35. leht 36-st
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 17 Juun 2012 16:03
Postitas TiitS
1937. aasta Steyr 50. Toodetud Austrias ja kogutoodanguks 13 000 tk.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 17 Juun 2012 17:53
Postitas MAZ
Aastal 1994 nägi ta selline välja:
Allikas:
http://eag.vanatehnika.ee
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 17 Juun 2012 18:28
Postitas TiitS
Jap, tegemist sama autoga.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 21 Sept 2012 00:56
Postitas stern100
Hakkab linnavahel ikka kohe silma
Poole kümne paiku õhtul nägin tktk juures ja pärast ka rimi parklas. Endiselt kena pill
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 22 Sept 2012 15:33
Postitas MAZ
Kas Steyriga ka miskit tehtud on vahepeal?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 22 Sept 2012 21:46
Postitas TiitS
Steyriga ei ole suurt midagi jõudnud teha. Mingi hetk lasin survepesuriga suurema kõntsa maha kapoti alt ja mujalt. Kere tuleks liivapritsi viia, kuna pindmist roostet on väga palju, siis oleks paremini näha, kust keevitada vaja.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 01 Juun 2013 16:39
Postitas fokser
Mosse teema juba eelmise aasta septembri kuust vaikib. Mis selle autost saanud on... sõidad, ehitad, müüdud?
Sama küsimus Steyriga kohta.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 02 Juun 2013 02:15
Postitas 401
Nägin seda autot neljapäeva õhtupoolikul Tallinnas, ise sõitsin kupee mesaga vastu
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 02 Juun 2013 17:17
Postitas fokser
Väga tähtis info oli just see "kupee"... mitte tavaline mesa, vaid lause KUPEE
(mitte halva pärast, lihtsalt naljakas
)
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Postitatud: 02 Juun 2013 21:33
Postitas TiitS
fokser kirjutas:Mosse teema juba eelmise aasta septembri kuust vaikib. Mis selle autost saanud on... sõidad, ehitad, müüdud?
Sama küsimus Steyriga kohta.
Mossest ei ole suurt midagi kirjutada praegu
. Septembri lõpus sai varju alla talveunne ära pakitud ja aprilli lõpupoole sai hooaega uuesti alustatud. Kaks nädalat tagasi otsustas tagadiferentsiaal järjekordselt, et tema enam tööd ei tee. Riiulis oli varuks veel 2 difrit. Üks nendest osutus kehvaks, kuna otsaflantsi nuudil oli liigne loks sees. Alla läks 3,9 ülekandega differ. See peaks vist olema SL oma siis. Tundub, et peab järgmine kord selle Hiace silla peale üle minema, kui selle kuskilt leiaks normaalse summa eest.
Muus osas sõidab täitsa hästi. Teha oleks palju. Näiteks uus ring amorte oleks vaja muretseda. Ülemised sarniirid tahaksid vahetust. Keretööde vead tükivad ka järjest rohkem esile. Värv mullitab päris mitmest kohast.
Hetkel asub masin Tallinnas garaazis. Kui tuju tuleb, siis ajan välja ja teen mõned auringid
Steyrist nii palju, et vaikselt olen keretöödega alustanud. Üks küljekarp sai uus külge keevitatud. Mingi aeg võtab teise poole ka ette ja siis mujalt ka mõned kohad vaja teha. Sügiseks tahaks kerega nii kaugele saada, et rooste eemaldatud ja kere krundi all.