AZLK 2140 1980 HendrikR
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Mõistlik oleks vahetada vaid hooratta hammasvöö. Hooratas on väntvõlliga tasakaalustatud ja teise mootori oma pannes läheb mootor balansist välja. Ladal kunagi vahetasin hammasvöö välja. Vat see oli tõsiselt kulunud, hammasvöö kogu laiusest tervelt pool(!) olid hambad kulunud. Võtsin ühe oma varudes olnud hooratta ja toksisin vöö maha ning samamoodi paigaldasin ta järgmisele külge. Tegelikult peaks seda kuumalt tegema (nagu poolassi laagriga) aga saab edukalt ka ilma. See käis edukalt kogu mootori ülejäänud eluea (23 000km) ja probleeme polnud.
Mossel hooratta kinnituspoltide avad ebasümmetriliselt paigutatud? S.t. et ainult ühes asendis läheb väntvõllile külge, et ei muutuks mootori balans. Mina olen kindluse mõttes nende omavahelise asendi enne lahtivõtmist ära märkinud. Hooratta poltidel oleks koostamisel mõtekas kasutada keermeliimi.
Siduri koostamisel on mõtekas kasutada käigukasti võlli. Saan seda vajadusel laenata.
Mossel hooratta kinnituspoltide avad ebasümmetriliselt paigutatud? S.t. et ainult ühes asendis läheb väntvõllile külge, et ei muutuks mootori balans. Mina olen kindluse mõttes nende omavahelise asendi enne lahtivõtmist ära märkinud. Hooratta poltidel oleks koostamisel mõtekas kasutada keermeliimi.
Siduri koostamisel on mõtekas kasutada käigukasti võlli. Saan seda vajadusel laenata.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Mossel hooratas ja väntvöll siiski eraldi tasakaalustatud, vöib vahetada küll omavahel.
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Starter käis vahepeal remondis(suured tänud irukale) ja täna sai uued õlid ostetud. Järgmine nädal tahaks auto töökotta vedada Hooratta vahetuse lükkan kaugesse tulevikku. Tuli välja,et siiski piisavalt korras, et võib vahetamata jätta
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Kas liiga sünteetiline õli pole sul? Ma kardan, et mootor võib sulle nalja tegema hakata kui mootor pole varem täissünteetilise õliga sõitnud. Mmul kunagi väga ammu peale õli vahetust läksid kolvirõngad õhtale. Kuna peale mineraalõli panin poolsünteetilise sisse....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Sama õli panin sisse aastal 2014 ja sama oli minuteada ka enne seda,kui mosse minu kätte sattuspartnermosse kirjutas:Kas liiga sünteetiline õli pole sul? Ma kardan, et mootor võib sulle nalja tegema hakata kui mootor pole varem täissünteetilise õliga sõitnud. Mmul kunagi väga ammu peale õli vahetust läksid kolvirõngad õhtale. Kuna peale mineraalõli panin poolsünteetilise sisse....
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Mootor peab, ikka maru puhas olema.See on suht kvaliteetne õli. Mina oma mossele küll alla 10w40 ei julge panna.
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Ma panin sinisele sügisel Mobil Super 3000 sisse ja nüüdseks pea 1500 km maha sõidetud. Enne seda lasin ca 2000km "kokteiliga" - pool normi Kamazi õli ja pool Super 3000. Peale seda läksin puhta 3000 peale üle. Siiani ainukese jamana õlilekked
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
segamini mineraal ja täissünt ?Muhulane kirjutas:Ma panin sinisele sügisel Mobil Super 3000 sisse ja nüüdseks pea 1500 km maha sõidetud. Enne seda lasin ca 2000km "kokteiliga" - pool normi Kamazi õli ja pool Super 3000. Peale seda läksin puhta 3000 peale üle. Siiani ainukese jamana õlilekked
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Japp ja täiesti teadlikult sai seda tehtud veelUrukoer kirjutas:segamini mineraal ja täissünt ?Muhulane kirjutas:Ma panin sinisele sügisel Mobil Super 3000 sisse ja nüüdseks pea 1500 km maha sõidetud. Enne seda lasin ca 2000km "kokteiliga" - pool normi Kamazi õli ja pool Super 3000. Peale seda läksin puhta 3000 peale üle. Siiani ainukese jamana õlilekked
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Praktikas nimetatakse seda poolsünteetiliseks...Urukoer kirjutas:segamini mineraal ja täissünt ?Muhulane kirjutas:Ma panin sinisele sügisel Mobil Super 3000 sisse ja nüüdseks pea 1500 km maha sõidetud. Enne seda lasin ca 2000km "kokteiliga" - pool normi Kamazi õli ja pool Super 3000. Peale seda läksin puhta 3000 peale üle. Siiani ainukese jamana õlilekked