34. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2012 23:12
Postitas stern100
Lohutuseks võin öelda et lubatud kässari erinevus on 70%. Täna käisime sõbra kaua seisnud mossega...see sama millest olin pilte pannud teemasse "mossed Eestimaal". Helesinine 412. Erinevus 25%. Väga hea tulemus. Ja kui minek, mine ikka sinna Neste juures olevasse punkti, seal ei norita vene masinatega nii palju ;)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 14 Aug 2012 23:58
Postitas moskiito
no uuemõisas ka ei noritud suurt midagi, kui poleks tagumise piduri mansettid pekki läinud, oleks esimese korraga läbi saanud. vaadati kl et rooliloks kerge sees, aga öeldi "mosse roolisüsteem konstrueeriti juba vigasena"

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 22 Aug 2012 17:29
Postitas viirusboy
Rooliloks pole õnneks hirmus suur. Kässar ka nüüd korras. Panin kummalegi poolele korralikumad pulgad ja hakkaski tööle. Viimastel päevadel on mingi hirmus kärsakas koguaeg toas. Lähemalt uurides selgus et klapikaane tihend täitsa olematu. Aastaga.. Krt küll.. Kust saaks normaalsest materjalist tihendit? See praegune tundub õliga kokku saades üldse ära sulama.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 22 Aug 2012 20:21
Postitas moskiito
viirusboy kirjutas:Rooliloks pole õnneks hirmus suur. Kässar ka nüüd korras. Panin kummalegi poolele korralikumad pulgad ja hakkaski tööle. Viimastel päevadel on mingi hirmus kärsakas koguaeg toas. Lähemalt uurides selgus et klapikaane tihend täitsa olematu. Aastaga.. Krt küll.. Kust saaks normaalsest materjalist tihendit? See praegune tundub õliga kokku saades üldse ära sulama.
kui saad ja võimalik on, siis eelista kummi ja korgi materjali seguga tihendeid, need kestavad. lihtsalt kummist tihendid, need jah sulavad ära.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Aug 2012 23:20
Postitas viirusboy
kOll kirjutas:
Mosseraider kirjutas:Pirkalt ei leidnud midagi mis viitaks margile,ise olen siiski kindel et IZ aga las jääb hetkel siis Azlk-ks
...
Kui oleks IZ, siis pirka asuks tulemüüril. Kui AZLK, siis kõrvalistuja poolsel lanzeronil. Pildilt ei paista kumbagi, seega jääb kerevahetuse variant kõige tõenäolisemaks.
Kui näiteks välimistest ukselinkidest lähedalt pilti teeksid, saaks ehk aimu, mis autot on doonorina kasutatud. Mis kiri(embleem) rooli keskosal on?
Ei hakanud härra Mosseraideri teemat risustama, küsin parem siin et mis vahe siis iz ja azlk ukselinkidel on? Pildistasin üles ka oma mzma 408 ja azlk 412 juhipoolsed ukselingid sooviga teada saada, kas need on moskva või izevski firma autodelt.
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Punasel klapikambri tihend vahetatud. Vanast olid põhimõtteliselt ainult ribad alles. Klapikaane põhjalt tõmbab näpuga vana õli kokku nagu kuivand savi. Kui kunagi mootor maha saab tõstetud või õlivahetuseks läheb, piilun ka karterisse

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 30 Aug 2012 20:43
Postitas viirusboy
Pildistasin natuke oma helesinist autot. Kes viitsib võib pilgu peale visata http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/98875619
Juurde räägiks et kindlasti lähevad vahetusse nii esi kui tagatiivad. Uste kohta ma ei tea, esiuks veidi mõlkis ülejäänud sirged. Otsin antud masinale vanema tüübi iz või azlk 412 komplektset juhtmestikku. Kellel pakkuda, andke teada. Üht-teist on veel vaja aga nendega on aega veel.

Punasel siis ülevaatus tehtud. HC tase oli liiga kõrge. Härra kruttis veidi karpat ja oli normis. Tagumine parem pidur teistest nõrgem aga mahtus piiridesse. PEab pilgu peale heitma. Ja viimaseks ei saanud juhipoolset esituld paika. Koledasti allapoole näitas kui vaja oli. Vajab vahetust ja veidi vist ka plekkide painutamist. Kui asja ei saa, vaja uut põlle. Rohkem polnudki midagi viga.

