Kuna ta on minu ainuke liikur, siis hetkel ei ole teda lihtsalt kooli kõrvalt otstarbekas ülal pidada. Hetkel vaatan endale ökonoomsemat ja praktilisemat igapäevaliikurit. Aga eks hinge ta jääb kripeldama kindlasti, nii et helges tulevikus ehk istun taas mõne sellise rooli - siis juba hobiautosse..
kui sa mõtled et mõni lääne masin on ökonoomsem, siis sa eksid suurelt. vanem kui 10a masinal on kütte kulu võrdväärne mossega (keskmine 8l sajale), kuid varuosad kordades kallimad. Ma ei ürita sind ümber veenda, sest sellinne otsus on igaühe enda teha, ma vaid konstanteerin fakti sest kui plaanid vahetada autot väljaminekute vähendamise eesmärgiga, lõikad sõrme. Kui aga sellenimel et punktist A punkti B kiiremini jõuda, siis see on vaba valik. Mina eelistan mosset kõigele antud hetkel.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:kui sa mõtled et mõni lääne masin on ökonoomsem, siis sa eksid suurelt. vanem kui 10a masinal on kütte kulu võrdväärne mossega (keskmine 8l sajale), kuid varuosad kordades kallimad. Ma ei ürita sind ümber veenda, sest sellinne otsus on igaühe enda teha, ma vaid konstanteerin fakti sest kui plaanid vahetada autot väljaminekute vähendamise eesmärgiga, lõikad sõrme. Kui aga sellenimel et punktist A punkti B kiiremini jõuda, siis see on vaba valik. Mina eelistan mosset kõigele antud hetkel.
Olen Moskiitoga väga nõus, lihtsalt juba sellepärast, et enda kogemus sel suvel näitas, et mosse oli piisavalt ökonoomne -pikad sõidud olid 6-7 liitrit sajale, aga mugavus jah paraku ... , aga mulle meeldib
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Igapäevaautoks moskvitsi pidada ei ole kuskilt otsast mõistlik. Aga samas ma ei usu et sa selle mosse saad sellise summa eest maha müüa et midagi mõistlikumat asemele osta.