36. leht 242-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 13:54
Postitas jartmok
Nii palju raha, minu masina peale on ümbes taoline summa kulunud.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 14:57
Postitas moskiito
kui eriti korralikult teha, siis peaks tegelt natuke rohkem minema. nii umbes 15k

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 15:00
Postitas SanderV
kas teha või lasta teha?ma julgen väita et minu masina peale (kui auto hind välja arvata ) on löinud umbes 3-4 tuhhi

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 15:05
Postitas stern100
mario kirjutas:kas sul jäävad seisma natuke kõrgemale alati?
Kas ta pühib klaasilt maha ka muidu? Kõlab nagu tahaks varred paar nuuti vastupäeva keeramist. :)
Teine variant, pole küll vene autoga tuttav nii väga, kuid ehk on kojamehe mootor jõuetuks jäänud?

Kojamehed jah jäävad kõrgemale, kui peaks. kui tööle paned, liigub kõigpealt nats alla ja siis alles ülespoole. Ei tea mis kamm on.



Raha poole pealt nii palju et mina lasin teha keevitustööd, värvimise jne. Ise tegin värvimise eeltöö, põhjale uus mastiks jne.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 15:58
Postitas SanderV
see kojameest jama tyypiline.. enda vanal vist oli ka.. et jäävad natuke kõrgemale seisma.. vahest jäi ka poole peale seisma... aga alla sain nii et kui täpselt all olid kojamehed lülitasin nad väja.. korda pole proovind teha

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 18:36
Postitas stern100
Äkki keegi oskab aidata siis kojameeste jamaga? Miks jäävad poole peale seisma.Ja käima pannes enne lähevad alla ja siis alles tulevad üles.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 18:43
Postitas mario
mul oli Ladal sama jama. Vahepeal kadus ka intervall ära. Vahetasin kõik kojameestega seonduva - miski relee moodi asi olevat küpse olnud. Ja peale seda oli kõik OK.
Vb sul sama teema, et see liigutav jõud paneb segast natuke. :D

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 18:49
Postitas stern100
mario kirjutas:mul oli Ladal sama jama. Vahepeal kadus ka intervall ära. Vahetasin kõik kojameestega seonduva - miski relee moodi asi olevat küpse olnud. Ja peale seda oli kõik OK.
Vb sul sama teema, et see liigutav jõud paneb segast natuke. :D

Kui mul teisel mossel kojameeste relee läks, siis need ei lõpetanud üldse oma tegevust enne ära kui releel juhet tagant ära ei võtnud.(kui on see relee mis salongis kõrvalistuja juures armatuuri all on) . Eks võin proovida ka seda vahetada.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 18 Aug 2010 20:47
Postitas viirusboy
Ei ole siin viga relees, tee klaasipuhastite mehhanism lahti, seal sees on suur plastmassist taldrik, pane see õigesse asendisse. Vahest on ka mehhanism valesti kokku pandud. Koostamisel saab ju harjade asendit muuta mingil määral.. Omalgi mitu korda juhtunud niimodi. Ükskkord jäid täpselt keset klaasi seisma need

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 19 Aug 2010 14:52
Postitas stern100
Sai käidud Taebla ülevaatuspunktis autot kontrollimas.

Leitud vead- esipidurite erinevus 18%, tagapidurite erinevus 50%. (ime et esipiduritel nii vähe näitas, tegelikult on vasak esimene suht peal).

Vasaku esimese ratta ülemine sarniir vaja ära vahetada, kässar peale keerata ja ka kõrvalistuja poole peegel paigaldada, kui plaan järelhaagist vedada.


Need tööd teeb ära, siis sean sammud uuesti ülevaatuspunkti poole, et saaks auto ikka maanteedele sõitma.

Aga enne neid töid tuleks auto uuesti korralikult käima saada. Jagas kala sees, hakkas 3 püta peal käima vahelduva eduga.