AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas moskiito »

siduri kohta ütlen nii palju et siduri kettas on õhtal. soovitan nii kiiresti kui saad selle välja vahetada, kuna needid hekseldavad päris korralikult tööpindasi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas tafi »

viirusboy kirjutas:Kuidas ma nendel vahet teen?
Poes hammusta puksi kuskilt otsast,kui tükki välja ei saa,on korralik värk.. :)
Tel 55627664
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

tafi kirjutas:
viirusboy kirjutas:Kuidas ma nendel vahet teen?
Poes hammusta puksi kuskilt otsast,kui tükki välja ei saa,on korralik värk.. :)
Kahtlane neid poodi närima minna. Aga tagasillas puksid vahetatud. Esisillani pole veel jõudnd. Need jaapani autod lagunevad üllatava kiirusega ja jälle on pääsetee mosse. Kuna autol oli vahepeal perse üleval, kruvisin ka porilapakad alla tagasi. Kinnitusele puurisin augud juurde ja poltidega kinni. Enam ei tohiks alt ära ka kukkuda. Olen mõelnud ka maandusriba peale. Väiksena hullult meeldisid sellised asjad.
Pilt

Vanaisaga koos ehitasime ka SL diffri kokku. Diffril endal oli satelliitide korpus katki ja laagrid kutud. Abiks oli tõsta kogu see kompott teise tutikasse korpusesse. Terved jupid tulid 4.22 ülekandega diffrist. Reguleerimine on üks tänamatu töö. Keera kogu mant kokku ja lahti mitu korda kui lõpuks hambad jooksma saab. Kui esisillas puksi vahetuseks läheb, kruvin alla ka uue diffri.

Täna sõbral viskas üle lillede ja kasside pildistamisest ja helistas et võiks väikse fotoshootimise teha autodest. Mõeldud tehtud. Kui see aasta ka kalendrit tehakse, peaks miskit leidma küll :)
Pilt
Pilt
Pilt

Rohkem miskit tarka polegi. Kalla ja talla pill.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Nii. Nüüd on jälle närvid koos. Ehitan mina seda käsipidurit siin juba pea 6 tundi ja ainuke asi mis on juhtunud on et juhipoolne ratas võtab natukene. Tegin mitu korda step-by-step selle õpetuse järgi ja ei midagi. Parempoolne täitsa null. Ideid?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas stern100 »

viirusboy kirjutas:Nii. Nüüd on jälle närvid koos. Ehitan mina seda käsipidurit siin juba pea 6 tundi ja ainuke asi mis on juhtunud on et juhipoolne ratas võtab natukene. Tegin mitu korda step-by-step selle õpetuse järgi ja ei midagi. Parempoolne täitsa null. Ideid?

Oma helerohelisel ladusin täna tagumisele sillale kõik uued klotsid ja reguleerisin kässari poole tunniga ära. Kolm klõksu ja rattad plokkis :P Väike oht on et nelja inimesega sõites peab ainult natuke maha keerama seda värki...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 332
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas Sten »

See tugilatt vms kahe klotsi vahel, selle pilud on äkki liiga kulunud? Kui ekstsentrikut keerad ja see latt seal jääbki loksuma, siis pead selle pilu täis keevitama ja parajaks käiama või siis teise korraliku lati panema.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Pidureid pole viitsind näppida veel. Üleeile lagunes sidur. Mingi kolakas käis seal ja vaikus. Lisaks jooksis mööda maad ka kogu vedelik siduriajamist. Egas siis midagi, kolmnurk otsa ja lohistasime koju ära. Täna kiskusin asja lahti et rohkem infot saada. pidin ka juhipoolse mootoripadja ära võtma, muidu poleks seda korpust sealt kätte saanud. Vaja see padigi vahetada.
Pilt

Nagu näha, on see grafiit oma pesas ka ringi käinud. Ju ta siis sellepärast ka katki läks?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kas neid kumme ka kuskil uusi pakutakse või kellegil on?
Pilt

Uut oleks vaja ka seda porikummi siduri silindri peale.
Pilt
Pilt

Fotodel olevad jupid vahetan uute vastu. Kui kellegil neid küsitud kummidetgaile peaks üle olema, ehk raatsiksite need mulle müüa?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas moskiito »

käigukasti tala küljes olevad puksid, selles kohas mis kinnitub kere külge, neid pole vaja vahetama kl hakkata sest kui uued paned, näevad need uued samasugused peagi välja. kuna seal käib ka metalplaat peale, siis las olla vanad edasi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas:käigukasti tala küljes olevad puksid, selles kohas mis kinnitub kere külge, neid pole vaja vahetama kl hakkata sest kui uued paned, näevad need uued samasugused peagi välja. kuna seal käib ka metalplaat peale, siis las olla vanad edasi.
Tegelt oleks hea teada uute saadavust. Mõnel vanal isendil on need kummijullad täiesti pudedad ja oleks tarvis välja vahetada...
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Edel kirjutas:
moskiito kirjutas:käigukasti tala küljes olevad puksid, selles kohas mis kinnitub kere külge, neid pole vaja vahetama kl hakkata sest kui uued paned, näevad need uued samasugused peagi välja. kuna seal käib ka metalplaat peale, siis las olla vanad edasi.
Tegelt oleks hea teada uute saadavust. Mõnel vanal isendil on need kummijullad täiesti pudedad ja oleks tarvis välja vahetada...
Oleks tõesti hea teada..

Olukorrast objektil: Sidur koos. Uued jupid: Siduriketas, sidurikorv, grafiittald, vasak mootoripadi, mansetid siduri silindris ja uus porikaitsekumm ka peal. Uue sidurikorvi panin sellepärast et see klots, kuhu grafiit vastu käib logises nii üles-alla kui edasi-tagasi. Uuel ei logise üldse midagi. Uue nn tihendi joonistasin ka koda ja kasti vahele. Homme vaja veel käigukast kinni keerata, Kardaan alla ja veidi ka õhutada. Enne ülevaatust tahaks klapid ja süüde ka natuke regulli saada ja puhastama peaks ka pisut kontakte ja küünlaid. Piduriga keeran selle plaadi seal teistpidi ja kui siis ka midagi ei ole, lähen riski peale.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Vasta