AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas stern100 »

Lohutuseks võin öelda et lubatud kässari erinevus on 70%. Täna käisime sõbra kaua seisnud mossega...see sama millest olin pilte pannud teemasse "mossed Eestimaal". Helesinine 412. Erinevus 25%. Väga hea tulemus. Ja kui minek, mine ikka sinna Neste juures olevasse punkti, seal ei norita vene masinatega nii palju ;)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas moskiito »

no uuemõisas ka ei noritud suurt midagi, kui poleks tagumise piduri mansettid pekki läinud, oleks esimese korraga läbi saanud. vaadati kl et rooliloks kerge sees, aga öeldi "mosse roolisüsteem konstrueeriti juba vigasena"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Rooliloks pole õnneks hirmus suur. Kässar ka nüüd korras. Panin kummalegi poolele korralikumad pulgad ja hakkaski tööle. Viimastel päevadel on mingi hirmus kärsakas koguaeg toas. Lähemalt uurides selgus et klapikaane tihend täitsa olematu. Aastaga.. Krt küll.. Kust saaks normaalsest materjalist tihendit? See praegune tundub õliga kokku saades üldse ära sulama.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas moskiito »

viirusboy kirjutas:Rooliloks pole õnneks hirmus suur. Kässar ka nüüd korras. Panin kummalegi poolele korralikumad pulgad ja hakkaski tööle. Viimastel päevadel on mingi hirmus kärsakas koguaeg toas. Lähemalt uurides selgus et klapikaane tihend täitsa olematu. Aastaga.. Krt küll.. Kust saaks normaalsest materjalist tihendit? See praegune tundub õliga kokku saades üldse ära sulama.
kui saad ja võimalik on, siis eelista kummi ja korgi materjali seguga tihendeid, need kestavad. lihtsalt kummist tihendid, need jah sulavad ära.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

kOll kirjutas:
Mosseraider kirjutas:Pirkalt ei leidnud midagi mis viitaks margile,ise olen siiski kindel et IZ aga las jääb hetkel siis Azlk-ks
...
Kui oleks IZ, siis pirka asuks tulemüüril. Kui AZLK, siis kõrvalistuja poolsel lanzeronil. Pildilt ei paista kumbagi, seega jääb kerevahetuse variant kõige tõenäolisemaks.
Kui näiteks välimistest ukselinkidest lähedalt pilti teeksid, saaks ehk aimu, mis autot on doonorina kasutatud. Mis kiri(embleem) rooli keskosal on?
Ei hakanud härra Mosseraideri teemat risustama, küsin parem siin et mis vahe siis iz ja azlk ukselinkidel on? Pildistasin üles ka oma mzma 408 ja azlk 412 juhipoolsed ukselingid sooviga teada saada, kas need on moskva või izevski firma autodelt.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Punasel klapikambri tihend vahetatud. Vanast olid põhimõtteliselt ainult ribad alles. Klapikaane põhjalt tõmbab näpuga vana õli kokku nagu kuivand savi. Kui kunagi mootor maha saab tõstetud või õlivahetuseks läheb, piilun ka karterisse
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Pildistasin natuke oma helesinist autot. Kes viitsib võib pilgu peale visata http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/98875619
Juurde räägiks et kindlasti lähevad vahetusse nii esi kui tagatiivad. Uste kohta ma ei tea, esiuks veidi mõlkis ülejäänud sirged. Otsin antud masinale vanema tüübi iz või azlk 412 komplektset juhtmestikku. Kellel pakkuda, andke teada. Üht-teist on veel vaja aga nendega on aega veel.

Punasel siis ülevaatus tehtud. HC tase oli liiga kõrge. Härra kruttis veidi karpat ja oli normis. Tagumine parem pidur teistest nõrgem aga mahtus piiridesse. PEab pilgu peale heitma. Ja viimaseks ei saanud juhipoolset esituld paika. Koledasti allapoole näitas kui vaja oli. Vajab vahetust ja veidi vist ka plekkide painutamist. Kui asja ei saa, vaja uut põlle. Rohkem polnudki midagi viga.

