5. leht 28-st
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 02:14
				Postitas wax
				Epo liim ja klaasriie kestab kah aastakese, siis kukub veel suurema tükina välja 

 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 14:26
				Postitas MAZ
				Kui mul oleks tõsine häda roostes karbidega,millest paistab juba päikse valgus läbi. Esmalt koristaksin ära rooste ja mädanenud osa. Seejärel värviks veel terveid osasid kättejuhtuva krundiga. Edasine oleks neetida paksust plekist tükid sinna,kust augud peale. Edasine puhtalt pealtpoolt viimistlemise küsimus. Neetimisega saab vähemalt nii palju head,et sellega saab veel konstruktsiooni tugevust natukegi säilitada. Makroflex, tavott või muu sodi karpidesse ei aita. Kere jääb ikkagi pehme ja hakkab kokku vajuma.
			 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 18:04
				Postitas Talts
				Karbis tõesti suuremad augud siis tuleks karp ära vahetada või lasta vahetada, igasugu neetimine, makroflexiga jändamine klassifitseerub räige porno alla.
Karpi vahetades peaks ka seda meeles pidama, et uksed tuleks ette jätta. Muidu võib pärast nii juhtuda, et uksed enam kinni ei lähe või hakkavad vastu käima.
			 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 18:08
				Postitas wax
				Ja neetimine pole keevitamisest mingist otsast odavam 

 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 18:21
				Postitas MAZ
				wax kirjutas:Ja neetimine pole keevitamisest mingist otsast odavam 

 
Minu teada maksab tõmbeneet siiski loetud sente tükk. Ja mõnes firmas on neid lausa lademetes aga jah sealt neid kätte saada on omaette ooper. Plekitükki leidmine ei tohiks ka probleem olla, seega ma ei mõista,kuidas tuleb neetimine kallim kui keevitamine???
Teisalt ei olegi ühtegi head universaalset lahendust, mädanenud küljekarbi lappimiseks. Ilma,et seda peaks keevitama mingil ajahetkel.
Taltsile teadmiseks,et jutt käib ajutisest lahendusest, sest teema algatajal pole oskusi ega raha ise keevitada autot.
 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 18:46
				Postitas sass
				Ainus asi, mis keevituse puhul kallis on, on aparaat ise. Keevitamine ise on odavam. Traat ei maksa väga ja plekitööde puhul ei kulu teda ka just suurtes kogustes (detailid siiski punktitakse). Lisaks keevituse puhul boonuseks asja viisakas väljanägemine ja parem vastupidavus. Neetimisel peaks sinna pärast korraliku pahtlikihi peale virutama, et asja siledaks saada ja teatavasti pahtel praguneb... Kuid jah, ajutise (püsiva) lahendusena - makro, pahtel, värv.
			 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 22:19
				Postitas ABS
				kOll kirjutas:ABS kirjutas:kOll kirjutas:Lased augud makroflex'i täis, lõikad peale kuivamist noaga ülejäägid maha, natuke pahtlit õhuaukudesse ja mõned kihid kivikaitset otsa. Soovi korral viimistleda õiget tooni kerevärviga.
Kui makrot täis lased siis see hakkab niiskust koguma ja varsti kogu kupatus pehme.
 
Aga nüüd palun paku oma poolne lahendus probleemile
 
Ma tõesti ei hakka soovitama midagi sellist mis asja tegelikult hullemaks teeb.Lihtsalt märkisin ära mis siis juhtub kui makrot täis lasta.Iseasi jahh kui müügi jaoks imitatsiooni tahad teha ja südametunnistus puhkusel on.
 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 17 Jaan 2013 23:24
				Postitas Martpoiss
				No mõnel naabrimehel, klassivennal, tuttaval, vanemate tuttaval, klassivenna tuttaval peaks ikka ju kodus keevitus olema kes oleks nõus need paar lapikest ära keevitama? Mina pigem sõidaks kevadeni auguliste karpidega kui hakkaks mingit teibi või makro pornot tegema.
			 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 18 Jaan 2013 07:34
				Postitas moskiito
				Martpoiss kirjutas:No mõnel naabrimehel, klassivennal, tuttaval, vanemate tuttaval, klassivenna tuttaval peaks ikka ju kodus keevitus olema kes oleks nõus need paar lapikest ära keevitama? Mina pigem sõidaks kevadeni auguliste karpidega kui hakkaks mingit teibi või makro pornot tegema.
ÜV ajaks peab paraku sellise asjaga tegelema. Seal kohe vaadatakse et "ahah, auk sees, selge, ära ennem tagasi tule kui see parandatud" ja ongi kordus peal. oma esimese isikliku AZLK  2140-ga oli täpselt sama nali, aga siis panin teibi peale, värvisin ära ning oligi korras.
 
			
					
				Re: IZ 412IE 1978 tanello2
				Postitatud: 18 Jaan 2013 08:47
				Postitas wax
				No ongi kahe otsaga asi see keevitamine vs. neetimine 

 Kellel mis vahendid olemas on, see on odavam. Mulle näiteks ei maksa keevitamine "midagi". Balloon on nurgas, keevitusaparaat olemas, traat sees, plekitahvel olemas. Aga neetimiseks on mul vaja osta needitangid ja needid, kuna neid mul pole 

Aga eks igaüks remondib oma autot nii nagu soovib 
