33. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 27 Aug 2015 22:00
Postitas viirusboy
Sidurit kõige lihtsam ja valutum lahti saada, kui tõstad sillast ühe tagaratta maast lahti, neljas sisse, gaasi ja sidur alla. Teine kamraad või ise jalaga ukseaugust lükkad tungi pealt maha. Mul toimib alati.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 28 Aug 2015 11:12
Postitas Muhulane
Ok,see nipp vaja järele proovida. Ja targem seda kaksi teha. Arvan,et ei jõua lükkava jalaga siduri peale õigel ajal. Ning pärast ebaõnnestunud katset üksi mosset garaaži ajada on mul paras jura.
Ning ennem ei saa niiehk naa miskit teha,kui uued lõdvikud saanud olen.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 28 Aug 2015 12:39
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Kuidas lõhnad salongis? Mul oli seest kopitanud,kuna klaasitihend oli taga läbi lasknud ja käsn imes kõik sisse.... poroloon. Pesin seda istet survepesuriga ja leotasin pesupulbri veega.... sunnik kuivas nädala aega ja küpsetasin veel lisaks saunalaval. Päris haisust lahti ei saanudki,oleks pidanud leotama vast mingi asjaga....järsku Booraksi lahusega... too aitab hallituse vastu. Kas on kellegil mõtteid kuidas saaks haisust lahti?
Kuna minu massinal on mitu komplekti istmekatteid peale tõmmatud ja tundub,et seda autot ei ole seest koristatud selle ostmisest saadik,siis ma ei imestagi selle haisu üle. Ja pealegi on see pidevalt õues seisnud,kuigi katte all.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 28 Aug 2015 21:16
Postitas Muhulane
Nonii,Iževskiga saab juba vaeva näha :)
Jahutussüsteemi sain kokku,kuigi radikatinutus tuli haltuura. Ülemine pann mõlemalt poolt otsast lõpuni kärje küljest lahti ning eks üritasin ää paigata aga lõppresultaat tuli pisut niru.See selleks.
Põhijama ikka sidur. Sassilt sain ka näpunäiteid.Et kruusateel hoog üles ja pärsid põhja. Kohe üsna mitu raksu proovisin aga nemaa. Jamasid tuli kohe juurde.Esiteks kadusid pidurid ära ja kogu selle loksutamise peale läks karpa ka umbe,toorega veel sõitis. Parem esimene pidur jääb ka peale,velg oli üsna tuline. Kusjuures pidurit vajutades tekib siuke koššš hääl ning peale mitut muljumist hakkab pidur rakenduma ka. Rataste juurest märg ei ole ja trassil ka lekkekohta ei tuvastanud. Peasilindris jama?
Näib,et tuleb sidur ikka lahti võtta ja vaadata,mis pagan seal toimub? Tungraua variant jäi proovimata muidugist.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 29 Aug 2015 08:54
Postitas moskiito
Muhulane kirjutas: kogu selle loksutamise peale läks karpa ka umbe,toorega veel sõitis.
ei tõmmanud midagi karpa umbe, pigem läks mootor umbe kütusest :D ehk siis "tõmbas täis".

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 15 Sept 2015 08:29
Postitas Muhulane
Sai siis Iževsk ette võetud ja siduri kallale. Kast-koda maha ning nagu arvata oligi - ketas ilusti hooratta külge kinni liimitud nii,et pole asigi. Heebel kätte ning olin valmis juba tugevamat füüsilist jõudu kasutama aga täitsa ilusti tuli lahti. Tööpinnad ning ketas ise veel viisaka olemisega ning sättisin need tagasi. Nüüd kojale ja käimakotile pesu ning seejärel montaaž :) Järge ootavad pidurid,karpa,radikas ja salongi korralik revideerimine.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 15 Sept 2015 19:12
Postitas Muhulane
Tekkis küsimus.
Kas mosul ei tule sidurikoda ilma mootorit nihutamata niisama ära?
Sidurikoda maha võttes avastasin,et starteri pesa pealt oli küür maha saetud. Küll ma nuputasin,et miks. Aga koda tagasi pannes sain aru küll,et miks. Ilma mootorit nihutamata poleks küüruga koda üldse küljest kätte saanud.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 15 Sept 2015 19:33
Postitas moskiito
Ei, see suht võimatu mootorit nihutamata teha, sest kui kasti maha võttad, vajub mootor ette. Koda kätte saad ilusti, aga tagasi saamine paras peavalu. et seda peavalu leevendada, siis saetaksegi siduri põlv maha et lihtsustada enda elu.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 15 Sept 2015 22:35
Postitas Muhulane
Joppenbuhh ütleks selle peale.
Küsimus veel.
Kas salongiradika kraani saab remontida? Enne,kui lõhkumiseks läheb,uuriks asja.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 16 Sept 2015 07:41
Postitas sass
Lihtsam vahetada. Remont vöib nöuda praktiliselt uue valmistamist. Ja sidurikoda tuleb ära küll, mootorit tuleb kallutada pisut ja tuleb. Tagasi panemine samuti kallutades.