MZMA 408 1964 MAZ
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Õli lasti mootor täis "konserveerimise" põhjusel, enda 408 mootor on ka uut õli täiesti täis lastud. Samas kui kütusepumba membraan on läbi voolab bensiin jh karterisse.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Huvitavad seisukohad! Arvate,et põhjus miks rohkem õli kallati mootorisse on katkine bensiinipumba membraan? Ei tahaks uskuda, kuna katkiste membraanidega, vähemalt GAZ 21 mootori puhul,jooksis küte vastu asfalti ennem kui karterisse jõudis! Samas varsti saame näha,mis toimuma hakkab, kui paagi kütet täis tangin!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Seda tean kindlasti, et zazi 40 hj mootoril kui membraan(vaz 01 benapump) otsad annab voolab bensiin karterisse ja mossel paistab süsteem sarnane olevat.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Kui aus olla siis seda bensiini pumpa pole sealt väga lihtne kätte saada! Teiseks see ka,et kui membraan on omadega otsad andnud, siis kuidas saab üldse siis sõita autoga nii kaua? Mina ei tea kaua enne mind oli sellega sõidetud kuid tundub,et viimases lõpus eelmine omanik läks odavate lahenduste pidi ehk?
Kas GAZ 53 membraanidest on võimalik 408 midagi leiutada, kui peaks juhtuma membraan puruks olema!
Kas GAZ 53 membraanidest on võimalik 408 midagi leiutada, kui peaks juhtuma membraan puruks olema!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
see et pumbast karterisse penssu voolab on venemasinatel suht tavaline nähtus. Membraan ei pea selleks sugugi katki olema, piisab sellest kui kuskil on pisike mikropragu mis survega annab järgi.
see et GAZ-53-l karteris õli tihti üle normi oli.
see et GAZ-53-l karteris õli tihti üle normi oli.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Olen küll sellega jäänud hiljaks aga siiski,et üks peatükk lõpetatuks lugeda siis:
http://www.youtube.com/watch?v=H4q_TCIRaTo
*bensupump lahtivõetud ja puhastatud, töötab ja korras!
*vahetatud mõranenud voolik, sealt võttis lisaõhku sisse, korras nüüd sellega.
*K-126P asendatud K-126H muud võimalust polnud, aga peale seda
hakkas mootor käima. Põhjus, K-126P on hoovastikus mingi jama, ilmselt ka
kiirenduspump pool pidune!
*mootor väriseb kuna miski padi on omadega jahe, ei suutnud kindlaks teha milline!
Sain mossega Augustis sõita, kõik töötab nagu vaja, mootoril jõudu on siiski rohkem kui varm, enam
pole pidanud küünlaid ka näppima.Siiski mootor veel pole nii hea,et saaks pikkasid
otsasid sõita, ilmselt on rõngad kinni või lihtsalt kohviks kulunud!
Sõitisin kuurialla kus jäi kevadet 2010 ootama.
http://www.youtube.com/watch?v=H4q_TCIRaTo
*bensupump lahtivõetud ja puhastatud, töötab ja korras!
*vahetatud mõranenud voolik, sealt võttis lisaõhku sisse, korras nüüd sellega.
*K-126P asendatud K-126H muud võimalust polnud, aga peale seda
hakkas mootor käima. Põhjus, K-126P on hoovastikus mingi jama, ilmselt ka
kiirenduspump pool pidune!
*mootor väriseb kuna miski padi on omadega jahe, ei suutnud kindlaks teha milline!
Sain mossega Augustis sõita, kõik töötab nagu vaja, mootoril jõudu on siiski rohkem kui varm, enam
pole pidanud küünlaid ka näppima.Siiski mootor veel pole nii hea,et saaks pikkasid
otsasid sõita, ilmselt on rõngad kinni või lihtsalt kohviks kulunud!
Sõitisin kuurialla kus jäi kevadet 2010 ootama.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Ammune teema,mida pole uuendatud.
Sellel aastal pole ma Moskvich 408 juures eriti mitte midagi teinud alates kevadest kuni sügiseni on seisnud.
Põhjus ka lihtne ,mootor on nii jahe(loe: vajab remonti),et sellega sõita enam ei kannata.
Sisuliselt surved on olematud ja üks silinder on ka kottis vist(loe klapid põlenud). Lisaks lõi jälle vana häda välja karburaatoril jäi kiirenduspump kinni ja teisest lõõrist ei tule kütet peale. Alles kevadel tegelesin selle probleemiga ja juba jälle sama asi. Siis ei maksa imestada,et miks mõnedel ex.408 omanikel närvid läbi olid või leidsid,et 412 mootor on lollikindlam.
Siiski miskit ma ka tegin, nimelt natuke korrosiooni tõrjet kerel suvel, avastasin,et tagumised poolraamid ja tungikohad tuleb uuesti üles teha. Ehk siis kere vajab keevitamist kohati. Mõnes kohas oli metall lausa nagu muld sisuliselt pudenes kõik tolmuks. Seega justkui midagi head pole aga midagi ületamatult keerulist ka pole.
