5. leht 36-st
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 12 Sept 2011 18:35
Postitas moskiito
sai siis pühapäeval pärast laupäevast retke auto kallal nokitsetud. vahetasin ära tagumised vedrud ja parema esimese rattalaagri.
Vedrude vahetamine sujus üllavatalt hästi, kõik mutrid poldid tulid väga hästi lahti. Toon siin välja ka mõned võrdlused enne ja pärast vedrude vahetust.
Vasak enne
Parem enne
Parem Pärast
Vasak pärast
Ülemine uus, alumine vana vedru
Vahe hetk ilma vedruta
Vana vedru oli 7 lehega, uus on 9 lehega. Jäik jäi ja tagumik kõrge, kuid koormaga sõita lausa lust (naine, 3 last, 2 koera ja hunnik muud nodi). Tühjalt muidugi on problemaatiline. Probleemseks teeb sõidu muidugi amordid, mis on originaalist 5cm lühemad, nimelt "KONI" õli amordid. Mõni sujuvam lohk on kuhu sisenevad mõlemad rattad, käib kohe ebameeldiv jõnks läbi, kui rattad tahavad maast lahti hüppata puudliku vedrustuse pärast.
Laagri vahetus suurt midagi ei muutnud, ikka rool kisub paremale, sellest siis järeldus et probleemi põhjustajaks on piduri sadul, mis jättab piduri peale. Peab sellega midagi veel ette võtma, vaatab.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Sept 2011 08:05
Postitas moskiito
nih, on siis sõidetud mõned päevad pestud ja puhastatud karpaga ning on ilmnenud üks veider probleem. nimelt tühikäigupöörded ei taha tõusta. Keera tühikäigu kruvi kuhu tahad, pöörded ikka kõrvaga kuulates 600-700 juures, kui mitte vähemgi, igatahes selline tunne et kohe, kohe sureb välja. Kui peale paigutasin, siis sain selle vea eemaldatud pärast seda kui reguleerisin süüdet, siis tühikäigu kruvi reguleerimine mõjus, nüüd aga jälle mitte

. Peale panin DAAZ-i tüüpi garburaatori ja sellega vahetasin välja K-127 karpa.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Sept 2011 12:37
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:nih, on siis sõidetud mõned päevad pestud ja puhastatud karpaga ning on ilmnenud üks veider probleem. nimelt tühikäigupöörded ei taha tõusta. Keera tühikäigu kruvi kuhu tahad, pöörded ikka kõrvaga kuulates 600-700 juures, kui mitte vähemgi, igatahes selline tunne et kohe, kohe sureb välja. Kui peale paigutasin, siis sain selle vea eemaldatud pärast seda kui reguleerisin süüdet, siis tühikäigu kruvi reguleerimine mõjus, nüüd aga jälle mitte

. Peale panin DAAZ-i tüüpi garburaatori ja sellega vahetasin välja K-127 karpa.
Tühikäigu peenhäälestuse kruvi oled puutunud ? Tavaliselt pannakse see kruvi tehasest niiöelda "korgi" alla peitu ! Samas kui sul 2140 karpa ,siis võib viga olla just selles samas suures kruvis millega tühikäiku regullid-selle sees võib olla membraan läbi.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Sept 2011 15:12
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:moskiito kirjutas:nih, on siis sõidetud mõned päevad pestud ja puhastatud karpaga ning on ilmnenud üks veider probleem. nimelt tühikäigupöörded ei taha tõusta. Keera tühikäigu kruvi kuhu tahad, pöörded ikka kõrvaga kuulates 600-700 juures, kui mitte vähemgi, igatahes selline tunne et kohe, kohe sureb välja. Kui peale paigutasin, siis sain selle vea eemaldatud pärast seda kui reguleerisin süüdet, siis tühikäigu kruvi reguleerimine mõjus, nüüd aga jälle mitte

. Peale panin DAAZ-i tüüpi garburaatori ja sellega vahetasin välja K-127 karpa.
Tühikäigu peenhäälestuse kruvi oled puutunud ? Tavaliselt pannakse see kruvi tehasest niiöelda "korgi" alla peitu ! Samas kui sul 2140 karpa ,siis võib viga olla just selles samas suures kruvis millega tühikäiku regullid-selle sees võib olla membraan läbi.
toda kruvi puutunud ei ole sest ei oska isegi arvata kus see seal asub. Membraan on korras, sest enne kui ma selle tühikäigu kruvi välja vahetasin (eelmine kiilus kinni ja läks puru) kontrollisin, kas vaakum ikka funkab.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Sept 2011 22:18
Postitas partnermosse
Kui sul selline karburaator, siis peenhäälestus kruvi on pildil noolega (sellega reguleeritakse teh-ülevaatuse punktis HC näitu)

Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Sept 2011 22:30
Postitas moskiito
minu mokitsal sellist kruvi ei ole. on ainult segukruvi ja kõik.
ikkagi väga veider probleem, sest enne pesu oli vastupidi, oli probleeme pöörete mahasaamisega, nüüd ei taha pöördeid peale võtta.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Sept 2011 22:33
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:minu mokitsal sellist kruvi ei ole. on ainult segukruvi ja kõik.
ikkagi väga veider probleem, sest enne pesu oli vastupidi, oli probleeme pöörete mahasaamisega, nüüd ei taha pöördeid peale võtta.
Pesuga läks tühikäigu kanal umbe ?! Pane oma karburaatorist pilt ülesse siis saame ehk edasi arutada asja

Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 21 Sept 2011 10:16
Postitas moskiito
pilti pole jõudnud teha aga täna võttan karpa maha ja vaatan üle, vb leian probleemi tekitaja üles. Samas sai ka ära mõõdetud hetke kütusekulu, milleks tuli 8,27 liitrit sajale kilomeetrile. Arvestates seda et sellest konkreetsest karpast väiksemat kütusekulu pole võimalik välja pigistada, peab leppima sellise tulemusega. Saaks ainult nüüd tühikäigu korda oleks väga timm.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 24 Sept 2011 23:33
Postitas moskiito
täna astusin majast välja avastasin et õliloik auto all. Kapott kohe lahti ja selgus et klapikambrikaane tihend on leppingu üles öelnud. hea et sai kolmapäeval hunniku uusi juppe ostetud ja too tihend ka seal sees. sai siis teine ära vahetatud. Lisaks sai tehtud veel selline lükke et vahetasin tulede ja kojameeste lülitite asendid ära omavahel. Jube tüütu koguaeg rooli tagant kojameeste lülitit taga ajada, nüüd vähemalt mugavamas kohas.
lülitite uus asetus:

Spidoka tross oli veel kinni plommitud ning sellest võib natuke kindlam olla et spodikat pole keritud:
vaikselt aga visalt hakkab mosu juba juhi käe järgi paika saama

Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 25 Sept 2011 12:50
Postitas moskiito