954MAO Minul on numbriks 847MAO Kauged sugulased
Tegelikult küsiks, kas korralikku ja pidavat kraani soojendusele leidub? Ka olen mõelnud sisselaske kollektorile, millel on jahutusvedeliku väljavõtte küljes (mingitel Mossedel käib sealtkaudu kütteradikasse voolik). Sellist ka leidub?
Edel kirjutas:954MAO Minul on numbriks 847MAO Kauged sugulased
Tegelikult küsiks, kas korralikku ja pidavat kraani soojendusele leidub? Ka olen mõelnud sisselaske kollektorile, millel on jahutusvedeliku väljavõtte küljes (mingitel Mossedel käib sealtkaudu kütteradikasse voolik). Sellist ka leidub?
Eraldi kraani vaevalt. Aga sisselaske...võimalik et leiab, koos kraaniga.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
ise ajasin ka seda lolli kraani taga , ega ennem ei saanud kui lihtsalt varuosade auto pealt selle maha keerasin, eraldi neid lihtsalt ei liigu, sest need hakkavad alles pärast 30 aastat lekkima ja siis kui tahad koost lahti võtta, et miskit tihendit vahetada pudeneb kõik kätevahele liivaks
Tervist.
Selliseid asju ei vedele ehk?
-Uue412-ne tagaluuk (peaasi, et hinged murdunud ei ole ja peal kinnilöömisest mõlke ei oleks).
-Mõni läikiv kaetud rattamutter.
-juhiuksele klaasitihend, tuul vuhiseb sisse (klaas ise oleks ka tore).
otsin tulelülitit, lüliti ise pole oluline aga kroomist kinnitusmutter on äärmiselt tähtis.
kuna neid mutreid omapead ei liigu siis tuleb kupatusega otsida.