Eile tekkis 4 tulelisel mossel probleem, käisin külavahel sõitmas, jõudsin kodu teeotsa, kui äkki pöörded põhjas.Suretasin siis kähku välja ja asusin uurima mis viga võiks olla.Gaasihoovastik liikus kõik nagu peab, ja midagi muud imelikku ei täheldanud.Ajasin käima, aga ikka pöörded põhjas.Tea, kas viga võib karburaatoris olla?
Huvi pärast vaatasin ka tolle masina põhjaalla.Teadsin, et karbid on püdelad, aga juhipoolne tagumine poolraam samuti olematu, eriti vedrupaki kinnituskoht.
On kellelgil aimu mida peaks sellega tegema?On veel mingeid lahendusi peale uue poolraami panemise?
Aga täna hommikul tõime lõpuks ära SLi, varem polnud võimalik.Kohale jõudes ootas mind meeldiv üllatus.Omanik oli leidnud veel mossele igast tavaari, ja kõik uued asjad.
Mosse pagass oli sellest kraamist ikka üpris täis.Kodus lappasin pagassi tühjaks, ja avastasin mitu meeldivat asja juppide seast.nagu näiteks pakendis kojameeste süsteem, uued turvavööd, pidurisilindrid, jagaja, jagajakaas, veepump, kotitäis rooliotsi, stabika konte jm, uus starter ja kõrvalistuja poolne esimene uus uks, ja veel muid asju kah, uued logarid olid ka.
Paar tundi hiljem helistas omanik jälle, veel varuosi tuli välja, ja veel ühe mehe käest saab juppe.Paari tunni pärast jälle.Veel varuosi, kärutäite viisi uusi juppe pidi olema, mis ta vend enne surma kokku ajas.kõik puha uued asjad.
Igatahes, ütlesin et tahan neid kindlasti omale ja leppisime jupihunnikule ka hinna kokku.
Aga mosse siis:Käivitus ikka hästi, sõitis, toimis, ladusime pagassi juppe täis ja vennas asus roolitaha.Sõita oli miskit 20km maanteed.Mossel oli pidevalt rauas 110, kõik paistis toimima.
Koju jõudsime ühes tükis, kõik oli hea.
Ajasin auto hoovi, lappasin pagassi tühjaks, plastikud ka välja, bensupaagi peal oli vett, üsna tavaline nähtus, kuivatasin selle jama sealt ära, pesin interjör cleaneriga plastikud ära.Siis arvasin parimaks mooduseks teha kõigepealt tervele autole survepesu.Mõeldud, Tehtud.Koos mustusega lahkus ka osa värvi auto pealt, aga uue värvi saab too massin nii või naa.
Siis tegin salongi tühjaks, istmed välja, matis välja, ja mattide alt nood asjad ka välja(nime nendel ei tea)
Põhi polnudki kõige hullem, eest oli roostes tänu niisketele mattidele, tagant korras.Läbivat roostet õnneks ei tuvastanud.
Seega kõik ok.puhastasin vaibad ära, mis oli väga tüütu sest see liiv sealt vaiba pealt ei kavatsenudki lõppeda.Sain enam vähem puhtaks, matid sisse tagasi, veelkord tolmuimejaga üle, istmed käisin ka tolmuimejaga üle ja siis sisse tagasi.Vaatepilt oli päris hea juba.
Siis panin pagassi plastikud tagasi, ja sealt kõik muud vajalikud asjad külge.Nägi juba päris hea välja.
Puhastamata jäi veel armatuur, ja uksepolstrid.
Siis külastasin naabrit, eesmärgiga sealt saada õiged stanged autole.Üks stange tundus olema just see, aga koju jõudes ja proovides, oli tegu mingi muu looma nahaga.
Seega otsin endiselt korralikku esimest ja tagumist stanget
Siiski, ka selle auto puhul keevituseta ei saa.Tagumised karbi otsad täitsa mädad.Aga mulle tundus, et sain uued kaasa.Kindel muidugi ei ole.
Ühesõnaga tegevust ikka on, ja tuleb aina juurde.Lähipäevil, ilmselt homme , otsin üles kallutusrauad ja keeran autu külili, et põhja kallale asuda.Siis pealmine pool, värvkate, ja võibki vast ülevaatusele minna.
Siin ka autost pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1157879
Püüan teid oma tegemistega kursis hoida