4 poldiga käib aga tundub, et diameeter on suurem kui mossel, samas arvan et see on kõige väiksem mure selle silla teema juures.TiitS kirjutas:Selge pilt. Milline see Hiace silla kardaani kinnitus flants on. Sarnane mosse omale?
MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Täna oli vaja mosse korra estakaadi peale ajada, et kardaani pikkust mõõta. Mõtlesin, et kui juba näppimiseks läks siis vaatan, mis olukorras see differ siis on ka.
Selline vaatepilt siis. Nagu arvasingi, jälle satelliidid:
Pühapäeval Kurtna laadal oli korras differ muidu 20 euroga pakkuda, aga ei raatsinud seekord jälle uut osta. Mõtlesin, et proovin kahest diffrist ühe kokku teha.
Kokku on mul 3 diffrit. 1) suure lõtkuga ja undav, aga satelliidid korras, 2) mitte undav ja lõtkudeta, aga satelliidi katki 3) see mis autol all oli, samas seisus, mis eelmine.
võimalik oli nr. 1-st võtta satelliitide korpus laagritega, paigaldada sellele korpusele nr. 3-e taldrik ja paigaldada see komplekt nr. 3-e korpusesse.
diffrid pudinateks:
ja komplekt koos:
Proovisõidul selgus, et sai vist ok. Undamist ei ole ja kannatab sõita. Aga arvatavasti on see satelliitide komplekt pooltelje nuutidega seal ikka parajalt kulunud ja seetõttu kolksub värk veidi. Aga vähemalt säästsin 20 eurikut ja saab jälle mossega ringi tiirutada .
Selline vaatepilt siis. Nagu arvasingi, jälle satelliidid:
Pühapäeval Kurtna laadal oli korras differ muidu 20 euroga pakkuda, aga ei raatsinud seekord jälle uut osta. Mõtlesin, et proovin kahest diffrist ühe kokku teha.
Kokku on mul 3 diffrit. 1) suure lõtkuga ja undav, aga satelliidid korras, 2) mitte undav ja lõtkudeta, aga satelliidi katki 3) see mis autol all oli, samas seisus, mis eelmine.
võimalik oli nr. 1-st võtta satelliitide korpus laagritega, paigaldada sellele korpusele nr. 3-e taldrik ja paigaldada see komplekt nr. 3-e korpusesse.
diffrid pudinateks:
ja komplekt koos:
Proovisõidul selgus, et sai vist ok. Undamist ei ole ja kannatab sõita. Aga arvatavasti on see satelliitide komplekt pooltelje nuutidega seal ikka parajalt kulunud ja seetõttu kolksub värk veidi. Aga vähemalt säästsin 20 eurikut ja saab jälle mossega ringi tiirutada .
Re: MZMA 401 1955 TiitS
vedas et ei unda, see differ mis ma ise kunagi samamoodi kokku panin hakkas kohe lõugama. Käbi ja taldrik on tavaliselt tehases üksteise järgi freesitud aga ju sul joppas
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Taldrik ja käbi tulid ühe ja sama diffri seest. Ainult satelliitide korpus tuli teisest
Re: MZMA 401 1955 TiitS
selged pildid, siis on teine lugu.TiitS kirjutas:Taldrik ja käbi tulid ühe ja sama diffri seest. Ainult satelliitide korpus tuli teisest
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Väike abipalve. Kas kellegil oleks võimalik täna, või homme Rapla/Tallinna kandis laenata sõidetavat jooksu mosse rattaid? Oleks vaja homseks tehnoülevaatuse ajaks alla kruvida .
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Vahepeal sai mossel tehniline ülevaatus jälle läbitud. Noriti käsipiduri ja ülemiste šarniiride kallal, aga ülevaatus siis sellegipoolest järgmise aastani olemas. Peale selle sai käidud ükspäev amorditestis, mis näitas, et kõik amordid on suht õhtal , mis ei olegi tegelikult eriliseks üllatuseks, kuna amordid on aastast 198*. Tuleb mingi aeg üks investeering teha. Plaanis on paigaldada Lada gaasiamordid.
Aga tegelikult ega ma vist mossega enam pikemat aega mingit arendustööd teha ei planeeri, välja arvatud tehnilise korrasoleku säilitamine, kuna hoovi sai veetud üks imelik sõiduriist :
Ma võin kindel olla, et enamikul selle foorumi lugejatest ei ole aimugi, mis selle sõiduki mark on . Kirjutan sellest siin, mosseklubi foorumis, kuna tegelikult mossega on sel isegi midagi ühist. Sõidukile on paigaldatud Moskvich 2140 sillad, pidurid ja roolisüsteem ning kapoti all on kunagi paiknenud Lada mootor.
