38. leht 242-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 03 Sept 2010 20:53
Postitas G63
Välja küll ei paista,et ta slikk oleks.. ju ikka tohib.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 03 Sept 2010 21:01
Postitas stern100
G63 kirjutas:Välja küll ei paista,et ta slikk oleks.. ju ikka tohib.
Üks slikkide tüüp. No eks tänaval tglt ikka sõita tohib. Eks vaatab mis nendest alles jääb kui helerohelisel ül peale saadud.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 04 Sept 2010 17:42
Postitas sass
Mosse välimus muutus nende laiade velgedega ikka radikaalselt paremaks! Kenad masinad, aga pane laiad veljed ka rohelisele alla. :)

Edu!

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 04 Sept 2010 19:36
Postitas stern100
Tänud. Kui mingid korralikud rehvid leian, rändab teine jooks laia velge helerohelisele kindlasti alla.



Täna proovisin ka värvilisega sõita nende laiade velgedega. 205 laiune rehv on nii madalale autole liiast :D Võtsin logarid alt ära ja pressisin selle ääre, mis kooparingi ümbritseb(topeltäär) sissepoole koopa vastu. Nüüd mahub ilusti ära. ( isegi nii madala rehviga on rehv koopa äärega tasa :D )

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Sept 2010 18:17
Postitas stern100
HURRAA!

Sai täna helerohelisega ülevaatusel käidud. Nüüd oli heitgaasi mingi nr 180(vana süütesüsteemiga oli 2200), lubatud oli see nr 1000. Kõik timmis. Öeldi ainult et võiks pidurivoolikute ringi ära vahetada. Ja kurjam vajutas seal pidureid nii kõvasti et esimene vasak jäi natuke peale.
Igatahes nüüd aasta aega mureta.
Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?


Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.

Pilt siis minu mossedest:

Pilt

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Sept 2010 20:21
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas: Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?


Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Kas rehvid on balansseeritud ? Kardaani kinnitused vaata üle ...

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Sept 2010 20:31
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas: Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?


Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Kas rehvid on balansseeritud ? Kardaani kinnitused vaata üle ...
Esimesed rehvid ei ole, eks peab gardaani korra lahti võtma ja uuesti kinni panema siis. Aga muidu all olevad rehvid on kõik vene MI-d, mida tavaliselt täiesti tasakaalu ei saagi.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Sept 2010 20:57
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas: Paar probleemi ainult. 80ne pealt tuleb sisse mingi vibra mis 90 peal ära kaob. Kas võimalik et gardaan?


Aga igatahes on nüüd kindel minek Haapsallu nostalgiapäevade paraadile. Eks näha kes seal roolis on, kuna mul endal veel lube ei ole.
Kas rehvid on balansseeritud ? Kardaani kinnitused vaata üle ...
Esimesed rehvid ei ole, eks peab gardaani korra lahti võtma ja uuesti kinni panema siis. Aga muidu all olevad rehvid on kõik vene MI-d, mida tavaliselt täiesti tasakaalu ei saagi.
Siis soovitan normaalsed rehvid alla panna,ise olen ka kunagi sellise asjaga hädas olnud ja protte ei pane ma ka enam alla kuna balansseerimisega oli alati meeletu jant.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Sept 2010 20:59
Postitas stern100
Need ei ole protirehvid ja kahjuks ei ole hetkel kuskilt normaalsemaid rehve võtta, millega tänaval sõita.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 07 Sept 2010 23:58
Postitas Edel
See vibratsioon on põhjustatud ratastest. Kui oleks kardaan balansist väljas,hakkab ta mingil kiirusel vibreerima ja jääbki seda tegema. Ratastega on,et mingil kiirusel "loobivad" ja vähe kiirust suurendades kaob (või väheneb) vibra ära.
Vibreerimise sagedusest saab ka kindlaks teha,kumb seda põhjustab. Kardaan vibreerib "kiiremini" kui rattad. Tasakaalustamata (või muidu "kõverad") rattad esisillal annab hästi tunda roolil.
Olen minagi nende veneaegsete prottidega sõitnud. Tugev loopimine hakkas juba 60km/h pealt. Tõstsin esiotsa üles ja ajasin ratast käega ringi - rehv "kargas" veljel vähemal 2cm üles-alla! Ratta jooksu parandab tublisti uus ja tänapäevane rehv.