Vahepeal sai mossel tehniline ülevaatus jälle läbitud. Noriti käsipiduri ja ülemiste šarniiride kallal, aga ülevaatus siis sellegipoolest järgmise aastani olemas. Peale selle sai käidud ükspäev amorditestis, mis näitas, et kõik amordid on suht õhtal
, mis ei olegi tegelikult eriliseks üllatuseks, kuna amordid on aastast 198*. Tuleb mingi aeg üks investeering teha. Plaanis on paigaldada Lada gaasiamordid.
Aga tegelikult ega ma vist mossega enam pikemat aega mingit arendustööd teha ei planeeri, välja arvatud tehnilise korrasoleku säilitamine, kuna hoovi sai veetud üks imelik sõiduriist
:
Ma võin kindel olla, et enamikul selle foorumi lugejatest ei ole aimugi, mis selle sõiduki mark on
. Kirjutan sellest siin, mosseklubi foorumis, kuna tegelikult mossega on sel isegi midagi ühist. Sõidukile on paigaldatud Moskvich 2140 sillad, pidurid ja roolisüsteem ning kapoti all on kunagi paiknenud Lada mootor.
Kunagi on tehtud päris kapitaalsed keevitustööd (u. 25 aastat tagasi), aga aeg on teinud oma töö ning siit-sealt on rooste läbiv ja pahtel ning värv koorunud. Seetõttu tuleb keretööd uuesti ette võtta. Eelmise omaniku poeg oli umbes 10 aastat tagasi auto lahti võtnud ning töödega alustanud, aga asi oli pooleli jäänud.
Antud isendi juures meeldivad mulle kõige rohkem selle megasuured "suicide" uksed ja enamiku katusepinnast moodustav suur metallist katuseluuk. Tööd on tegelikult selle kallal kõvasti, aga eks vaikselt tuleb nokitsema hakata.