Ilmselt tuleb mõningaid kere juppe veel osta ja ka keevitus millega töö ära teha.
Värvkattet ka uuendamine tuleb kõne alla ka peale seda kui kere keevitused tehtud.
Ühte teist sai ka nokitsetud ja katsetatud:
Sain sellise peegli proovisin seda kinnitada aga tulemus oli,et see ikka ei istu.
Ning ümaram peegel tundub palju kenam ka. Millisele Moskvich mudelile see peegel on mõeldud ma ei tea?
Võimalik,et ka miski universaalne mida NL ajal poest sai osta.
Sain ka ühe pakiraami tundub,et sobib sellele autole üsna hästi. Kuid mille peal see algselt olnud on seda ma ei tea.
Nädal tagasi võtsin 408 piduriremondi ette. Vasakpoolsed esimsed töösilindrid lasid läbi ja oli pidev vedeliku kadu. Põhjus oli vananenud mansettides. Kõige rohkem aega kulus asjale lahtivõtmisele, osa asju olid mõnusalt rooste läinud ja tuli suurt jõudu kasutada,et asju lahti saada.
Samas korrastasin ka elektrisüsteemi, vahetasin välja läbi põlenud pirnid ning pool piduse tulede kesklüliti.
Avastasin,et vana tulelüliti oli valmistatud detsember 1964. Tulede probleem peaaegu lahenes,kuid
vahepeal ikka kaovad tuled ära, hakkan kahtlustama,et mõne juhtme isolatsioon on riknenud.
Pidurisüsteemi remont oli huvitav, asendasin ühe piduritoru,mis purunes mahavõtmisel.
Kolvid töösilindritesse käivad hoopis keermega,hoopis teistmoodi süsteem kui uuel 408.
Esisillal on lääba puksid määritavad, lisaks ka rooliotstel määrdeniplid. Rummud on kuullaagritel,mitte rull laagritel nagu uuematel mossedel.
Rooli karp on ka enam 403/407 suunas
Esisillal avastasin,et stabika puksid, üks rooliots tuleks välja vahetada,muus osas isegi enam vähem hea seis.
Ka pidurikilp sai värvitud,kuid jube roostes oli ja väga kehv on seda puhastada aga tehtud see sai.
Jagajale said ka puudunud kummist katted juhtmetele, mootori töötates raadio hakkas tugevalt krabisema.
Nüüd see mure on lahendatud.
Pidevalt segas,mind korgi puudmine radiaatoril, leidsin,et lasin aasta tagasi 2 korki ära tsinkida ning see sobis nagu valatud sinna peale.
Tagaosa sai punased tagatule klaasid need kollased klaasid riivasid kuidagi silma.
Ning mina ei oska hetkel enam midagi teha, kui ma hakkan selle autoga veel tegelema siis tuleb kas doonor (asendus)mootor varuda seni kuni vana saab ära remonditud. Kere tööd on ka teema mida nii kui nii enne ei saa puudutada kui olemas on keevitus. Vahepeal olen ka mõelnud,et mida selle autoga edasi teha,kui nii palju probleeme ilmneb.
Sellel aastal pole ma Moskvich 408 juures eriti mitte midagi teinud alates kevadest kuni sügiseni on seisnud.
Põhjus ka lihtne ,mootor on nii jahe(loe: vajab remonti),et sellega sõita enam ei kannata.
Sisuliselt surved on olematud ja üks silinder on ka kottis vist(loe klapid põlenud). Lisaks lõi jälle vana häda välja karburaatoril jäi kiirenduspump kinni ja teisest lõõrist ei tule kütet peale. Alles kevadel tegelesin selle probleemiga ja juba jälle sama asi. Siis ei maksa imestada,et miks mõnedel ex.408 omanikel närvid läbi olid või leidsid,et 412 mootor on lollikindlam.
Siiski miskit ma ka tegin, nimelt natuke korrosiooni tõrjet kerel suvel, avastasin,et tagumised poolraamid ja tungikohad tuleb uuesti üles teha. Ehk siis kere vajab keevitamist kohati. Mõnes kohas oli metall lausa nagu muld sisuliselt pudenes kõik tolmuks. Seega justkui midagi head pole aga midagi ületamatult keerulist ka pole.
Ilmselt tuleb mõningaid kere juppe veel osta ja ka keevitus millega töö ära teha.
Värvkattet ka uuendamine tuleb kõne alla ka peale seda kui kere keevitused tehtud.
Ühte teist sai ka nokitsetud ja katsetatud:
Sain sellise peegli proovisin seda kinnitada aga tulemus oli,et see ikka ei istu.
Ning ümaram peegel tundub palju kenam ka. Millisele Moskvich mudelile see peegel on mõeldud ma ei tea?
