 2140 ustega.
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: IZ 412 1990 sass
Just-just. Sealkandis ta seisab aeg-ajalt.kassu kirjutas:Tere,kas auto asus eelmine sügis aia tänaval kollase maja taga,nägin seda mossed 2140 ustega.
Re: IZ 412 1990 sass
Seal oli veel üks pranzi tüüpi mosse ka,pean tunnistama need mossed on väga kenadsass kirjutas:Just-just. Sealkandis ta seisab aeg-ajalt.kassu kirjutas:Tere,kas auto asus eelmine sügis aia tänaval kollase maja taga,nägin seda mossed 2140 ustega.
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: IZ 412 1990 sass
Kirjutaks veidi selle masina mootorite ajaloost, on endal ka parem ülevaade:
1. Auto originaalmootor, kolin tuli sisse, kolmanda silindri kepsusaale oli otsad andnud. Sõitis poolteist hooaega.
2. Eelmise 2140 pealt tulnud plokk, millele läks uus sisu, 2140 pealt tulnud plokikaas. Mingi vale heli oli juures, aga töötas ilusti ja jõuliselt... Võtsime maha inspekteerimiseks. Kindlat vastust ei saanudki, mis oli valesti. Sõitis pool hooaega.
3. Doonorauto (Kombi) pealt tulnud mootor. Täiesti lahti võtmata. Läks peale, vana kaanega, imelik heli jätkuvalt küljes, sõitsin hooaja. Läks Kombi peale tagasi - talvel hea sõita (taas tuttav kepsukolin). Sõitis ühe hooaja.
4. Originaalmootori plokki uus sisu (uued hülsid-kolvid-saaled jm), töötas ilusti alguses, lausa ideaalselt, pärast kahte hooaega pisut teistsugune heli sees. Võtsime maha, inspekteerisime - erinevate plokkide raampakud olid omavahel vahetusse läinud. Õiged raamipakud kadunud. Tore. üks raamsaale kulunud, ülejäänud korras.
5. Suvaline doonormootor, täiesti lahtivõtmata, sõitis kaks aastat, saalekolin jällegi... 2014 aasta suvesõidult tagasiteel läks iga kilomeetriga kolin hullemaks ja vedas täpselt koju ära. Siiani on see mootor peal.
Mis järgmiseks - ei tea. Paar mõtet on olnud, aga jäävad praegu välja hõikamata - ilmselt jääb see masin veel originaalmootoriga. Kindel plaan on ka see aasta suvesõidule tulla.
1. Auto originaalmootor, kolin tuli sisse, kolmanda silindri kepsusaale oli otsad andnud. Sõitis poolteist hooaega.
2. Eelmise 2140 pealt tulnud plokk, millele läks uus sisu, 2140 pealt tulnud plokikaas. Mingi vale heli oli juures, aga töötas ilusti ja jõuliselt... Võtsime maha inspekteerimiseks. Kindlat vastust ei saanudki, mis oli valesti. Sõitis pool hooaega.
3. Doonorauto (Kombi) pealt tulnud mootor. Täiesti lahti võtmata. Läks peale, vana kaanega, imelik heli jätkuvalt küljes, sõitsin hooaja. Läks Kombi peale tagasi - talvel hea sõita (taas tuttav kepsukolin). Sõitis ühe hooaja.
4. Originaalmootori plokki uus sisu (uued hülsid-kolvid-saaled jm), töötas ilusti alguses, lausa ideaalselt, pärast kahte hooaega pisut teistsugune heli sees. Võtsime maha, inspekteerisime - erinevate plokkide raampakud olid omavahel vahetusse läinud. Õiged raamipakud kadunud. Tore. üks raamsaale kulunud, ülejäänud korras.
5. Suvaline doonormootor, täiesti lahtivõtmata, sõitis kaks aastat, saalekolin jällegi... 2014 aasta suvesõidult tagasiteel läks iga kilomeetriga kolin hullemaks ja vedas täpselt koju ära. Siiani on see mootor peal.
Mis järgmiseks - ei tea. Paar mõtet on olnud, aga jäävad praegu välja hõikamata - ilmselt jääb see masin veel originaalmootoriga. Kindel plaan on ka see aasta suvesõidule tulla.