Nalja pakkus kilometraaži lugemine. Ukse taga oli 5051 km. Härrad imestasid et nii väike läbisõit. Üks kiitis et eelmine aasta käis neil üks tehasesoe mosse, mille läbisõit oli 117 km. Tjah, eks see mine olin :D Aastaga aint 5000 km juurde visanud.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

Punasel vasak esilatern vahetatud, pisut oli vaja väänata ka muidu näitas põõsasse, lambi järgi ajasin süüdet taga ja määrisin jagajat veidi. Taaskord oli vaja tõsta ka bensutaset ujukis. Igavusest nokkisin veel siit-sealt ja avastasin et kui ventikast loksutada edasi-tagasi, siis on kerge 10 kraadine loks sees. Ehk siis rihmaratas käib vabalt edasi tagasi 2 märgi ulatuses, mis sellele pandud. Kas on võimalik et rihmaratta kinnitus on ajapikku lõtvunud ja see seal otsas loksuma hakanud?

Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas moskiito »

viirusboy kirjutas:Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
kui mootorit poob, siis ei ole mitte sidur 6htal vaid on probleem t6sisem, nimelt v2ntv6llil on keskmise raamsaale juures kaks poolkuud, mis k2ivad koltsi sisse, need on kulunud. Kui sidurit vajutad, siis need ei hoia enam v2nta omal kohal ja sellega hakkabki mootor "pooma", kui sidur 6htal om, siis sa ei saaks masinaga kohalt liikumagi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas ABS »

moskiito kirjutas:
viirusboy kirjutas:Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
kui mootorit poob, siis ei ole mitte sidur 6htal vaid on probleem t6sisem, nimelt v2ntv6llil on keskmise raamsaale juures kaks poolkuud, mis k2ivad koltsi sisse, need on kulunud. Kui sidurit vajutad, siis need ei hoia enam v2nta omal kohal ja sellega hakkabki mootor "pooma", kui sidur 6htal om, siis sa ei saaks masinaga kohalt liikumagi.
Mina vaataksin algul grafiitketta seisukorra üle - kui see viitsb tuksis olla siis hakkab ka mootorit üsna notmaalselt pooma.Kui see oki siis vaataksin pikilõtku seibid üle nagu Moskiito mainis.Muidu jõudu ja eks anna siis ikka teada ka kui vea oled tuvastanud!
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitus Postitas viirusboy »

ABS kirjutas:
moskiito kirjutas:
viirusboy kirjutas:Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
kui mootorit poob, siis ei ole mitte sidur 6htal vaid on probleem t6sisem, nimelt v2ntv6llil on keskmise raamsaale juures kaks poolkuud, mis k2ivad koltsi sisse, need on kulunud. Kui sidurit vajutad, siis need ei hoia enam v2nta omal kohal ja sellega hakkabki mootor "pooma", kui sidur 6htal om, siis sa ei saaks masinaga kohalt liikumagi.
Mina vaataksin algul grafiitketta seisukorra üle - kui see viitsb tuksis olla siis hakkab ka mootorit üsna notmaalselt pooma.Kui see oki siis vaataksin pikilõtku seibid üle nagu Moskiito mainis.Muidu jõudu ja eks anna siis ikka teada ka kui vea oled tuvastanud!
Ma olen enam kui kindel et siduriketas ja grafiit läbi. Kohapealt ei saa normaalselt minema, peab gaasiga hullult mängima.. Kui järsemalt üritan minna siis tuleb mõnusat sinist suitsu salongi. Ehk siis.. Pöörded üles, sidur plaks lahti ja tulemus: Auto on kohapeal, pöörded langevad, sinine suits on taga ja kui pöörded on teatud maani langenud, toimub väike jõnks ja hakkamegi liikuma :) Pöörded tuleb niivõinaa kõrged hoida kui kohalt minna tahan, muidu sureb välja kui sidurit vajutan. Punasel oli enne siduri remonti sarnased sümptomid, aga mitte nii hullud.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Vasta