Võimalik,et ka miski universaalne mida NL ajal poest sai osta.
Sain ka ühe pakiraami tundub,et sobib sellele autole üsna hästi. Kuid mille peal see algselt olnud on seda ma ei tea.
Nädal tagasi võtsin 408 piduriremondi ette. Vasakpoolsed esimsed töösilindrid lasid läbi ja oli pidev vedeliku kadu. Põhjus oli vananenud mansettides. Kõige rohkem aega kulus asjale lahtivõtmisele, osa asju olid mõnusalt rooste läinud ja tuli suurt jõudu kasutada,et asju lahti saada.
Samas korrastasin ka elektrisüsteemi, vahetasin välja läbi põlenud pirnid ning pool piduse tulede kesklüliti.
Avastasin,et vana tulelüliti oli valmistatud detsember 1964. Tulede probleem peaaegu lahenes,kuid
vahepeal ikka kaovad tuled ära, hakkan kahtlustama,et mõne juhtme isolatsioon on riknenud.
Pidurisüsteemi remont oli huvitav, asendasin ühe piduritoru,mis purunes mahavõtmisel.
Kolvid töösilindritesse käivad hoopis keermega,hoopis teistmoodi süsteem kui uuel 408.
Esisillal on lääba puksid määritavad, lisaks ka rooliotstel määrdeniplid. Rummud on kuullaagritel,mitte rull laagritel nagu uuematel mossedel.
Rooli karp on ka enam 403/407 suunas
Esisillal avastasin,et stabika puksid, üks rooliots tuleks välja vahetada,muus osas isegi enam vähem hea seis.
Ka pidurikilp sai värvitud,kuid jube roostes oli ja väga kehv on seda puhastada aga tehtud see sai.
Jagajale said ka puudunud kummist katted juhtmetele, mootori töötates raadio hakkas tugevalt krabisema.
Nüüd see mure on lahendatud.
Pidevalt segas,mind korgi puudmine radiaatoril, leidsin,et lasin aasta tagasi 2 korki ära tsinkida ning see sobis nagu valatud sinna peale.
Tagaosa sai punased tagatule klaasid need kollased klaasid riivasid kuidagi silma.
Ning mina ei oska hetkel enam midagi teha, kui ma hakkan selle autoga veel tegelema siis tuleb kas doonor (asendus)mootor varuda seni kuni vana saab ära remonditud. Kere tööd on ka teema mida nii kui nii enne ei saa puudutada kui olemas on keevitus. Vahepeal olen ka mõelnud,et mida selle autoga edasi teha,kui nii palju probleeme ilmneb.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
mida teha mida teha
edasi taastada, kui sa näeksid milline minu kombi on, siis oleksid sina mega häppy enda autot vaadates
edasi taastada, kui sa näeksid milline minu kombi on, siis oleksid sina mega häppy enda autot vaadates
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 408 1964 MAZ
Ostsin nädalavahetusel kohaliku turu pealt sellise vidina:
Kahjuks polnud müüjal minu jaoks kahte olulisemat tööriista nagu plokikaane pingutamise võti ja mikromeeter,millega saab silindrite pindade kulumist mõõta. Aga eks tuleb edasi otsida.
Juhtusin ka kohaliku vanakooli mootori mehe juurde ning sai vesteldud 408 mootori hädadest. Üldiselt tema soovitus oli lihtne, esialgu mitte seda laiali võtta, kui pole kindlat kavatsust mootor lõpuni teha ning kui ei sõida temaga las olla ühes tükis.
Ma arvan,et nõuanne oli tall väga õige. Andis ka mulle soovituse,mis osasid peaksin üldse silmas pidama ja vaatama kui ringi liigun.
Ilmselt jätan selle auto pikemaks ajaks rahule ja üritan enam teise mossega midagi ettevõtta ja asi valmis saada.
Kahjuks polnud müüjal minu jaoks kahte olulisemat tööriista nagu plokikaane pingutamise võti ja mikromeeter,millega saab silindrite pindade kulumist mõõta. Aga eks tuleb edasi otsida.
Juhtusin ka kohaliku vanakooli mootori mehe juurde ning sai vesteldud 408 mootori hädadest. Üldiselt tema soovitus oli lihtne, esialgu mitte seda laiali võtta, kui pole kindlat kavatsust mootor lõpuni teha ning kui ei sõida temaga las olla ühes tükis.
Ma arvan,et nõuanne oli tall väga õige. Andis ka mulle soovituse,mis osasid peaksin üldse silmas pidama ja vaatama kui ringi liigun.
Ilmselt jätan selle auto pikemaks ajaks rahule ja üritan enam teise mossega midagi ettevõtta ja asi valmis saada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1964 MAZ
egas muidu vene tehnika kohta ei käi selline kõnekäänd "kui liigub, ära puutu, muidu läheb peppu"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.