Nii mõnigi foorumlane teab, et olen iga kevad/sügis suuri plaane heietanud ja eesmärke seadnud antud auto teemal. Nii, et pole antud projekt veel täitsa surnud ja tundub, et nüüd on aeg ka kätte jõudnud lõpuks. See nädal sai autot pilbasteks lammutatud, et kere liivapritsi viia. Hetkeseisuga maha võtta veel mootor, käimar, tagapiduriteni minev toru ning siduri ja piduri peapumbad. Vb. ka pedaalid, aga nende äravõtmist 100% vajalikuks ei pea. Homme/ülehomme teeb need asjad ära, et esmaspäev pritsida viia.
Paar tähelepanekut ka, haljas/harjatud plekk, mis sai 3 aastat tagasi roostemuunduriga kaetud on siiani haljas. Samasele plekile kantud happekrunt, aga roostene, sest happekrunt pole ju hermeetiline ning laseb H2O ja O2 läbi. Samas tundub, et roostemuundur tekitabki sõna otseses mõttes hermeetilise kaitsekihi.
Kõik poldid/mutrid tulid ilusti ludinal lahti, kuna autopõhi ülevalt ja alt iga hooaeg eelmise omaniku jutu järgi õlitatud. Samas armatuuris kõik lülitid nii kinni oksüdeerund, et tuli relakaga maha lõigata, eks neid vene autode armatuurilüliteid on igas variandis ja suuruses varnast võtta. Aint süüteluku tahaks tervena kätte saada, sest ukseluku võti sama, kuid mossel peaks tegelt ju iga võti ukselukku keerama kui südamik kulunud.
Siin ka jooksvalt pilte tegemisest:
http://nagi.ee/photos/mossepower/sets/355551/