34. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 04 Okt 2010 23:22
Postitas Edel
Häirib õli lekkimine. Karteri tihendi vahelt pisut tuleb (tilgad on alati all peale parkimiskohast ärasõitu),poltide pingutamine nagu ei aita,vaat et lekib veelgi enam. Tuleb mingi aeg tihendi vahetus ette võtta.
Teine lekitaja on roolikarp. Enne ülevaatust sinna panin aga natuke nii, et tigu ja rull määritud oleks aga leemendab mis hirmus.
Täna hommikul oli mootoril õlivarras emulsioonine. Suvi läbi oli korras. Tekib tõesti seda kontensi nii palju,et 20-30min. töötamine seda päris ära ei kaota? Eelmine talv sama jura. Iseenesest eelmine tali sai õli vahetatud siis paistis see küll ühtlaselt must olevat. Õli on töödanud 4500km.
Muidu tehnika kohapealt on käinud ilusti juba 2 nädalat kui õlilekked välja arvata. Nädal tagasi tegi Mosse läbi Tallinna otsa jälle Järva-Jaani ja samamoodi tagasi. Kokku tuli 237km ja bensiini ostetud 23,4 liitrit ning selle bensuga sain hiljem lisaks ka ühe päeva linnas käia. Et siis kahe tankimise vahe 265km.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 06 Okt 2010 23:03
Postitas Edel
Edel kirjutas:Häirib õli lekkimine.
Kõige rohkem immitseb õlifiltri korpuse vahelt. Olen seda pingutanud küll aga tundub aina rohkem immitsevat. Mul oli üks tihend üle ja proovisin selle vahetusega. Tuli välja,et too oli täitsa ära vajunud ja filtri otsades kummiseibid päris puruks. Mai kuus just panin uued! Krt see vene kvaliteet!
Kohapeal polnud midagi targemat asemele panna ja tagasi läksid vanad. Nädalavahetus tuleb siis "Volgasse" asja teha.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 09 Okt 2010 20:09
Postitas Edel
Täna tõin "Volgast" uue õlifiltri tihendi komplekti. Järgmine nädal paneb paika.
Sammuti täna oli juhus Mossega pukseerida Audi A4 Jürist Nõmmele. Andis seda ikka tirida,vahel oli tunne,et "tagumine" üritab mind pidurdada
Selline pilt kohale jõudes
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/77449111
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Okt 2010 22:57
Postitas Edel
Eelmine nädalavahetus hakkas jahutusvedelikku lekkima. Vahetasin 2 lõdvikut välja. Panin oma vanadest varudest kasutatud aga veneaegsest ajast asemele,ühel ka aastanumber 1979 peal. Eelmine talv panin poeuued lõdvikud ja nüüd puhta pragunenud. Oh seda vene kvaliteeti!
Õlifiltrile panin ka uued tihendid. No krt tee mis tahad aga õlifiltri korpuse tihend lekib ikka,kuigi vähem kui enne. Kõik liitepinnad puhtad ja siledad aga õli ei pea. Mis probleem? Õlifiltri läbilaskevõime liiga madal,et korpus on pidevalt õli ääreni täis?
Käivitumisraskused on viimastel päevadel hakanud tekkima. Täna 4 tundi seisis ja tahtis pikalt ketramist. Läheb käima aga kipub tagasi lööma. Kuni mootor soojenenud pole,gaasipedaali põhja vajutada ei saa,kohe poob kinni ja kipub tagasi lööma. Krt ma ei saa aru,mis viga on,karba kindlasti mitte,küttepuudus see pole. Gaasijaotusmehhanism ei toimi õieti (näit. vänt- ja nukkvõlli kett 1 hamba võrra paigast)? Süüdet keerata pole mõtet,muutust paremuse poole ei tule. Üleüldse niiske ilmaga teeb käivitamisel trikke.
Talverehvid panin eile alla. Sõita on sujuvam,rehvid ja veljed jooksevad ilusti,sammuti on rooli kergem keerata aga suuremal kiirusel (80 ja rohkem) tekib vaikne undamine sisse.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Okt 2010 08:39
Postitas stern100
Edel kirjutas: Kuni mootor soojenenud pole,gaasipedaali põhja vajutada ei saa,kohe poob kinni ja kipub tagasi lööma. Krt ma ei saa aru,mis viga on,karba kindlasti mitte,küttepuudus see pole.
Kas see poomine tekib siis kui tooreklapp on maha lükatud? Või peale tõmmatud? Kas sul karbussi jäässe ei tõmba?
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Okt 2010 22:35
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Edel kirjutas: Kuni mootor soojenenud pole,gaasipedaali põhja vajutada ei saa,kohe poob kinni ja kipub tagasi lööma. Krt ma ei saa aru,mis viga on,karba kindlasti mitte,küttepuudus see pole.
Kas see poomine tekib siis kui tooreklapp on maha lükatud? Või peale tõmmatud? Kas sul karbussi jäässe ei tõmba?
Niipalju välja tõmmatud,et mootor käib tühikäigupööretest pisut kiiremini (1500-2000p/min),töösoojalt enam vähem juba,vahel kipub ikka "katkuma".
Karbal õhufiltril õhuvõtu voolikut küljes pole üldse,võtsin selle kevadel maha sest too kippus juba liiga räbalaks muutuma. Praegu pole ka nii külm,et kohe jäässe tõmbab.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Okt 2010 22:40
Postitas partnermosse
Just praegu ongi juba soovitatav panna karburaatori õhuvõtu voolik asendisse kus võtab sooja õhku.Peale seda peaks suurem osa auto vappumisest lakkama gaasipedaali vajutades !
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 18 Okt 2010 07:22
Postitas moskiito
edel. Kõige suurem oht jäätumiseks ongi 0 pluss miinus 5 kraadi. Siis õhu niiskustase kõrge ja jäätumine kegem. Olenevalt auto iseloomust (jah, selline asi on olemas) jäätub karpa ka vastavalt. MInu mossele ei olnud vaja õhu soojendust ennem kui temperatuur läks alla nulli püsivalt, sierra see vastu soovib saada juba siis kui väljas on alla +5 kraadi öösiti.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 18 Okt 2010 21:02
Postitas Edel
Selge siis. Kaevan õhuvõtu vooliku jälle välja,vaatan mis saab.
Ega täna hommikul oli käivitamine umbes samasugune protseduur nagu on seda -15-20 kraadiga. Käima lõpuks läks. Peale lõunat käivitasin siis polnud probleemi.
Täna panin jagajale teise kaane ja kontrollisin küünlad üle. Neil viimastel viga polnud midagi ja otsin ka uued piibud välja. Juhtmeid hetkel pole ja ennem katsetan muude asjadega.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 18 Okt 2010 21:08
Postitas stern100
Edel kirjutas:Selge siis. Kaevan õhuvõtu vooliku jälle välja,vaatan mis saab.
Ega täna hommikul oli käivitamine umbes samasugune protseduur nagu on seda -15-20 kraadiga. Käima lõpuks läks. Peale lõunat käivitasin siis polnud probleemi.
Täna panin jagajale teise kaane ja kontrollisin küünlad üle. Neil viimastel viga polnud midagi ja otsin ka uued piibud välja. Juhtmeid hetkel pole ja ennem katsetan muude asjadega.
Täiesti uus süütesüsteem aitab käima minemisele kõvasti kaasa
Omad kogemused.
Blokisoendust pole peale aretatud sul? Äkki sul mootor juba hõre? surveid oled mõõtnud?