AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

vist läheb jah tosooli, lasin tund aega tühikäigul käia, radika pealt mingi 2-3mm oli läinud õlitase oli suht sama, mingit silmaga märgatavat erinevust polnud. persse siis ei saagi homme tartu minna mossega rsk hommiku vist ei jõua enam tihendit ka vahetada
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kuradi mindfuck ikka, läksin ajasin jälle pöörde mosse, oli tosooli tase ilusti servani, siis kohapeal panin pöördeid korralikult et näha kas tase kerkib, natuke kerkis aga see võis olla pumba survest.(1-2mm kerkis) nagu survet sisse ei lööb, siis jätsin mootori seisma, ja siis hakkas kerkima, nii et paisupaagi toruni.

Oskab keegi soovitada kas on mõtet kaane tihendit vahetama hakata v mitte? nüüd siis õhtusemal ajal jälle suitsu ei tulnud. Ei tea mis seal toimub.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Urukoer »

vaata radika kork üle,et ikka korralik oleks.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

100% kui tosooli v õli silindrisse ei satu siis ei tohiks mootor suitseda?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

Urukoer kirjutas:vaata radika kork üle,et ikka korralik oleks.
Kui radiaatorikork vigane, siis peaks jahutusvedeliku temperatuur tõusma silmnähtavalt ruttu ja näidiku osuti on ligi 100 kraadi juures. Eelmine nädal elasin ka just selle nähtuse üle, sest radika kork lagunes ja ei avanud pääsu paisupaaki.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Urukoer »

korgi all oleva vedru ja klapiga juhitakse kuumenedes liigne jahutusvedelik paisupaaki. kui nüüd defektne või vedru nõrk siis paisudes vedelik suundub paisupaaki enneaegselt (st mitte õige rõhu juures).
ja jahtudes jääbki kahjuks sinna.niimoodi täidabki paagi ära.kui alt vaadates silmaga asi tundub ok ja vedru tugev siis üldjuhul piisab korgi kõrvade painutamisest et sulguks tihkelt ( 4 taktilistel tsiklitel see levinud probleem )
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kork nagu timmis, aga ega paisupaak polegi täis, radikas täis ilusti. paisupaak kuskil 1/3 peal, temp ka 90 kandis ilusti, kui kork avaneb ja üleliigne läheb paisupaaki, siis see sealt enam tagasi ei tule?
külmast peast peabki olema radikal mingi tükk maad vaba ruumi?
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas sass »

Jah, pisut ikka. Kaob vedelik ära, siis kaob... Söidad Tartu ära ja elu lill. Kui vahepeal liiga väheks jääb, kallad vett peale, söidad edasi, vahetad Tartus oma kaanetihendi ära ning korras jälle. :D
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:kork nagu timmis, aga ega paisupaak polegi täis, radikas täis ilusti. paisupaak kuskil 1/3 peal, temp ka 90 kandis ilusti, kui kork avaneb ja üleliigne läheb paisupaaki, siis see sealt enam tagasi ei tule?
külmast peast peabki olema radikal mingi tükk maad vaba ruumi?
Kui mootor on jahtunud ja võtad radika korgi pealt ära, siis vedelik peaks olema suhteliselt korgi ava juures. Point on selles, et kui vedelik jahtub ja kork on korras, siis vaakumiga tõmmatakse paisupaagist vedelikku peale täpselt nii palju kuni vaakumist tingitud rõhk kaob.
Kui õli ja jahutusvedelik põlemiskambrisse ei satu, siis summutist tuleb nõrka veeauru( vastavalt ilmastikutingimustele) Summutist tulev hais/lõhn ei tohi nina krimpsutama panna :) ja kätt ees hoides peaks käe peale jääma ainult vesi mis tekib summutist tulevast aurust (mõni koksi must täpike ei tee paha - see käib asja juurde :) ).
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Urukoer »

SanderV kirjutas:kork nagu timmis, aga ega paisupaak polegi täis, radikas täis ilusti. paisupaak kuskil 1/3 peal, temp ka 90 kandis ilusti, kui kork avaneb ja üleliigne läheb paisupaaki, siis see sealt enam tagasi ei tule?
külmast peast peabki olema radikal mingi tükk maad vaba ruumi?

sorri ,sain eelnevast postitusest natuke valesti aru. et hakkab täituma kuni paisupaagi toruni ehk siis et paisupaagis hakkab vedeliku tase tõusma.
Vasta