37. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 17 Okt 2015 20:03
Postitas sass
Puruks ja nöks tagasi. Tegelikult 90-100N*m.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 17 Okt 2015 20:13
Postitas Muhulane
sass kirjutas:Puruks ja nöks tagasi. Tegelikult 90-100N*m.
Esimene pool teada-tuntud :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 19 Okt 2015 15:13
Postitas Muhulane
Nüüd lugu jama. Peale tihendivahetust tuli mingi kradi tiksumine ja kõhin sisse. Klapivahed on ok,ketipinguti töötab ka. Oskab keegi varianti pakkuda?

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 19 Okt 2015 17:01
Postitas Seenior
Vaata keti märgid üle,võib olla on hamba jagu mööda läinud.Omal oli kunagi uue tihendiga juhus,kus tihend oli pisut vildakas ja plekkserv puutus mingi poole millimeetri jagu vastu kolbi,algul mõnda aega tiksus,siis kadus.Kaua see tihend ei kestnud,aga veale sain jälile alles siis,kui uuesti lahti võtsin.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 19 Okt 2015 17:14
Postitas Muhulane
No hetkeseisuga pilt selline,et 1 silinder üss-is ja 1 silindri nookurid asuvad nuka peal võrdselt. On see õige?

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 19 Okt 2015 17:22
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:No hetkeseisuga pilt selline,et 1 silinder üss-is ja 1 silindri nookurid asuvad nuka peal võrdselt. On see õige?
Peaks nagu olema. Aga 38 nukk peaks istuma ilma mitte midagi keeramata peale. Palju sul kaant lihvitud on? Ja kui miskit rohkem huvi siis helista parem, telefonis viitsin pikemalt asju seletada...

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 19 Okt 2015 17:26
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:
Muhulane kirjutas:No hetkeseisuga pilt selline,et 1 silinder üss-is ja 1 silindri nookurid asuvad nuka peal võrdselt. On see õige?
Peaks nagu olema. Aga 38 nukk peaks istuma ilma mitte midagi keeramata peale. Palju sul kaant lihvitud on? Ja kui miskit rohkem huvi siis helista parem, telefonis viitsin pikemalt asju seletada...
Mul veel spordikabla küljes pole. Praegu oluline,et mootori seest suuremast sitast puhtaks saaks. Ja pmst on vaja uut kaant ka,kuna praeguse sees elab õunauss :) Jahutuskanalites ussikäigud.
Pilt
Pilt

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 19 Okt 2015 17:28
Postitas Muhulane
Sel juhul siis võib arvata,et tihend defektiga. Käisin sõitmas,nagu masuudipressiga laseks :) Siuke kradi tärin käib läbi.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 23 Okt 2015 16:14
Postitas Muhulane
Heh,tühjagi defektiga tihend. Klapiregull oli defektiga.Õigemini regullijad :) Mootor töötab nüüd nii nagu kass lakuks piima :)

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 23 Okt 2015 16:19
Postitas Muhulane
Sattus mulle pihku siuke võre. Selline pandi AZLK-dele ja kas esimesed Iževskid said ka sellise?
Pilt

Muidu tutikas aga rooste pisut purenud.Kuis koduste ja käepäraste vahenditega sest lahti saaks?
Pilt
Pilt
Pilt