39. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 20:20
Postitas SanderV
vist läheb jah tosooli, lasin tund aega tühikäigul käia, radika pealt mingi 2-3mm oli läinud õlitase oli suht sama, mingit silmaga märgatavat erinevust polnud. persse siis ei saagi homme tartu minna mossega rsk hommiku vist ei jõua enam tihendit ka vahetada
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 21:45
Postitas SanderV
kuradi mindfuck ikka, läksin ajasin jälle pöörde mosse, oli tosooli tase ilusti servani, siis kohapeal panin pöördeid korralikult et näha kas tase kerkib, natuke kerkis aga see võis olla pumba survest.(1-2mm kerkis) nagu survet sisse ei lööb, siis jätsin mootori seisma, ja siis hakkas kerkima, nii et paisupaagi toruni.
Oskab keegi soovitada kas on mõtet kaane tihendit vahetama hakata v mitte? nüüd siis õhtusemal ajal jälle suitsu ei tulnud. Ei tea mis seal toimub.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 21:51
Postitas Urukoer
vaata radika kork üle,et ikka korralik oleks.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 21:59
Postitas SanderV
100% kui tosooli v õli silindrisse ei satu siis ei tohiks mootor suitseda?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 22:02
Postitas partnermosse
Urukoer kirjutas:vaata radika kork üle,et ikka korralik oleks.
Kui radiaatorikork vigane, siis peaks jahutusvedeliku temperatuur tõusma silmnähtavalt ruttu ja näidiku osuti on ligi 100 kraadi juures. Eelmine nädal elasin ka just selle nähtuse üle, sest radika kork lagunes ja ei avanud pääsu paisupaaki.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 22:11
Postitas Urukoer
korgi all oleva vedru ja klapiga juhitakse kuumenedes liigne jahutusvedelik paisupaaki. kui nüüd defektne või vedru nõrk siis paisudes vedelik suundub paisupaaki enneaegselt (st mitte õige rõhu juures).
ja jahtudes jääbki kahjuks sinna.niimoodi täidabki paagi ära.kui alt vaadates silmaga asi tundub ok ja vedru tugev siis üldjuhul piisab korgi kõrvade painutamisest et sulguks tihkelt ( 4 taktilistel tsiklitel see levinud probleem )
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 22:24
Postitas SanderV
kork nagu timmis, aga ega paisupaak polegi täis, radikas täis ilusti. paisupaak kuskil 1/3 peal, temp ka 90 kandis ilusti, kui kork avaneb ja üleliigne läheb paisupaaki, siis see sealt enam tagasi ei tule?
külmast peast peabki olema radikal mingi tükk maad vaba ruumi?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 22:34
Postitas sass
Jah, pisut ikka. Kaob vedelik ära, siis kaob... Söidad Tartu ära ja elu lill. Kui vahepeal liiga väheks jääb, kallad vett peale, söidad edasi, vahetad Tartus oma kaanetihendi ära ning korras jälle.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 22:37
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:kork nagu timmis, aga ega paisupaak polegi täis, radikas täis ilusti. paisupaak kuskil 1/3 peal, temp ka 90 kandis ilusti, kui kork avaneb ja üleliigne läheb paisupaaki, siis see sealt enam tagasi ei tule?
külmast peast peabki olema radikal mingi tükk maad vaba ruumi?
Kui mootor on jahtunud ja võtad radika korgi pealt ära, siis vedelik peaks olema suhteliselt korgi ava juures. Point on selles, et kui vedelik jahtub ja kork on korras, siis vaakumiga tõmmatakse paisupaagist vedelikku peale täpselt nii palju kuni vaakumist tingitud rõhk kaob.
Kui õli ja jahutusvedelik põlemiskambrisse ei satu, siis summutist tuleb nõrka veeauru( vastavalt ilmastikutingimustele) Summutist tulev hais/lõhn ei tohi nina krimpsutama panna
ja kätt ees hoides peaks käe peale jääma ainult vesi mis tekib summutist tulevast aurust (mõni koksi must täpike ei tee paha - see käib asja juurde
).
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 22:39
Postitas Urukoer
SanderV kirjutas:kork nagu timmis, aga ega paisupaak polegi täis, radikas täis ilusti. paisupaak kuskil 1/3 peal, temp ka 90 kandis ilusti, kui kork avaneb ja üleliigne läheb paisupaaki, siis see sealt enam tagasi ei tule?
külmast peast peabki olema radikal mingi tükk maad vaba ruumi?
sorri ,sain eelnevast postitusest natuke valesti aru. et hakkab täituma kuni paisupaagi toruni ehk siis et paisupaagis hakkab vedeliku tase tõusma.