40. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 23:04
Postitas Sten
sass kirjutas:Jah, pisut ikka. Kaob vedelik ära, siis kaob... Söidad Tartu ära ja elu lill. Kui vahepeal liiga väheks jääb, kallad vett peale, söidad edasi, vahetad Tartus oma kaanetihendi ära ning korras jälle.
Sama meelt. Pane ajama.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 30 Sept 2012 23:24
Postitas SanderV
tartus kaanetihendit vahetada on paras nuss kujutan ette, pole mul seal head tehnikat millega seda teha
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Okt 2012 08:46
Postitas sass
Mis meeletuid vahendeid sul ikka vaja on... Praktiliselt kahte-kolme võtit ja ongi tehtud ju...
Pealegi, kui sul masin keema ei lähe, mis sa siis üldse muretsed... Üldiselt kui kaanetihend surnud on vöi natuke läbi laseb, siis läheb temperatuur kõrgeks ja läheb keema.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Okt 2012 09:19
Postitas SanderV
no tosool vaja kuskile lasta jne jne
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 02 Okt 2012 08:24
Postitas hannes24
epas peaks töökoda olemas olema ju
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 02 Okt 2012 11:52
Postitas SanderV
ma ei ole epas
aga mosse nüüd tartus
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 02 Okt 2012 17:31
Postitas Järvpõld
Kus ta asub sul seal Tartus?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 02 Okt 2012 19:59
Postitas SanderV
tartu lennujaama parklas või selle maja esises parklas
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 02 Okt 2012 21:12
Postitas Kristjan
Tere!Mis tööriistu täpselt vaja on?
Kui mul endal kõik olemas siis ma võin aitada kohaga kus teha.
Terv Kristjan
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Okt 2012 10:41
Postitas SanderV
no hetkel veel plaanis vahetada pole, aga mis seal ikka vaja, 10 padrun, 19 padrun, +- kruvikas, 6-7 padrun, guvalda, ja vb midagi veel