33. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2012 06:36
Postitas moskiito
siduri kohta ütlen nii palju et siduri kettas on õhtal. soovitan nii kiiresti kui saad selle välja vahetada, kuna needid hekseldavad päris korralikult tööpindasi.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2012 11:50
Postitas tafi
viirusboy kirjutas:Kuidas ma nendel vahet teen?
Poes hammusta puksi kuskilt otsast,kui tükki välja ei saa,on korralik värk.. :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 02 Aug 2012 14:19
Postitas viirusboy
tafi kirjutas:
viirusboy kirjutas:Kuidas ma nendel vahet teen?
Poes hammusta puksi kuskilt otsast,kui tükki välja ei saa,on korralik värk.. :)
Kahtlane neid poodi närima minna. Aga tagasillas puksid vahetatud. Esisillani pole veel jõudnd. Need jaapani autod lagunevad üllatava kiirusega ja jälle on pääsetee mosse. Kuna autol oli vahepeal perse üleval, kruvisin ka porilapakad alla tagasi. Kinnitusele puurisin augud juurde ja poltidega kinni. Enam ei tohiks alt ära ka kukkuda. Olen mõelnud ka maandusriba peale. Väiksena hullult meeldisid sellised asjad.
Pilt

Vanaisaga koos ehitasime ka SL diffri kokku. Diffril endal oli satelliitide korpus katki ja laagrid kutud. Abiks oli tõsta kogu see kompott teise tutikasse korpusesse. Terved jupid tulid 4.22 ülekandega diffrist. Reguleerimine on üks tänamatu töö. Keera kogu mant kokku ja lahti mitu korda kui lõpuks hambad jooksma saab. Kui esisillas puksi vahetuseks läheb, kruvin alla ka uue diffri.

Täna sõbral viskas üle lillede ja kasside pildistamisest ja helistas et võiks väikse fotoshootimise teha autodest. Mõeldud tehtud. Kui see aasta ka kalendrit tehakse, peaks miskit leidma küll :)
Pilt
Pilt
Pilt

Rohkem miskit tarka polegi. Kalla ja talla pill.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 09 Aug 2012 18:08
Postitas viirusboy
Nii. Nüüd on jälle närvid koos. Ehitan mina seda käsipidurit siin juba pea 6 tundi ja ainuke asi mis on juhtunud on et juhipoolne ratas võtab natukene. Tegin mitu korda step-by-step selle õpetuse järgi ja ei midagi. Parempoolne täitsa null. Ideid?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 09 Aug 2012 18:17
Postitas stern100
viirusboy kirjutas:Nii. Nüüd on jälle närvid koos. Ehitan mina seda käsipidurit siin juba pea 6 tundi ja ainuke asi mis on juhtunud on et juhipoolne ratas võtab natukene. Tegin mitu korda step-by-step selle õpetuse järgi ja ei midagi. Parempoolne täitsa null. Ideid?

Oma helerohelisel ladusin täna tagumisele sillale kõik uued klotsid ja reguleerisin kässari poole tunniga ära. Kolm klõksu ja rattad plokkis :P Väike oht on et nelja inimesega sõites peab ainult natuke maha keerama seda värki...

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 09 Aug 2012 18:18
Postitas Sten
See tugilatt vms kahe klotsi vahel, selle pilud on äkki liiga kulunud? Kui ekstsentrikut keerad ja see latt seal jääbki loksuma, siis pead selle pilu täis keevitama ja parajaks käiama või siis teise korraliku lati panema.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 13 Aug 2012 20:30
Postitas viirusboy
Pidureid pole viitsind näppida veel. Üleeile lagunes sidur. Mingi kolakas käis seal ja vaikus. Lisaks jooksis mööda maad ka kogu vedelik siduriajamist. Egas siis midagi, kolmnurk otsa ja lohistasime koju ära. Täna kiskusin asja lahti et rohkem infot saada. pidin ka juhipoolse mootoripadja ära võtma, muidu poleks seda korpust sealt kätte saanud. Vaja see padigi vahetada.
Pilt

Nagu näha, on see grafiit oma pesas ka ringi käinud. Ju ta siis sellepärast ka katki läks?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kas neid kumme ka kuskil uusi pakutakse või kellegil on?
Pilt

Uut oleks vaja ka seda porikummi siduri silindri peale.
Pilt
Pilt

Fotodel olevad jupid vahetan uute vastu. Kui kellegil neid küsitud kummidetgaile peaks üle olema, ehk raatsiksite need mulle müüa?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 13 Aug 2012 23:05
Postitas moskiito
käigukasti tala küljes olevad puksid, selles kohas mis kinnitub kere külge, neid pole vaja vahetama kl hakkata sest kui uued paned, näevad need uued samasugused peagi välja. kuna seal käib ka metalplaat peale, siis las olla vanad edasi.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 13 Aug 2012 23:14
Postitas Edel
moskiito kirjutas:käigukasti tala küljes olevad puksid, selles kohas mis kinnitub kere külge, neid pole vaja vahetama kl hakkata sest kui uued paned, näevad need uued samasugused peagi välja. kuna seal käib ka metalplaat peale, siis las olla vanad edasi.
Tegelt oleks hea teada uute saadavust. Mõnel vanal isendil on need kummijullad täiesti pudedad ja oleks tarvis välja vahetada...

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2012 23:09
Postitas viirusboy
Edel kirjutas:
moskiito kirjutas:käigukasti tala küljes olevad puksid, selles kohas mis kinnitub kere külge, neid pole vaja vahetama kl hakkata sest kui uued paned, näevad need uued samasugused peagi välja. kuna seal käib ka metalplaat peale, siis las olla vanad edasi.
Tegelt oleks hea teada uute saadavust. Mõnel vanal isendil on need kummijullad täiesti pudedad ja oleks tarvis välja vahetada...
Oleks tõesti hea teada..

Olukorrast objektil: Sidur koos. Uued jupid: Siduriketas, sidurikorv, grafiittald, vasak mootoripadi, mansetid siduri silindris ja uus porikaitsekumm ka peal. Uue sidurikorvi panin sellepärast et see klots, kuhu grafiit vastu käib logises nii üles-alla kui edasi-tagasi. Uuel ei logise üldse midagi. Uue nn tihendi joonistasin ka koda ja kasti vahele. Homme vaja veel käigukast kinni keerata, Kardaan alla ja veidi ka õhutada. Enne ülevaatust tahaks klapid ja süüde ka natuke regulli saada ja puhastama peaks ka pisut kontakte ja küünlaid. Piduriga keeran selle plaadi seal teistpidi ja kui siis ka midagi ei ole, lähen riski peale.