5. leht 33-st
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 03 Aug 2012 18:53
Postitas viirusboy
hallarvi kirjutas:seda ma tegin kõigepealt kohe, kuid ei mõjunud kummalegi poole. Ega seal supportites mingeid klappe pole?
Ma ju ehitasin selle pidurisüsteemi oma loogika järgi, ehk kuskilt supportist mingi tagasivooluklapp ei lase läbi, jagurites igatahes klappe pole, selles veendusin enne paigaldamist. Pole mul kunagi mosset olnud, vanasti olid vaz-id aga ka nendest suurt enam ei mäleta.
Võimalik et sa veadasid või koostasid midagi valesti?
Eesmised ketaspidurid
Piduritorustiku skeem sedasi, kuidas need autol asetsevad.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 03 Aug 2012 20:22
Postitas SanderV
tagasivoolu klapp? Pidurisüsteemis? Mosse supportidesse peab sul minema 2 voolikut, mõlemal oma süsteem, 1 voolik liigutab suuri kolbe, 1 voolik väikeseid.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 03 Aug 2012 21:16
Postitas Edel
SanderV kirjutas:tagasivoolu klapp? Pidurisüsteemis? Mosse supportidesse peab sul minema 2 voolikut, mõlemal oma süsteem, 1 voolik liigutab suuri kolbe, 1 voolik väikeseid.
Kui ees on 2140 ketaspidurid siis neil on õhutamisel ka oma teatud järjekord. Selle leiab raamatust "Sõiduautod Moskvitš" (1978a.) lk 91/92.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 05 Aug 2012 18:26
Postitas hallarvi
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 05 Aug 2012 21:33
Postitas hallarvi
2 parempoolset lähevad esimesse juhipoolsesse, vasak ülemine kõrvalistuja ratta juurde, vasak alumine siis alumisse jagurisse, kuhu tulevad ka tagant ja kõrvalistuja ratta juurest, alumine töösilindrist. Kas keegi targem võiks öelda, et kas peaks toimima.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 05 Aug 2012 21:40
Postitas SanderV
no so sure.. minu arust ikka on natuke teisiti...
E:
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 05 Aug 2012 22:19
Postitas viirusboy
Võtame nüüd selle julla kätte, nii, et silindrist otse tulev toru, mis läheb alla otsa, on allpool ja juhtmed käivad vasakult.
ülemised 2 haru: Vasakpoolne kõrvalistuja ette rattasse. Parempoolne piduri peasilindrisse kapotipoolsesse vasakusse.
Alumised 2 haru: Vasakpoolne läheb alla, kere külge kolmikusse, kust 1 läheb esisilda kõrvalistuja poole ja teine tagasilda. Parempoolne juhipoolsesse esirattasse
Hetkel mälu järgi, aga kui täpselt vaja, võin homme teha paberile joonise kuhu täpselt miski läheb.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 05 Aug 2012 22:29
Postitas hallarvi
Nojah armsad sõbrad, selle pildi järgi ma paneks kokku küll, kui mul vaid võimend oleks......................
Paraku ei mahtunud see ära ja ostsin uue töösilindri ilma võimendita.
Seletage mulle lollile, et kui selles jaguris klappe pole, siis pole ju ka oluline, kuhu mingi toru läheb, kuna surve ju igal pool samasugune.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 05 Aug 2012 22:50
Postitas moskiito
siin see probleem ongi. ja sa näed seda ise ka väga hästi kui tähelepanelikumalt pilte vaatad. Sinul on selline silinder kust tuleb välja ainult 1 õlitoru, kuid jagaja peab õli saama kahest kohast, vaata tähelepanelikumalt sanderv pilti, siis saad aru. Kui sul kettad ees (ma ausalt ei mäleta), siis ühele silindrile läheb otse peasilindrist toru, nii et seda jagajat vahel ei ole, ehk siis peasilindrist läheb välja 3 toru sinu ühe asemel. Sellel jagajal on reaalselt teistsugune otstarve, mitte ainult õlide laiali jagamine. Nimelt, kui kuskil läheb voolik katki, või toru, siis lülitab süsteem automaatselt ringi avarii rešiimile ja tööle rakenduvad ainult esimesed pidurid, et oleks võimalik sõita lähima remondikohani. See on teooria vähemalt, reaalselt pole täheldanud mitte mingeid erinevusi.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 06 Aug 2012 07:46
Postitas hallarvi
Tänud. Seedisin siin vähe värske peaga ja tõepoolest- aru sain, vaja ainult paar toru teise kohta tõsta ja peaks ok olema. Ka üks lisatoru vaja jupike panna.
Tänud kõigile selgitavate piltide ja jutu eest, oli palju abi.
Veel täna teen ringi süsteemi.