AZLK 2140 1980 HendrikR
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Ega need uued osad ka teab mis paremad alati ei ole. Ma ostsin remontkomplekti, kus nõelklapi pesas oli veel treilaastu ja klapi allservas asuv kuul oli niimoodi kinni pressitud, et see ei liikunudki. Alati maksab üle kontrollida kui külge paned midagi.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Ma võtsin ta lahti,kuna sügise paiku muutus auto jube uimaseks ja mõtlesin,et ehk karpa pesu jne muudaks asjaEdel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Kui karpa hingeeluga kursis ei olda, siis vast pole mõtet näppida jahEdel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Just tihendid ei pruugi pidama jääda väändunud kruvikõrvade pärast. See on põhiline. Kuni õhku vahele ei ime ja ei puterda, mina parem ei puutuks. Minevikus nendega küll jebitud.partnermosse kirjutas:Kui karpa hingeeluga kursis ei olda, siis vast pole mõtet näppida jahEdel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
ei maksa siis jõuga neid kõveraks keerata.Edel kirjutas:Just tihendid ei pruugi pidama jääda väändunud kruvikõrvade pärast. See on põhiline. Kuni õhku vahele ei ime ja ei puterda, mina parem ei puutuks. Minevikus nendega küll jebitud.partnermosse kirjutas:Kui karpa hingeeluga kursis ei olda, siis vast pole mõtet näppida jahEdel kirjutas:Mis karbat puudutab, siis mina korralikult (noh jah suhteline mõiste ) töötavat isendit ei näpiks, kuni ta ilusti käib. Oma varasematest kogemustest tean, et lahtivõttes, läbipesu ja/või remondikomplektiga kokku pannes ei pruugi soovitavat tulemust saavutada.
ja kui juba kõverad, tuleb sirgeks teha.
siis pole ka õhulekkega probleemi.
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Olen tavaliselt lihvinud sirgeks. Ei mina julge neid puutuda, materjal jube rabe. Ühe korra murdsin ära, rohkem ei taha. Ehk murdus selleks, et külmalt väänasin, aga noh, tahtsin lihtsalt natuke proovidaUrukoer kirjutas: ei maksa siis jõuga neid kõveraks keerata.
ja kui juba kõverad, tuleb sirgeks teha.
siis pole ka õhulekkega probleemi.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Jah külmalt väänata ei tohi, kuumaga tuleb tagasi sirgeks pressida.Edel kirjutas:Olen tavaliselt lihvinud sirgeks. Ei mina julge neid puutuda, materjal jube rabe. Ühe korra murdsin ära, rohkem ei taha. Ehk murdus selleks, et külmalt väänasin, aga noh, tahtsin lihtsalt natuke proovidaUrukoer kirjutas: ei maksa siis jõuga neid kõveraks keerata.
ja kui juba kõverad, tuleb sirgeks teha.
siis pole ka õhulekkega probleemi.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Täna otsustasin proovida kas läheb auto käima. No ei tahtnud minna...Korra läks,aga gaasi pidi palju tallama et ta jääks käima. Vaatasin kapoti alla. Oh imet,toru/voolik,mis läheb jagajasse, oli ühendamata jäänud Kui sai ühendatud,siis nagu lubas,aga käima ei läinud...starter tegi jubedat häält pealekauba. Mehaaniku sõnavara sai vägagi usinalt praktiseeritud,koguni kolmes keeles Segukruvi peaks sättima vist,ujutab üle hetkel
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
segukruvi nüüd küll üle ei uputa .