36. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 31 Okt 2010 15:07
Postitas moskiito
mario kirjutas: kas mossel põhja all ka miski kork on?
on kl aga reeglina see nii kinni roostetanud et see läheb ennem katki kui ära tuleb.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 31 Okt 2010 16:57
Postitas viirusboy
Reeglina ei lähe mitte see punn katki vaid tuleb paagi küljest lahti.. Paak ise ju palju pehmem kui see punn :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 31 Okt 2010 17:03
Postitas stern100
viirusboy kirjutas:Reeglina ei lähe mitte see punn katki vaid tuleb paagi küljest lahti.. Paak ise ju palju pehmem kui see punn :D
Kui keegi juba varastama läheb siis ei koti see katkiminek kedagi. Minu mossel pandi kunagi benss nii pihta et mingite tangidega lihtsalt keerati lukk üle ning oligi vaba maa. Õnneks pagassi ei märkand keegi vaadata ning tagavarabenss jäi alles. Ma aga keerasin võtmega ikka lukku pärast, funkab, aga tunda et logiseb.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Nov 2010 22:19
Postitas Edel
Mossega sõidetud üle 14 000km. Viimastel nädalatel pole teda torkinud,käib päris rahuldavalt.
Viimasel nädalal kimatud 170km otsi paar korda ja homme lähen jälle,tehnilisi probleeme pole. Viimastel nädalatel on mootori töösse tekkinud anomaalia,soojenemisel mingil jahutusvedeliku temperatuuril ei taha tühikäigul hästi käia ja kipub välja surema,muidu käib kenasti.
Täiendasin täna end ka mõningate varuosade näol. 2 Lada uksetihendit ja kütteradikas olid teretulnud,tagavaraks 2 komplekti jagaja kontakte,pagassi polstrid jms.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 16 Nov 2010 01:13
Postitas Edel
Täna sai küttesüsteemi radikas vahetatud. Et ei taha hästi liikuda ka klapid,mis suunavad õhku jalgadele,otsustasin välja vahetada ka osa korpusest. Suvel sai turu pealt toodud üks IZ-2125 ventika mootor koos osa korpusega kus klapid küljes. Hakkasin siis neid sobitama-sättima ja krt, väliselt on peaaegu identsed aga pea kõik jupid on erinevad! Peaaegu ükski detail pole vahetatav! Mootor (juhtme pistikud,mootori kinnitus), ventika tiivik (võlli ava suuruse vahe),korpus (konsooli kinnituskõrvad ei sobi) ja lõpuks otsustasin lihtsalt klapid 2140 korpusele ümber tõsta ja need ka erinevad... Lõpuks läksid vanad klapid külge tagasi,ainult ühe augu puurisin juurde. Nüüd liiguvad nad juba peaaegu ilusti.
Kuidas küte töötab,saab teada ilmselt siis kui ilm läheb miinustesse. Esialgu pole ka võimalikke lekkeid näha.
Panin esiustele ka Lada tihendid. Juhiuksele seda täies pikkuses panna ei saanud,uks ei lähe lihtsalt kinni,regulli vastust niipalju kui tahad. Lõpuks lõikasin lõpust väikse jupi maha ja asendasin Mosse omaga. Mis teha,Vene auto...
Parempoolsele esiuksele läks tihend kogu pikkuses ja ka uks läks korralikult kinni.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 16 Nov 2010 08:49
Postitas partnermosse
Lada tihend istub täies pikkuses ukseava sisse ideaalselt, ainult mosse ukse enda tihendit tuleb jah veits maha võtta alates sellest osast kus hakkab aknaruut kere külge paenduma !

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 16 Nov 2010 20:56
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:Lada tihend istub täies pikkuses ukseava sisse ideaalselt, ainult mosse ukse enda tihendit tuleb jah veits maha võtta alates sellest osast kus hakkab aknaruut kere külge paenduma !
Juhiukse pealt tõmbasin vana tihendi täies pikkuses maha aga parempoolsel jätsin kõik nii nagu oli. Ilmselt on viga siis kere ebaühtlaselt keevitatud detailides.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 16 Nov 2010 21:24
Postitas stern100
Edel kirjutas:
partnermosse kirjutas:Lada tihend istub täies pikkuses ukseava sisse ideaalselt, ainult mosse ukse enda tihendit tuleb jah veits maha võtta alates sellest osast kus hakkab aknaruut kere külge paenduma !
Juhiukse pealt tõmbasin vana tihendi täies pikkuses maha aga parempoolsel jätsin kõik nii nagu oli. Ilmselt on viga siis kere ebaühtlaselt keevitatud detailides.

Minu helerohelisel näiteks on igal pool tihendid ja uksed käivad ühe näpuga vaikselt lükates ilusti klõksuga kinni. Erandiks on ainult juhiuks, kus vahetasin ära ukse küljes oleva tihendi. Mosse oma panin sinna uue. Siis alguses pidi päris kõvasti rammima et uks viimasesse asendisse kinni tuleks. Aga nüüd natuke peale seismist käib päris ilusti. Pigem tõmban ukse vähe tugevamini kinni kui see tagab et ei ole tuuletõmbust :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 18 Nov 2010 22:17
Postitas Edel
Eile õhtu ja täna hommik ei tahtnud juhiuks kuidagi korralikult kinni jääda,tõmba nii kõvasti kui saad. Lõpuks läksin välja,lõin(lükkasin) ukse lõpuks kinni ja ise ronisin kaasõitja uksest sisse :lol Mis teha,sõita oli vaja ja ega tõrkuva ukse pärast seda nüüd tegemata jätta saanud :lol
Regullisin ukse vastust ja keerasin kruvid kõvasti kinni. Esialgu käib jälle ilusti kuni järgmise korrani :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 21 Nov 2010 21:52
Postitas Edel
Ei saa sellest Mosse küttesüsteemist mingit sooja. Sooja mingil määral (Mossel paremini ei tulegi) tuleb kuid salongi sellega soojaks ei saa. Tuleb talveks sõitmiseks ikka automarki vahetada...
Uks paar päeva käis korralikult aga nüüd jälle "prõmmi". Homme vaatan seda jälle...