5. leht 15-st

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 20 Jaan 2010 12:20
Postitas List_man
jaa ma tean :( Aga need numbri tulede augud ok ka rõvedad... saaks kuskilt ilma aukudeta stange... (puhfrite sees on numbrituled ka praegu).

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 20 Jaan 2010 12:21
Postitas Filtrimokits
See on tõesti kena mosse, velg sobib alla heasti.

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 20 Jaan 2010 12:21
Postitas List_man
Need veljed jäävad kollasele, Sellele tulevad toll suuremad (15")

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 17:44
Postitas List_man
... vahepeal on vähe tegemist olnud :P

Pilt

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 17:49
Postitas jartmok
Räägind ehk lähemnalt, mida kasutad, mis eesmärk jne?
Iseenesest täitsa huvitav :D Karbuss on hoopiski naljaka asetusega.

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 17:51
Postitas Varblane
oo föön :D varsti kone laiali, karpa ja turbs vist pole eriti hea kooslus.Ladaklubis mitu Ladat olnud karpa ja turboga, varsti on laiali lennanud.

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 17:56
Postitas sass
Varblane kirjutas:oo föön :D varsti kone laiali, karpa ja turbs vist pole eriti hea kooslus.Ladaklubis mitu Ladat olnud karpa ja turboga, varsti on laiali lennanud.
Nii pessimistlik ei maksa olla. Vaja vaid segu rikkaks keerata ja elu on lill. :lol

Eeldan, et mootor on deforsseeritud kolbidega? Kui nii, siis arvatavasti annab eksimused andeks (detonatsiooni ei teki nii kergelt). Edu tegemises ja... kindlasti tee ka video, kui asja käima paned ja vöiks ka söidust väikse video teha.

Muide.. rikas segu on hea selleks, et ei tekiks detonatsiooni. Enamasti lendavad laiali sellepärast, et tekib detonatsioon. Samas vöid ka jagaja ümber teha nii, et pöörete töstmisel ei tömbaks süüdet varasemaks.

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 17:56
Postitas List_man
Turbo pärit mingi diisel vw passati pealt (K14). Plaan on lihtsalt natukese reipamalt auto liikuma saada, mingit ulmelist lisa jõudu ei loodagi. Karbuss on seal sellepärast, et sellinne lahendus on kõige lollikindlam. Küttesegu imetakse läbi karpa, mitte ei puhuta, seega küttesegu koostis jääb samaks ja ei pea erinevate düüsidega möllama hakkama. Praegu on puudu ainult turbo õlitus, selle saab loodetavasti ka lähipäevil valmis.

Lambda andur ja segukell ka vaja paigaldada, ennem garaazist ültse välja ei tagurdagi :D

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 18:02
Postitas List_man
Täna käivitasin ka esimest korda... läks isegi käima, kuid mõned sekkundid, siis suretasin välja.
Jagaja kohapealt: Endal oli plaan vaakumregulaator vähe ümber teha, et rõhu all lükkab süüte hilisemaks, kuigi see vihtide tuunimine(et ta pööretel varasemaks ei läheks) on ka hea mõte :)

Kolvid on deforseeritud mootori omad. (paar aastat tagasi mootori sisu vahetatud) Uued kolvid, hülsid, rõngad
kuigi plokikaanest on natukese maha võetud. (palju def. mootori kolvid madalamad on? ei mäleta enam kahjuks

Re: Azlk 2137 1979 List_man

Postitatud: 14 Mär 2010 18:31
Postitas Killa
Ise prooviks panna mingi 1.6 golfi või millegi sarnase sissepritse koos ajuga panna. Aga muidu väga vägev ettevõtmine.