AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Häirib õli lekkimine. Karteri tihendi vahelt pisut tuleb (tilgad on alati all peale parkimiskohast ärasõitu),poltide pingutamine nagu ei aita,vaat et lekib veelgi enam. Tuleb mingi aeg tihendi vahetus ette võtta.
Teine lekitaja on roolikarp. Enne ülevaatust sinna panin aga natuke nii, et tigu ja rull määritud oleks aga leemendab mis hirmus.
Täna hommikul oli mootoril õlivarras emulsioonine. Suvi läbi oli korras. Tekib tõesti seda kontensi nii palju,et 20-30min. töötamine seda päris ära ei kaota? Eelmine talv sama jura. Iseenesest eelmine tali sai õli vahetatud siis paistis see küll ühtlaselt must olevat. Õli on töödanud 4500km.
Muidu tehnika kohapealt on käinud ilusti juba 2 nädalat kui õlilekked välja arvata. Nädal tagasi tegi Mosse läbi Tallinna otsa jälle Järva-Jaani ja samamoodi tagasi. Kokku tuli 237km ja bensiini ostetud 23,4 liitrit ning selle bensuga sain hiljem lisaks ka ühe päeva linnas käia. Et siis kahe tankimise vahe 265km.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Edel kirjutas:Häirib õli lekkimine.
Kõige rohkem immitseb õlifiltri korpuse vahelt. Olen seda pingutanud küll aga tundub aina rohkem immitsevat. Mul oli üks tihend üle ja proovisin selle vahetusega. Tuli välja,et too oli täitsa ära vajunud ja filtri otsades kummiseibid päris puruks. Mai kuus just panin uued! Krt see vene kvaliteet!
Kohapeal polnud midagi targemat asemele panna ja tagasi läksid vanad. Nädalavahetus tuleb siis "Volgasse" asja teha.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Täna tõin "Volgast" uue õlifiltri tihendi komplekti. Järgmine nädal paneb paika.
Sammuti täna oli juhus Mossega pukseerida Audi A4 Jürist Nõmmele. Andis seda ikka tirida,vahel oli tunne,et "tagumine" üritab mind pidurdada :D
Selline pilt kohale jõudes http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/77449111
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Eelmine nädalavahetus hakkas jahutusvedelikku lekkima. Vahetasin 2 lõdvikut välja. Panin oma vanadest varudest kasutatud aga veneaegsest ajast asemele,ühel ka aastanumber 1979 peal. Eelmine talv panin poeuued lõdvikud ja nüüd puhta pragunenud. Oh seda vene kvaliteeti!
Õlifiltrile panin ka uued tihendid. No krt tee mis tahad aga õlifiltri korpuse tihend lekib ikka,kuigi vähem kui enne. Kõik liitepinnad puhtad ja siledad aga õli ei pea. Mis probleem? Õlifiltri läbilaskevõime liiga madal,et korpus on pidevalt õli ääreni täis?
Käivitumisraskused on viimastel päevadel hakanud tekkima. Täna 4 tundi seisis ja tahtis pikalt ketramist. Läheb käima aga kipub tagasi lööma. Kuni mootor soojenenud pole,gaasipedaali põhja vajutada ei saa,kohe poob kinni ja kipub tagasi lööma. Krt ma ei saa aru,mis viga on,karba kindlasti mitte,küttepuudus see pole. Gaasijaotusmehhanism ei toimi õieti (näit. vänt- ja nukkvõlli kett 1 hamba võrra paigast)? Süüdet keerata pole mõtet,muutust paremuse poole ei tule. Üleüldse niiske ilmaga teeb käivitamisel trikke.
Talverehvid panin eile alla. Sõita on sujuvam,rehvid ja veljed jooksevad ilusti,sammuti on rooli kergem keerata aga suuremal kiirusel (80 ja rohkem) tekib vaikne undamine sisse.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas: Kuni mootor soojenenud pole,gaasipedaali põhja vajutada ei saa,kohe poob kinni ja kipub tagasi lööma. Krt ma ei saa aru,mis viga on,karba kindlasti mitte,küttepuudus see pole.
Kas see poomine tekib siis kui tooreklapp on maha lükatud? Või peale tõmmatud? Kas sul karbussi jäässe ei tõmba?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:
Edel kirjutas: Kuni mootor soojenenud pole,gaasipedaali põhja vajutada ei saa,kohe poob kinni ja kipub tagasi lööma. Krt ma ei saa aru,mis viga on,karba kindlasti mitte,küttepuudus see pole.
Kas see poomine tekib siis kui tooreklapp on maha lükatud? Või peale tõmmatud? Kas sul karbussi jäässe ei tõmba?
Niipalju välja tõmmatud,et mootor käib tühikäigupööretest pisut kiiremini (1500-2000p/min),töösoojalt enam vähem juba,vahel kipub ikka "katkuma".
Karbal õhufiltril õhuvõtu voolikut küljes pole üldse,võtsin selle kevadel maha sest too kippus juba liiga räbalaks muutuma. Praegu pole ka nii külm,et kohe jäässe tõmbab.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Just praegu ongi juba soovitatav panna karburaatori õhuvõtu voolik asendisse kus võtab sooja õhku.Peale seda peaks suurem osa auto vappumisest lakkama gaasipedaali vajutades !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

edel. Kõige suurem oht jäätumiseks ongi 0 pluss miinus 5 kraadi. Siis õhu niiskustase kõrge ja jäätumine kegem. Olenevalt auto iseloomust (jah, selline asi on olemas) jäätub karpa ka vastavalt. MInu mossele ei olnud vaja õhu soojendust ennem kui temperatuur läks alla nulli püsivalt, sierra see vastu soovib saada juba siis kui väljas on alla +5 kraadi öösiti.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Selge siis. Kaevan õhuvõtu vooliku jälle välja,vaatan mis saab.
Ega täna hommikul oli käivitamine umbes samasugune protseduur nagu on seda -15-20 kraadiga. Käima lõpuks läks. Peale lõunat käivitasin siis polnud probleemi.
Täna panin jagajale teise kaane ja kontrollisin küünlad üle. Neil viimastel viga polnud midagi ja otsin ka uued piibud välja. Juhtmeid hetkel pole ja ennem katsetan muude asjadega.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas:Selge siis. Kaevan õhuvõtu vooliku jälle välja,vaatan mis saab.
Ega täna hommikul oli käivitamine umbes samasugune protseduur nagu on seda -15-20 kraadiga. Käima lõpuks läks. Peale lõunat käivitasin siis polnud probleemi.
Täna panin jagajale teise kaane ja kontrollisin küünlad üle. Neil viimastel viga polnud midagi ja otsin ka uued piibud välja. Juhtmeid hetkel pole ja ennem katsetan muude asjadega.
Täiesti uus süütesüsteem aitab käima minemisele kõvasti kaasa :beer Omad kogemused.
Blokisoendust pole peale aretatud sul? Äkki sul mootor juba hõre? surveid oled mõõtnud?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta