MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tundub,et ilmselt raadiol on ikka pistik seespoolt lahti, nii sugusele järeldusele jõudis Opeli klubi rahvas.
Eks siis tuleb raadio ettevaatlikult lahti võtta ja uurida,mis viga aga see on juba teine lugu.
Eks siis tuleb raadio ettevaatlikult lahti võtta ja uurida,mis viga aga see on juba teine lugu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Raadio osas pole veel targemaks saanud,kuna pole viitsinud seda hakata pulkadeks kiskuma. Kassettid sain küll lõpuks nii mängima meelitatud,et hääl poleks moondunud või paar oktavi kõrgem.
Siiani on elu vaid ratastel kulgenud,miski pole auto juures veel üles öelnud siiani. Kütuse kulu osas sain nii palju targaks,et kõige ökonoomsem on sõita kõrge käiguga ja 65-75 km/h. Siis jääb kütusekulu 8-10l 100km kohta.
Üle selle kupatamine on mõtetu. Aeglase differentsiaaliga kihutamisel mingit suurt mõtet ka ei näe.
Täna tegin sõidu Nõo kanti, õigemini Nõo kalmistule,kus esivanemate hauad tahtsid koristamist.

Parklas oli peale minu auto veel üks Niva ka ära eksinud.

Aga kardetud "kiirteel" ehk Valga-Tartu maandteel kellegile jalgu ei jäänud. Kuigi sõitsin veidi aeglasemalt.
Huvitav oli see,et peale Tõravere sõitis mul Elvani,üks Dacia logan sabas. Tavaliselt üritavad igasugu Mersu,BMW ja Jeepi mehed end mööda suruda aga seekord jäid nemadki üsnagi viisakaks. Võib olla joppasin lihtsalt sellisel ajal sõitma,kus liiklust vähe.

Linnavahel sõites on mosse tõeline rahvamagnet, kõik vahivad aknast sisse ning tihti inimesed kogunevad auto ümber.
Siiani on elu vaid ratastel kulgenud,miski pole auto juures veel üles öelnud siiani. Kütuse kulu osas sain nii palju targaks,et kõige ökonoomsem on sõita kõrge käiguga ja 65-75 km/h. Siis jääb kütusekulu 8-10l 100km kohta.
Üle selle kupatamine on mõtetu. Aeglase differentsiaaliga kihutamisel mingit suurt mõtet ka ei näe.
Täna tegin sõidu Nõo kanti, õigemini Nõo kalmistule,kus esivanemate hauad tahtsid koristamist.

Parklas oli peale minu auto veel üks Niva ka ära eksinud.

Aga kardetud "kiirteel" ehk Valga-Tartu maandteel kellegile jalgu ei jäänud. Kuigi sõitsin veidi aeglasemalt.
Huvitav oli see,et peale Tõravere sõitis mul Elvani,üks Dacia logan sabas. Tavaliselt üritavad igasugu Mersu,BMW ja Jeepi mehed end mööda suruda aga seekord jäid nemadki üsnagi viisakaks. Võib olla joppasin lihtsalt sellisel ajal sõitma,kus liiklust vähe.

Linnavahel sõites on mosse tõeline rahvamagnet, kõik vahivad aknast sisse ning tihti inimesed kogunevad auto ümber.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma sellega täitsa ära harjunud jubaMAZ kirjutas:Linnavahel sõites on mosse tõeline rahvamagnet, kõik vahivad aknast sisse ning tihti inimesed kogunevad auto ümber.

Aga mis karbuss sul siis lõpuks peal oli, et küttekulu sellise kiiruse juures ikka nii suur on? Endal helerohelisel 80-85 kanti jääb 6.7L sajale. Kollasega uue puuritud karpaga pole veel arvestanud ning ei ole isu seda nrit teada saadagi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
ära unusta et tema autol om aeglane differ all, see suurendab kohe küttekulu.stern100 kirjutas:Ma sellega täitsa ära harjunud jubaMAZ kirjutas:Linnavahel sõites on mosse tõeline rahvamagnet, kõik vahivad aknast sisse ning tihti inimesed kogunevad auto ümber.![]()
Aga mis karbuss sul siis lõpuks peal oli, et küttekulu sellise kiiruse juures ikka nii suur on? Endal helerohelisel 80-85 kanti jääb 6.7L sajale. Kollasega uue puuritud karpaga pole veel arvestanud ning ei ole isu seda nrit teada saadagi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna siis autot puhastades tegin, kapotialla vaadates avastuse. Nimelt juhtme katte kummid on juba omadega läbi. Õnneks on mul vanarauast toodud kattekumme,pean miski aeg need ära vahetama,mis kutud.

Aga pole head ilma halvata, nimelt juhtusin nägema ühte vana mossemeest(mees ise juba 80 aaastane). Ning tal vedeles vanaraua hunnikus selline vidin, tehase originaal resonaator,mille ainus viga on vaid pinnarooste.

Ilmselt läheb see resonaator käiku minu auto all. Puhastan ära ja värvin üle. Kuna tegu originaal resonaatoriga,siis on lootust,et kestab märksa kauem,kui järelturu toode.

Aga pole head ilma halvata, nimelt juhtusin nägema ühte vana mossemeest(mees ise juba 80 aaastane). Ning tal vedeles vanaraua hunnikus selline vidin, tehase originaal resonaator,mille ainus viga on vaid pinnarooste.

Ilmselt läheb see resonaator käiku minu auto all. Puhastan ära ja värvin üle. Kuna tegu originaal resonaatoriga,siis on lootust,et kestab märksa kauem,kui järelturu toode.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna suutsin kusagil Elva vahel ühest ilukilbist lahti saada, juhuslikult kui keegi peaks kas Elvast või Elva-Pangodi tee äärest leidma üksiku ilukilbi antku teada. Õnneks olen neid ka varunud aga kuidas ta lahti tuli,see jääb hetkel selgusetuks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selle nädala läbisõit on siis 78 km aga siin pole ka miskit imestada, käidud läbi palju kohti.
Kilpi sai otsimas käidud aga,mis kadunud see kadunud. Asendasin siis selle ühe kunagi vanarauast, ära toodud kilbiga.

Kuid on ka üks mure,mis vajab lahendamist. Nimelt oskab keegi soovitada head tihendi silikooni aknale?
Esiklaasi tihendist sajab vett sisse ja kõige hullem on see juhupoolel. Mind huvitab, palju säärase asja orjenteeruv hind võiks olla?

Sai ka uuritud,mis raadiol häda aga viga ilmselt jääbki leidmata,kuna lahti ei käi see raadio mitte kusagilt otsast.
Sakslane on selle korpuse kinni plomminud ja kahjuks selle raadioga ei saa midagi kuulata peale kassettide.
Seega kui kellegil on pakkuda paremat raadiot,mis ühildub mosse elektriskeemiga ja toimib siis antku märku.
Kilpi sai otsimas käidud aga,mis kadunud see kadunud. Asendasin siis selle ühe kunagi vanarauast, ära toodud kilbiga.

Kuid on ka üks mure,mis vajab lahendamist. Nimelt oskab keegi soovitada head tihendi silikooni aknale?

Esiklaasi tihendist sajab vett sisse ja kõige hullem on see juhupoolel. Mind huvitab, palju säärase asja orjenteeruv hind võiks olla?

Sai ka uuritud,mis raadiol häda aga viga ilmselt jääbki leidmata,kuna lahti ei käi see raadio mitte kusagilt otsast.

Seega kui kellegil on pakkuda paremat raadiot,mis ühildub mosse elektriskeemiga ja toimib siis antku märku.

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Üldiselt hakkab vesi läbi tulema sealt kus kaks tihendi otsa kokku saavad.Nagu pildilt näha siis on sinu autol seal vahe ka sees,pane see silikooniga kinni ja usun et mure on murtud.Hinda on kõige ühesem vaadata ise poest kuna foorumis inimesed on eri kohtades ja hinnad suht kõiguvad.Oleneb ka millist silikooni vaatad - neilgi on hinnad erinevad.Aga ega nad eriti ei maksa,nii palju ikka raha leiab vast 

AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Järjekordne nädal läbi ja maha sõidetuid kilomeetreid tuli täpselt sama palju kui eelmine kord. Huvi pärast käisin autot kontrollimas TÜV punktis. Selgus siis säärane asi,et vasaku poole esimene amort ei anna piir väärtust välja ja pidur samamoodi. Amordi osas arvan,et ta võib lihtsalt kinni olla. Kuna läbisõit on niivõrd olematu olnud,siis ei taha uskuda,et nii ruttu amort otsad annab. Sõites mitte midagi aru ei saa. Esipiduri osas ka veidi olin hämminugs,et miks see ei taha toimida. Hetkel väga palju oma pead nende probleemidega ei vaeva,mitte enne septembrikuu algust. Küll aga selgus,et kardaani poldid on lahti loksunud ja tuleb peale keerata. Ilmselt homme tegelen sellega,sest siis pääseb kanali peale.Ei tahaks ka,et kardaan sõiduajal lahti tuleks.

Muidu pole midagi häda, kalla ainult kütust sisse ja sõidab, kuid igal hommikul tuleb mul autot pühkida kase tolmust. Hea,et auto pole must,siis paistaks see tolm eriti silma.

Täna toodi mulle ka ühe endise piruka omaniku poolt ,kaks tagavara velge. Olin osa oma vanu velgi erinevatele Žubrovnoki omanikele laiali jaganud. Ning talverehvide paigaldamiseks enam velgi ei olnudki ühel heal hetkel.

Samuti sain kokku kasutajaga I-need-for-speed aga eks ta räägib lähemalt oma seiklustest minu juures

Muidu pole midagi häda, kalla ainult kütust sisse ja sõidab, kuid igal hommikul tuleb mul autot pühkida kase tolmust. Hea,et auto pole must,siis paistaks see tolm eriti silma.

Täna toodi mulle ka ühe endise piruka omaniku poolt ,kaks tagavara velge. Olin osa oma vanu velgi erinevatele Žubrovnoki omanikele laiali jaganud. Ning talverehvide paigaldamiseks enam velgi ei olnudki ühel heal hetkel.

Samuti sain kokku kasutajaga I-need-for-speed aga eks ta räägib lähemalt oma seiklustest minu juures

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kuna siin foorumis on üsna palju asjalikku rahvast koos,siis on mul üks idee,mille tahan ära realiseerida.
Nimelt iga kord kui vihma sajab on kast seest märg ja vihmavesi pikemas perspektiivis auto kerele head ei tee.
Sellepärast, tahan teha katte kastile peale. Variante on mitu.
1. Kasutada ära olemas oleva kuudi katus.
See oleks justkui kõige odavam ja lihtsam aga sellel on üks miinus. Nimelt ei saa siis suuri ja üle kasti ääre välja ulatuvaid asju transportida. Seega,selline lahendus ei sobi.
2. Teha siis kasti tagaosale presendist kate nõnda,et see oleks voolujooneline. Tegin paintiga, ühe eskiisi ka:

Kuid siin on probleemis vastavate mõõtudega presendi materjali puudumine.
3. Teha madal present katte peale.

Viimasega on lihtsam,sest vastava kujuga present on olemas ainuke vaev on siis rauad teha.
Nüüd minu küsimus ongi,et millisest materjalist need rauad teha? Kas ümarmaterjal või paksem plekk?
Sisuliselt ainuke funktsioon raudadel on hoida present kate vormis.
Nimelt iga kord kui vihma sajab on kast seest märg ja vihmavesi pikemas perspektiivis auto kerele head ei tee.
Sellepärast, tahan teha katte kastile peale. Variante on mitu.
1. Kasutada ära olemas oleva kuudi katus.
See oleks justkui kõige odavam ja lihtsam aga sellel on üks miinus. Nimelt ei saa siis suuri ja üle kasti ääre välja ulatuvaid asju transportida. Seega,selline lahendus ei sobi.
2. Teha siis kasti tagaosale presendist kate nõnda,et see oleks voolujooneline. Tegin paintiga, ühe eskiisi ka:

Kuid siin on probleemis vastavate mõõtudega presendi materjali puudumine.
3. Teha madal present katte peale.

Viimasega on lihtsam,sest vastava kujuga present on olemas ainuke vaev on siis rauad teha.
Nüüd minu küsimus ongi,et millisest materjalist need rauad teha? Kas ümarmaterjal või paksem plekk?
Sisuliselt ainuke funktsioon raudadel on hoida present kate vormis.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981