37. leht 41-st

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 25 Mär 2016 16:54
Postitas HendrikR
Pilt
Pilt
Asendusveljed all. Nüüd tuleb koolis rehvid maha saada vanadelt ja saata veljed liivapritsi ja värvimisse :)
Ideaalsed rehvid
Kohati olid tükid väljas...

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 25 Mär 2016 17:21
Postitas marek
HendrikR kirjutas: Asendusveljed all. Nüüd tuleb koolis rehvid maha saada vanadelt ja saata veljed liivapritsi ja värvimisse :)
Ideaalsed rehvid
Kohati olid tükid väljas...
Kui rehvide üks serv nii kulunud (näha et on rehvi serva mööda asfalti "rebinud") siis ei teeks sillastend ka kindlasti paha, võib ka ise veneaegse õpiku järgi ratta külgkallet ja kokkujooksu regullida, aga spetsidel ja õigete tööriistadega kindlasti parem tulemus. Muidu uued rehvid varsti samasugused.
Igaks juhuks kirjutan, et rehvide ainult maha võtmine on vähemalt Pärnu rehvitöökodades 1 kuni 2 euri per ratas mis on kõvasti kiirem ja "odavam"(vähem peavalu) kui ise heebliga vanu kivistunud rehve maha hakata väänama kui aga koolis pink olemas siis muidugi teine teema.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 25 Mär 2016 17:32
Postitas HendrikR
marek kirjutas:
HendrikR kirjutas: Asendusveljed all. Nüüd tuleb koolis rehvid maha saada vanadelt ja saata veljed liivapritsi ja värvimisse :)
Ideaalsed rehvid
Kohati olid tükid väljas...
Kui rehvide üks serv nii kulunud (näha et on rehvi serva mööda asfalti "rebinud") siis ei teeks sillastend ka kindlasti paha, võib ka ise veneaegse õpiku järgi ratta külgkallet ja kokkujooksu regullida, aga spetsidel ja õigete tööriistadega kindlasti parem tulemus. Muidu uued rehvid varsti samasugused.
Igaks juhuks kirjutan, et rehvide ainult maha võtmine on vähemalt Pärnu rehvitöökodades 1 kuni 2 euri per ratas mis on kõvasti kiirem ja "odavam"(vähem peavalu) kui ise heebliga vanu kivistunud rehve maha hakata väänama kui aga koolis pink olemas siis muidugi teine teema.
Rehvipink ja tasakaalustuspink hetkel tasuta(õpilastele) :) Kas on keegi,kelle auto peal saaksin karburaatorit proovida?

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 26 Mär 2016 02:02
Postitas Seenior
Karpa teemal võta parem ühendust Partnermossega,uue karpa soetamine pole kuigi hea mõte,sest nende kvaliteet on vägagi küsitav ja üldreeglina vajavad need koheselt (ümber)häälestamist-ehitamist.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 26 Mär 2016 10:57
Postitas mossejumal
Linnaisad,kurjaks ei saa kui parklas tuunitakse?

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 31 Mär 2016 15:47
Postitas HendrikR
Nii. Auto nüüd koolis. Esmaspäeval saab jätkata töödega :) Oskab keegi jagada nõu,kuidas paigaldada mansette trummelpiduritele?
Pilt
Esimest korda head remonditingimused :)
Pilt

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 31 Mär 2016 17:43
Postitas hard0
Kui on uued mansetid ja on pehmed, siis lähevad lõbusalt omale kohale. Kui on "uued", aga 20 aastat naela otsas olnud, siis lase keevast veest läbi - lähevad pehmemaks. Neid kõvaks tõmmanud mansette on muidu väga ebameeldiv kolvile venitada. Ega seal suurt teadust polegi, õhutada tuleb pärast ainult.

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 04 Apr 2016 11:28
Postitas HendrikR
hard0 kirjutas:Kui on uued mansetid ja on pehmed, siis lähevad lõbusalt omale kohale. Kui on "uued", aga 20 aastat naela otsas olnud, siis lase keevast veest läbi - lähevad pehmemaks. Neid kõvaks tõmmanud mansette on muidu väga ebameeldiv kolvile venitada. Ega seal suurt teadust polegi, õhutada tuleb pärast ainult.
Kuidas mansetid reageerivad soojale? Ehk õrnalt soojendada kuumapuhuriga

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 04 Apr 2016 12:39
Postitas wax
Ära puhuriga liiga julgeks mine. Määri õliga kokku ja lähevad ka toasoojas lupsti oma kohale. :)

Re: AZLK 2140 1980 HendrikR

Postitatud: 04 Apr 2016 16:54
Postitas partnermosse
HendrikR kirjutas:
hard0 kirjutas:Kui on uued mansetid ja on pehmed, siis lähevad lõbusalt omale kohale. Kui on "uued", aga 20 aastat naela otsas olnud, siis lase keevast veest läbi - lähevad pehmemaks. Neid kõvaks tõmmanud mansette on muidu väga ebameeldiv kolvile venitada. Ega seal suurt teadust polegi, õhutada tuleb pärast ainult.
Kuidas mansetid reageerivad soojale? Ehk õrnalt soojendada kuumapuhuriga
Mansetid pane enne ligunema pidurivedeliku sisse, siis näed ka seda, kas lagunevad laiali pärast käte vahel,kas paisuvad inetul kombel või jäävad normaalseks ! Likku võid panna kohe kui piduritega tegelema hakkad, kui vanad kakud laiali, kokkupanemiseks on piisavalt ligunenud ja määritud ja .... peaks sujuma ühesõnaga....
Puhuriga teed karuteene, kuivatad veel rohkem ära kui vaja.........