36. leht 60-st
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 07 Okt 2012 22:53
Postitas viirusboy
Proovisin lada uksetihendit paigaldada mossele. Ja no tee või tina, uks kinni ei lähe. Reguleerimine ka ei aidanud. Esimese naki taha hakkab, edasi ei saa kuidagi. Seega asjata vaev. Seda vana õiget soolikat oli ka paras keberniit tagasi panna..
Aga kuna autos tuul puhub ja hambad plagisevad, siis sooviks osta uusi uksetihendeid. Neid mis ukse külge liimida saab. Kokku läheks neid vaja 3 komplekti, aga esialgu piisab ühest ka. Vaja oleks ka liimitavat pagasniku tihendit. Neid siis 2tk 2140le ja 1 412le.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 08 Okt 2012 00:02
Postitas Edel
Need tihendid tahavad äravajumist saada. Omal oli ka alul probleem ukse kinnijäämisega, pärast hakkas käima. Tagumistele ustele võid nad jätta (juhul, kui uks kuidagi teise astmesse läheb), las tihendid seal natuke "surevad", hiljem saab need siis esiustele panna.
Üks varjant on ka, et seda serva, mille külge tihend kinnitub, natuke sissepoole väänata.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 08 Okt 2012 05:18
Postitas moskiito
minu autol samuti nende tihenditega uksed kini ei läinud. selle vastu aitas haamer, nimelt lõin toda ranti sissepoole ja nüüd käivad uksed ilusti kinni. samas plaanin liimitavad tihendid ka tagasi panna kuna ukse polstri kaudu pressib ikka jahedat sisse sest ingede augud jäävad sellisel juhul salongist väljapoole.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 13 Okt 2012 16:42
Postitas viirusboy
Need tihendid said paigaldatud sinisele mossele 2008-2009 aastal ja sealtmaalt on uksed koguaeg kinni olnud. Kaua nad veel vajuma peaksid? Põhimõtteliselt pole mul nendega midagi teha ja võin 10 euroga kellegile ära anda. Uuena maksid ca 200 tükist.
Täna premeerisin autot uute küünaldega. Tänuäheks et ta mul see aasta "nii hästi" vastu pidas. Kokkuvõttes on vahetatud/remonditud see aasta esiporitiiba, põlle, stanget, piduri peasilindrit, piduri töösilindreid, klotsid, siduri ketas, siduri korv, survelaager, siduri töösilinder, mootori padjad, käigukasti padi, tagasilla puksid, summuti tagumine pütt, gaasihoovastik, karburaatorit mitu korda reguleeritud, 8 korda ujuki taset reguleeritud ja 3 korda nõelklappi vahetatud. Hetkel rohkem ei meenu aga kindlasti on miskit veel. Võib öelda et oli tagasihoidlik aasta.
Uued küünlad vs vanad. Küünla valikut mõjutas hind. väga odavalt sain need kätte.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 13 Okt 2012 17:42
Postitas SanderV
mossel vist küünlavahe 0.7mm küll polnud, see pane õigeks kui on vale, mõjutab ikka väga oluliselt
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 13 Okt 2012 17:59
Postitas ABS
2140 süüteküünalde sädevahe raamatu järgi 0,8-0,95 mm.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 13 Okt 2012 18:24
Postitas viirusboy
ABS kirjutas:2140 süüteküünalde sädevahe raamatu järgi 0,8-0,95 mm.
Tean, 0,8 peale painutasin ennem ikka
Kuigi selle küünlakarbi taga oli nimekiri moskvitsidest, kus oli 0,7 märgitud.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 26 Okt 2012 02:20
Postitas viirusboy
See aasta saabub see talv kuidagi väga varakult.
Vabandan kehvavõitu pildikvaliteedi pärast kuna jäädvustatud kottpimedas mobiiltelefoniga.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 11 Nov 2012 22:06
Postitas viirusboy
Rõõmustasin autot tosooliga. Autole see ei meeldinud ja lasi selle kolle all olevast kaanest välja. Ju jääb siis ämbriga jooksmine enne sõitu.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 12 Nov 2012 01:30
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:Rõõmustasin autot tosooliga. Autole see ei meeldinud ja lasi selle kolle all olevast kaanest välja. Ju jääb siis ämbriga jooksmine enne sõitu.
Siin muu ei aitagi, kui kolle ja see kaas maha. Kaane poldiavad peavad olema sirged (vahel on ülepingutamisest kõveraks läinud), kui ei, lüüa millegi kõva peal need sirgeks, uus tihend ja soovitatavalt ka silikooni vahele ning kokku laduda.
Minu nägemus sellest tööst. Suht tülikas teha, mootori kalle on kaane poole ja üsna paha nokitseda.
Olen ka kunagi proovinud talvel veega sõita. Isegi -5 kraadiga oli tüli palju, jahutussüsteemi suurt ringi tihtipeale ei saanudki lahti, enne läks keema ja tee või tina, mina ei saanudki aru, miks üle kuumeneb. Papp oli radika ees ja isegi tühikäigul läks lõpuks keema aga suurt ringi lahti ei teinud. Termostaat oli uus ning 0 ja + kraadidega töötas nii nagu peab.
Need kõik probleemid kadusid tosooli sisse panekuga. Ei rohkem mina veega enam sõida...