Nalja pakkus kilometraaži lugemine. Ukse taga oli 5051 km. Härrad imestasid et nii väike läbisõit. Üks kiitis et eelmine aasta käis neil üks tehasesoe mosse, mille läbisõit oli 117 km. Tjah, eks see mine olin :D Aastaga aint 5000 km juurde visanud.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 03 Sept 2012 23:49
Postitas viirusboy
Punasel vasak esilatern vahetatud, pisut oli vaja väänata ka muidu näitas põõsasse, lambi järgi ajasin süüdet taga ja määrisin jagajat veidi. Taaskord oli vaja tõsta ka bensutaset ujukis. Igavusest nokkisin veel siit-sealt ja avastasin et kui ventikast loksutada edasi-tagasi, siis on kerge 10 kraadine loks sees. Ehk siis rihmaratas käib vabalt edasi tagasi 2 märgi ulatuses, mis sellele pandud. Kas on võimalik et rihmaratta kinnitus on ajapikku lõtvunud ja see seal otsas loksuma hakanud?

Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 04 Sept 2012 06:40
Postitas moskiito
viirusboy kirjutas:Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
kui mootorit poob, siis ei ole mitte sidur 6htal vaid on probleem t6sisem, nimelt v2ntv6llil on keskmise raamsaale juures kaks poolkuud, mis k2ivad koltsi sisse, need on kulunud. Kui sidurit vajutad, siis need ei hoia enam v2nta omal kohal ja sellega hakkabki mootor "pooma", kui sidur 6htal om, siis sa ei saaks masinaga kohalt liikumagi.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 04 Sept 2012 09:26
Postitas ABS
moskiito kirjutas:
viirusboy kirjutas:Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
kui mootorit poob, siis ei ole mitte sidur 6htal vaid on probleem t6sisem, nimelt v2ntv6llil on keskmise raamsaale juures kaks poolkuud, mis k2ivad koltsi sisse, need on kulunud. Kui sidurit vajutad, siis need ei hoia enam v2nta omal kohal ja sellega hakkabki mootor "pooma", kui sidur 6htal om, siis sa ei saaks masinaga kohalt liikumagi.
Mina vaataksin algul grafiitketta seisukorra üle - kui see viitsb tuksis olla siis hakkab ka mootorit üsna notmaalselt pooma.Kui see oki siis vaataksin pikilõtku seibid üle nagu Moskiito mainis.Muidu jõudu ja eks anna siis ikka teada ka kui vea oled tuvastanud!

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 04 Sept 2012 14:44
Postitas viirusboy
ABS kirjutas:
moskiito kirjutas:
viirusboy kirjutas:Helesinisel on sidur ikka täitsa õhtal. Poob juba mootorit kui sidurit lahutada. Aga kui kord liikuma saab siis on sellega ütleks et paremgi sõita kui punasega.
kui mootorit poob, siis ei ole mitte sidur 6htal vaid on probleem t6sisem, nimelt v2ntv6llil on keskmise raamsaale juures kaks poolkuud, mis k2ivad koltsi sisse, need on kulunud. Kui sidurit vajutad, siis need ei hoia enam v2nta omal kohal ja sellega hakkabki mootor "pooma", kui sidur 6htal om, siis sa ei saaks masinaga kohalt liikumagi.
Mina vaataksin algul grafiitketta seisukorra üle - kui see viitsb tuksis olla siis hakkab ka mootorit üsna notmaalselt pooma.Kui see oki siis vaataksin pikilõtku seibid üle nagu Moskiito mainis.Muidu jõudu ja eks anna siis ikka teada ka kui vea oled tuvastanud!
Ma olen enam kui kindel et siduriketas ja grafiit läbi. Kohapealt ei saa normaalselt minema, peab gaasiga hullult mängima.. Kui järsemalt üritan minna siis tuleb mõnusat sinist suitsu salongi. Ehk siis.. Pöörded üles, sidur plaks lahti ja tulemus: Auto on kohapeal, pöörded langevad, sinine suits on taga ja kui pöörded on teatud maani langenud, toimub väike jõnks ja hakkamegi liikuma :) Pöörded tuleb niivõinaa kõrged hoida kui kohalt minna tahan, muidu sureb välja kui sidurit vajutan. Punasel oli enne siduri remonti sarnased sümptomid, aga mitte nii hullud.