5. leht 10-st
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 30 Dets 2012 18:21
Postitas MaxL
Sillad on kokku pandud ja auto all. Tagumine sild tuleb millalgi uuesti eemaldada, sest põhja alt on tagumine osa ja tagumised rattakoopad värvimatta.
Generaatori mähis on täpselt sama tooni roheline, nagu ta tehasest tulles oli.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 30 Dets 2012 19:08
Postitas MAZ
MaxL kirjutas:Sillad on kokku pandud ja auto all. Tagumine sild tuleb millalgi uuesti eemaldada, sest põhja alt on tagumine osa ja tagumised rattakoopad värvimatta.
Generaatori mähis on täpselt sama tooni roheline, nagu ta tehasest tulles oli.
Kui juba jutuks selle auto valmimine on siis, kas sul rohkem pilte pole,kui need,mis foorumis seni avaldatud?
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 30 Dets 2012 21:39
Postitas MaxL
Pilte on aga enamuses detailidest enne lahti võtmist, et hiljem oleks kindel, mis pidi mõni polt käis, või oleks seibide järjekord õige.
Liivapritsist sain asjad kätte septembris, kui pidevalt sadas ja oli niiske. Siis oli nii kiire detailide terasharjaga puhastamise ja kruntimisega, et pildid jäid tegematta. Peale värvimist oli jällegi vaja tõstuk ruttu vabaks saada ja sellest ajast on ainult üks udune telefoniga tehtud pilt. Hetkel on Mosse ajutiselt kuuris ja uusi pilte tuleb mõne aja pärast, kui auto jälle tõstukil.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 30 Dets 2012 21:47
Postitas stern100
Väga ilus! Kui tohib esitan paar küsimust ka siis.
Nimelt, kas piduritorudele on otsi lihtsam teha auto küljes, et ilma otsteta torud külge on pandud? Või oli mootori pealepanekuga siis niivõrd kiire, et tuli mootori tagant torud ennem ära vedada?
Teiseks, kas koopasse lastud värv lasti juba mastiksi peale? Või mis selle värvi all on?
Sellise masinaga ei raatsigi kuskile sõitma minna, kui ükskord liikuma saab
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 30 Dets 2012 22:32
Postitas MAZ
Mulle tundub,siitpoolt ekraani,et seal peale palja värvi miskit muud polegi alla jäetud. Aga ega sellise poldi ja mutri kaupa tegemine kerge pole.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 30 Dets 2012 22:55
Postitas MaxL
Torud on tõesti ilma otsteta, sest mootori paigaldusega oli kiire ja neid torusid hiljem paigaldada ei saa.
Rattakoopas on enamuses alles tehasemastiks, kas maaler kusagile mastiksit ka lisas, seda ei mäleta. Pildilt paistev raami osa on tehasest ilma mastiksita, ainult krunt ja värv. Samamoodi on ta ka uuesti värvitud, roostet oligi ainult raamil, seetõttu sai säilitada tehasemastiksi. Tagumiste rattakoobastega kahjuks nii hästi ei lähe, seal on pruun uss pugenud ka mastiksi alla ja kõik tuleb eemaldada ja uuesti teha.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 08 Aug 2013 21:46
Postitas MaxL
Pildike Kärdla kohvikutepäevast 3 august 2013 Retrokohvik Kärdla Dünamo
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 08 Aug 2013 22:00
Postitas HendrikR
Püha müristus,kui ilus.Kunagi mõnel klubiüritusel on võimalik näha?
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 08 Aug 2013 22:11
Postitas SanderV
412 ikka 412, minu silmis see pole kunagi ilus
isegi kui kõik korralikult üle tehtud... aa retsept et nii põhjalikult viitsisid ette võtta
Re: IZ 412 1984 MaxL
Postitatud: 08 Aug 2013 22:37
Postitas viirusboy
Ossa pühamüristus. Selge on see, et mul vanaisa elitega samad plaanid.