36. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 22 Sept 2015 20:24
Postitas Muhulane
Rooliotsad said ka üle käidud kriitilise pilguga ning neljal said kausid välja vahetatud. Kahel olid puudu kaussi kaitsvad plekkseibid aga need sai asendatud tavaliste,kitsaste seibidega. Vedru igatahes ülemisele kausile liiga tegema ei hakanud. Ning korgi sai peale puurpinki pressina kasutades ja väga eduliselt sai hakkama.
Nüüd vaid käänapoldid puudu,siis saaks juba veerema ja ülevaatusele minna.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 24 Sept 2015 01:19
Postitas Muhulane
Poldid sain kätte,Sassile suured tänud.
Egas midagi,paiad külge,pidurivedelik anumasse,niplid lahti ja ootama,millas nõrguma hakkab. Ajaviiteks tegin ühe toreda abimehe pidurite õhutamiseks.Nimelt võtsin teise korgi,puurisin augu sisse ning paigaldasin rattaventiili korgi külge. Kork peale,käsipump ja ettevaatlikult rõhk sisse. Asi hakkas kohe palju rõõmsamini edenema. Ja esimene tõrge tekkis ka kohe - juhipoolne esimene support hakkas kolbide vahelt õli välja ajama,nendesamade,mis kehvalt sisse läksid. Laiali võttes selgus kurb tõsiasi - mansetid kutud. Ühel tükk väljas,teisel terve milli paksuse rõnga muljunud. Õnn,et varukomplekt ostetud sai. Uued mansetid läksid tunduvalt paremini sisse ja töö õnnistas. Jälle õhutamine ning proovisõidule. Pidurid küll toimisid,kuid minu meelest liiga põhjast võttis rattad blokki. Ju peab õhutama veel.
Ilmnesid veel mõned vead. Tutikas salongikraan tilgub aga seda annab vist tiba peale ka keerata. Esmapilgul tundus nii. Vesi ei lähe 80 peale,termostaat vist otsas. Ja spidokas ka ei tööta. Pluss esimesed amordid tuleb välja vahetada. Nii,et igav ei hakka :)
Aga progress siiski toimub :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 24 Sept 2015 12:40
Postitas SanderV
nüd on hea mansettide kohta öelda "me ju ütlesime sulle!" :D

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 24 Sept 2015 17:10
Postitas Muhulane
SanderV kirjutas:nüd on hea mansettide kohta öelda "me ju ütlesime sulle!" :D
Jap aga siiski tuleb ise enamus asju ära proovida :) Usalda aga kontrolli.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 01 Okt 2015 09:52
Postitas Muhulane
Kysimus selline.
Kas Lada 2105-07 peeglialused plastkolmnurgad mosule ka sobivad?
Pildilt näikse päris identne olevat.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 01 Okt 2015 16:22
Postitas Seenior
Päris samad lada omad pole,nurk on erinev.Oma mossel jätsin välimised plastid omad,sisemisi lada omi tuli pisut viiliga töödelda,et pessa ära mahuksid,salongi poolt jääb väike pilu silma riivama aga kõik muu sobib.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 11 Okt 2015 21:56
Postitas Muhulane
Kaks nädalat jälle möödas nagu niuh.Aeg lendab.
Sininest sai siis kaks nädalat tagasi maantelegaalne masin. Pidurid olid priimad,erinevusi peaaegu,et polnudki. Aga probleemiks said põlemata kütus ja CO. Peal oli siis kopika DAAZ ja küünlad teadmata ajajärgust. Et siis kordusülevaatus. Panin peale mosu DAAZ-i ja sain tuttavalt laenuks tutikad vene küünlad. Ja probleemid kadunud. Põlemata kütus oli ok ja CO ka ok. Hmh,ok. Küünlad andsin tagasi ja ostsin tutikad NGK-d. Sõitsin miski 70-80 versta maha ning tagasi ülevaatuspunkti. CO-d mõõtma. Tulemus oli viletsam oluliselt,kui vene küünaldega. Oskab keegi kommenteerida?
Ja mosse DAAZ-i kruttisin maha ning jätsin "ülevaatuse" karpaks. Kopika oma läks peale tagasi,sest mosu oma oli kohe väga tuima minekuga. Kopika omaga liigub rõõmsamalt. Aga käivitamisel tuleb starteriga pikka salmi laulda enne,kui käima läheb. Mosse omaga plärtsas kohe käima. Ning kopika oma ei taha tooreklappi ka külmast peast.
Kuna eelmisel korral jäi aega vajaka,siis nüüd võtsin ette salongisoenduse ja tagurpidikäigu tuled. Ei töötanud üks ega teine. Sest voolu ei tulnud peale ja probleem oli kaitsmeploki juhtmeühenduses. Ventikas hakkas rõõmsalt urrama ja tagurpidi manööverdamine on ka pimedal ajal rahulikum :) Ei pea enam kuulmise järgi sõitma. Kaudu minnes sai salongiradikas ka maha võetud ja ära loputatud. Pruuni jama tuli sealt seest välja küll.
Ning tulevikku silmas pidades sai siis tellitud krossiamordid,Solexi karpa ja -38 nukk :) Rallikat ei tee aga pisut erksamat minekut tahaks küll :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 14 Okt 2015 21:11
Postitas Muhulane
Sõidame.
Mootoris,kastis ja tagasillas sai mahlad ära vahetatud. Ja mootorisse sai kokteil tehtud - 4L Kamazi õli ja 1L Mobil Rally 3000. Kuskil tuhat-kakstuhat kilti sõitu,uus filter ja uus liiter Mobilit otsa...ning nii üsna mitu korda. Ehk saab mootori seest puhtaks enne,kui uued nukad-karpad peale panna.
Tegelt mure ka.
Praegu peal kopika DAAZ ning käivitamine on sooja mootori korral liiga pikk protsess. Ja gaasi andes on alguses tühi koht sees,vaata,et sureb väljagi.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 17 Okt 2015 19:12
Postitas Muhulane
Nii,sinisel kaanetihend kutu.Ajaloos on sel korra see töö juba tehtud,seega peaks protsess kõigi eelduste kohaselt valutum olema,kui AZLK-l oli.
Aga vot kuram ei mäleta enam,kui tugevalt njuutonvõtmega mutrid kinni tuli tõmmata. Saab keegi vihjet anda?

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 17 Okt 2015 20:01
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:Nii,sinisel kaanetihend kutu.Ajaloos on sel korra see töö juba tehtud,seega peaks protsess kõigi eelduste kohaselt valutum olema,kui AZLK-l oli.
Aga vot kuram ei mäleta enam,kui tugevalt njuutonvõtmega mutrid kinni tuli tõmmata. Saab keegi vihjet anda?
90-100 N m