Kunagi on tehtud päris kapitaalsed keevitustööd (u. 25 aastat tagasi), aga aeg on teinud oma töö ning siit-sealt on rooste läbiv ja pahtel ning värv koorunud. Seetõttu tuleb keretööd uuesti ette võtta. Eelmise omaniku poeg oli umbes 10 aastat tagasi auto lahti võtnud ning töödega alustanud, aga asi oli pooleli jäänud.
Antud isendi juures meeldivad mulle kõige rohkem selle megasuured "suicide" uksed ja enamiku katusepinnast moodustav suur metallist katuseluuk. Tööd on tegelikult selle kallal kõvasti, aga eks vaikselt tuleb nokitsema hakata.
Aga tegelikult ega ma vist mossega enam pikemat aega mingit arendustööd teha ei planeeri, välja arvatud tehnilise korrasoleku säilitamine, kuna hoovi sai veetud üks imelik sõiduriist :
Ma võin kindel olla, et enamikul selle foorumi lugejatest ei ole aimugi, mis selle sõiduki mark on . Kirjutan sellest siin, mosseklubi foorumis, kuna tegelikult mossega on sel isegi midagi ühist. Sõidukile on paigaldatud Moskvich 2140 sillad, pidurid ja roolisüsteem ning kapoti all on kunagi paiknenud Lada mootor.
Kunagi on tehtud päris kapitaalsed keevitustööd (u. 25 aastat tagasi), aga aeg on teinud oma töö ning siit-sealt on rooste läbiv ja pahtel ning värv koorunud. Seetõttu tuleb keretööd uuesti ette võtta. Eelmise omaniku poeg oli umbes 10 aastat tagasi auto lahti võtnud ning töödega alustanud, aga asi oli pooleli jäänud.
Antud isendi juures meeldivad mulle kõige rohkem selle megasuured "suicide" uksed ja enamiku katusepinnast moodustav suur metallist katuseluuk. Tööd on tegelikult selle kallal kõvasti, aga eks vaikselt tuleb nokitsema hakata.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
TiitS kirjutas:Vahepeal sai mossel tehniline ülevaatus jälle läbitud. Noriti käsipiduri ja ülemiste šarniiride kallal, aga ülevaatus siis sellegipoolest järgmise aastani olemas. Peale selle sai käidud ükspäev amorditestis, mis näitas, et kõik amordid on suht õhtal , mis ei olegi tegelikult eriliseks üllatuseks, kuna amordid on aastast 198*. Tuleb mingi aeg üks investeering teha. Plaanis on paigaldada Lada gaasiamordid.
Aga tegelikult ega ma vist mossega enam pikemat aega mingit arendustööd teha ei planeeri, välja arvatud tehnilise korrasoleku säilitamine, kuna hoovi sai veetud üks imelik sõiduriist :
Ma võin kindel olla, et enamikul selle foorumi lugejatest ei ole aimugi, mis selle sõiduki mark on . Kirjutan sellest siin, mosseklubi foorumis, kuna tegelikult mossega on sel isegi midagi ühist. Sõidukile on paigaldatud Moskvich 2140 sillad, pidurid ja roolisüsteem ning kapoti all on kunagi paiknenud Lada mootor.
Kunagi on tehtud päris kapitaalsed keevitustööd (u. 25 aastat tagasi), aga aeg on teinud oma töö ning siit-sealt on rooste läbiv ja pahtel ning värv koorunud. Seetõttu tuleb keretööd uuesti ette võtta. Eelmise omaniku poeg oli umbes 10 aastat tagasi auto lahti võtnud ning töödega alustanud, aga asi oli pooleli jäänud.
Antud isendi juures meeldivad mulle kõige rohkem selle megasuured "suicide" uksed ja enamiku katusepinnast moodustav suur metallist katuseluuk. Tööd on tegelikult selle kallal kõvasti, aga eks vaikselt tuleb nokitsema hakata.
Kadedaks teeb!
Nende ustega on hea tänavalt naisi korjata. Sõidad tee servas ka siis kui sobib mudel paistab teeääres teed ukse lahti ja korjad ilusasti taha istmele.
EDU!
Kahjurõõm on suur. Sellega on sul peaaegu samapalju tööd kui mul mossega! Jõudu ja AEGA
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Seda saaks jah sel juhul nimetada isegi "naistekombainiks"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Mis masinaga tegu siis on ?