Üleskutse! Mossed eestimaal!
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Täna nägin kooli juures kahte mosset üks oli vist 408 ja teine 2715
408 oli päris heas korras aga 2715 tahtis nata tegemist:d
408 oli päris heas korras aga 2715 tahtis nata tegemist:d
MRT- Melliste Racing Team
Moskvich 412 55kw
Moskvich 412 55kw
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Klaasid on.MAZ kirjutas: tundub,et midagi väärtuslikku küljes enam pole.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Võib-olla minu foobia, kuid näen justkui originaal-tagatuld seal küljes.Gun kirjutas:Klaasid on.MAZ kirjutas: tundub,et midagi väärtuslikku küljes enam pole.
Kui see nii on, siis soovitan huvilistel selle ära tirida enne kere veskisse saatmist.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Minu meelest ainuke väärtuslik ese on seal vaid nr kinnituse alus, tagatuli on vaid metall korpus ilma sisu ja klaasita.
M400-401 küljeklaase ei taha eriti keegi millegipärast,ei saa seda just väga väärtuslikuks esemeks seega pidada.
M400-401 küljeklaase ei taha eriti keegi millegipärast,ei saa seda just väga väärtuslikuks esemeks seega pidada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Täna veel üks sarnane leid http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/84639993Edel kirjutas:Sõitsin mööda ja üllatuslikult avastasin IZ-Kombi. Tallinna inimesed ehk juba teavad kus see asub http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/76441631
Mis krd-i päralt on just Mossed vanametallikokkuostu reklaamima pandud?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
ei tea mis fenomen selline on. tallinnas ka reklaamitakse metalli kokkuostu mossega. mõtlesin et võttaks sleppi ja lohistaks minema sealt endale koju. saaks juppe vähemalt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
See kasutaja Edeli poolt näidatud auto oli kunagi 400 EUR müüa aga ju huvi oli liiga lahja rahval ja nüüd teenib
reklaami alusena.
reklaami alusena.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
läksin mina täna maale, vaia äiapapa garaaži koristada jne.. Ja tee peal veel rääkisin elukaaslasega, et ei tea, et ilmad ilusad, et kas onu Helmut ka oma mosset jalutama viib... Ja nagu viis kopikat, kui tee pealt ära keerasin, vaatas sissesõidu tee lõpus ilus punane porgand vastu.
Tegemist siis 86.a 2140SLiga. Originaalläbisõit 69 000 kopikatega ning autol on originaalvärv ja piduriklotsidki on veel tehase omad. 95% ulatuses originaal. Pisikesed asjad on vahetatud, nagu aku, rehvid, tagumised pidurislindrid.. Mootoril murdus juba esimese 500km jooksul klapp ära (räägi veel kvaliteedist.. ).. lisaks sain veel aimu, kuidas nõuka ajal autot osteti ja kuidas üldse auto pidamine käis...
Logarid pandud suht uuest peast ja tänu sellele on ka auto säilinud.. Samuti tuvastasin kerget roostet ainult üksikute kohtade peal.. Põhi on nt. ilusam, kui minu 99.a jaapanlane. Pidurivoolikud on ka mingi hetk üle käidud, torud on originaalsed. Väga muhe pill. Ei taha küll ära sõnuda, kuid tänane jutuajamine võis aluse panna sellele, et kuna onu on juba eakas ja tema aastane läbisõit on hetkel 400km kõigest, siis ta arvas, et kunagi võiks auto anda küll tõsisele huvilisele ja eks ma siis püüan õigel ajal jaol olla.
Mõned klõpsud ka endale mälestuseks.
Tal oli mõte küll, et paneb auto müüki, aga et paarituhande eest ära ei tahaks anda.. No siis ma ütlesin, et ma võin ise selle paar tuhhi anda sulle ja jääb auto vähemalt terveks. Summad käisid siis vana vääringu kohta.
Onu Helmutile soovin veel muretut sõitmist - tema sõnul, kes on pidanud veel mosse kõrvalt ka 03 ja 011, siis ütles, et Lada on küll parema minekuga, kuid metsateedele ja üldse küla vahele, ei sobi. Lisaks, mosse on mugav ja tema sõnul pole kordagi teele jäänud, kui see kohe alguses murdunud klapp välja arvata.
Tegemist siis 86.a 2140SLiga. Originaalläbisõit 69 000 kopikatega ning autol on originaalvärv ja piduriklotsidki on veel tehase omad. 95% ulatuses originaal. Pisikesed asjad on vahetatud, nagu aku, rehvid, tagumised pidurislindrid.. Mootoril murdus juba esimese 500km jooksul klapp ära (räägi veel kvaliteedist.. ).. lisaks sain veel aimu, kuidas nõuka ajal autot osteti ja kuidas üldse auto pidamine käis...
Logarid pandud suht uuest peast ja tänu sellele on ka auto säilinud.. Samuti tuvastasin kerget roostet ainult üksikute kohtade peal.. Põhi on nt. ilusam, kui minu 99.a jaapanlane. Pidurivoolikud on ka mingi hetk üle käidud, torud on originaalsed. Väga muhe pill. Ei taha küll ära sõnuda, kuid tänane jutuajamine võis aluse panna sellele, et kuna onu on juba eakas ja tema aastane läbisõit on hetkel 400km kõigest, siis ta arvas, et kunagi võiks auto anda küll tõsisele huvilisele ja eks ma siis püüan õigel ajal jaol olla.
Mõned klõpsud ka endale mälestuseks.
Tal oli mõte küll, et paneb auto müüki, aga et paarituhande eest ära ei tahaks anda.. No siis ma ütlesin, et ma võin ise selle paar tuhhi anda sulle ja jääb auto vähemalt terveks. Summad käisid siis vana vääringu kohta.
Onu Helmutile soovin veel muretut sõitmist - tema sõnul, kes on pidanud veel mosse kõrvalt ka 03 ja 011, siis ütles, et Lada on küll parema minekuga, kuid metsateedele ja üldse küla vahele, ei sobi. Lisaks, mosse on mugav ja tema sõnul pole kordagi teele jäänud, kui see kohe alguses murdunud klapp välja arvata.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
Esmapilgul päris kobeda kerega SL Hiiumaal
Ja siin ka üks Mosse liiga SL näha, masin 2 aastat eelnevalt seisnud, nüüd sillad, pidurid ja värgid üle käidud ning nädalavahetusel pidavat ülevaatusele sõitma see pill.
Ja siin ka üks Mosse liiga SL näha, masin 2 aastat eelnevalt seisnud, nüüd sillad, pidurid ja värgid üle käidud ning nädalavahetusel pidavat ülevaatusele sõitma see pill.
Re: Üleskutse! Mossed eestimaal!
mida sa oma ZIDiga siin eputad