33. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 29 Aug 2015 13:36
Postitas TALUPOEG TALUJA
No ülevaatusel käidud. Läks läbi nagu lipsti. Erinevus esiamortidel oli 1%.... Tagapiduri erinevus oli 16%.... kas see oli käsipidur või sõidupidur....ei olnud mahti uurida... muud ei märganud,kuna tegelesin kõrvaliste asjadega... Ülevaataja poisile pidin seletama,et seisma jääb trossist.... :D Üllatasin sellega,et autol diiselmootor peal.... Ja ka järjekorras tuli seletada,miks on autol plokisoojendus... jne. Aga eks selle autoga käib kaasas pidevalt kohustus tutvustada oma autot. Minul pole selle vastu midagi. Teinekord võib isegi trehvata mõne endise samasuguse auto peale.
Need naelte otsast võetud pidurid toimetasid kenasti. Nüüd aga pean otsima kas uued klotsid või katted välja,sest tagasi pole mõtet neid kulunuid panna. Osaliselt juba liimist lahti läinud. Üks klots on nagu kobedam... aga muidu täitsa läbi värk.

Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 02 Sept 2015 17:14
Postitas TALUPOEG TALUJA
Paar aastat tagasi sai üks varumootor hangitud. Sain sellisena,et veel töötas ja läks käima kuidagiviisi. Plaan oli aga asi oma käe järgi vormida.. ehk siis võtsin plokikaane maha,avastasin mõra klappide vahel,mis küll polnud veel läbi ,panin teise kaane mis sai maha lihvitud,kuna kaan oli kõveraks keeratud..... ja lasin ka klapid üle käia. Mitme vana mootori pealt valisime ka paremad klapid. Pihustiotsad sai ka hangitud uued.... VW omad... mis polnud kahjuks õige valik,kuna küttekulu suurenes pea liiter sajale juurde. Mootori käik oli muidugi hea. Veel märkasin,et keegi on kunagi pannud uue plokikaanetihendi aga nõksa vanema mudeli oma.... saab küll aga natuke ebasobiv ja häiriv saab... Selle panin tagasi sisse. No lõpuks oli tulemus selline:

https://www.youtube.com/watch?v=gTuT1o8bzEE

Läks aega mis läks aga sain selle video sõprade abiga tuubi.
Mootoril polnud häda muud,kui ainult ei tahtnud külmastpärast kuidagi käivituda. Soojast peast läks nagu plaksti. Kuna arvasin,et asi polnud õige,lõin mootori osadeks laiali. Tulemus--- kahel kolvil olid ülemised surverõngad katki. Ühel kolvil aga üks õlirõngas kinni jäänud. No ja riiulisse torkasin selle mootori põhjusel,et silindrid kulunud tehase andmete piirini,ehk suurim lubatud mõõt millal peab hülsse vahetama-0.15 mm. Oh,mis inglase jaoks läbi,käib meile küll... :D Auto peal oleval mootoril oli see mõõt juba käes... aga peale uute rõngaste paigaldamist erilist õlitarbimist ei tähelda.....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Sept 2015 07:57
Postitas TALUPOEG TALUJA
Hommikut!

No kui juba läks näitamiseks siis järgmine tehtud video:

https://www.youtube.com/watch?v=aegp8PTl3Ps

Plaan oli juba kevadel koos sõber Silveriga autost üks video teha aga tuli igasuguseid asju vahele ja nii saigi see tehtud alles hiljuti. Nii et head vaatamist.

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Sept 2015 08:41
Postitas moskiito
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Hommikut!

No kui juba läks näitamiseks siis järgmine tehtud video:

https://www.youtube.com/watch?v=aegp8PTl3Ps

Plaan oli juba kevadel koos sõber Silveriga autost üks video teha aga tuli igasuguseid asju vahele ja nii saigi see tehtud alles hiljuti. Nii et head vaatamist.

T.
hommikut, nähtud, like tehtud ja jagatud :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Sept 2015 09:10
Postitas MAZ
Esimene korralik diisel mosse video ;)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Sept 2015 09:18
Postitas TALUPOEG TALUJA
moskiito kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
hommikut, nähtud, like tehtud ja jagatud :D
Ma kahtlustan,et sul seal liiga suur seltskond,kellega jagada.... :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Sept 2015 18:26
Postitas TALUPOEG TALUJA

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 13 Sept 2015 22:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
Eila sai kartul võetud. Kasutasin Mosset pisut ära kuna traktor oli külapeal. Sai üks vana käru päkats järgi pandud ja sellega oli hea kartuleid vedada.

Pilt

Pilt

Enne viimast lõppu lagunes velje päris ära,lausa silmnähtavalt.. :D
Üldiselt jäin asjaga rahule. Ei lugenud ei tühi kumm ega ka pehme muld. Mootor jõudis ilusti autot ja ka käru vedada. Kohapealt minek oli hetkeks raske aga peale siduripedaali lahtilaskmist kogus hoogu ja jõupuudust polnud. Käru polnud triiki täis vaid sai kartuleid täis pangesid ja korve veetud+ paar saatjat,kes nautisid sõitu...
Otsisin ka tagavararatast aga ühtegi Zigulli veljet polnud majas. Hädast aitas välja sõber mesinik,kes mööda sõitis ja kohe oma pagasnikust ühe vana ratta mulle käru peale lajatas. Uskumatu. Õhku kahjuks sees polnud aga selle saab lisada...

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 22 Sept 2015 21:35
Postitas TALUPOEG TALUJA
Vahepeal tekkis mõte oma varusid üle vaadates,et mul pole ühtegi küljekarbi liistu...... Kas järsku on kellegil pakkuda?
Võibolla keegi leiaks ka aega ja mõõdaks liistu pikkuse ära. Tänud ette!


T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 23 Sept 2015 16:27
Postitas MAZ
VAZ 2101 karbi liist sobib ka ja mul on isegi üks komplekt üle. Vastu tahan muud koli saada ;) küll sa tead mida ma silmas pean.