nii seda mosse süüdet seati/kontrolliti. otsekäigul pidi klapikõbin kostma siis oli õigeSanderV kirjutas:miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on ?
IŽ 21251, 1988, IŽ21
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
mitte siis kui klappiklõbin tahab kuulmise ära viia.Urukoer kirjutas:nii seda mosse süüdet seati/kontrolliti. otsekäigul pidi klapikõbin kostma siis oli õigeSanderV kirjutas:miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on ?
soovitan kerata süüdet hilisemaks hästi natukene ja siis uuesti proovida. Kui korraks viskab klõbina sisse, kui pedaal põhja vajutada neljanda käiguga, kiirusel 69km/h, siis on süüde paigas. kui jätkab lonkamist, kontrolli kontaktid üle, kui need liiga põlenud, põhjustab see samuti probleeme ning nõndasamuti ka jagaja kaan, viimane kord oli minu autol peal mingi koperatiivi toodang ning seal olev süsi sõna otses mõttes pudenes laiali.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Sass, liiga varajane ei ole samuti hea. See lõhub samuti mootorit ja mitte vähe. Venna mossel mittu mootorit tänu sellele pikki taevast lennanud.sass kirjutas:Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Süüde peabki olema täpselt nii varajane, et normaalset kütust kasutades ei detoneeriks (ka segu peab õige olema). Kui need on paigas, siis on autol rohkem jõudu ja on ökonoomsem. Loomulikult, kui detoneerima lasta, siis lendab mootor laiali.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Ennist oli süüde väga varajane, jagaja kaant tuli korralikult ikka keerata et süüde õigeks saaks, aga ei detoneerinud kordagi, ega ei detoneeri kah praegult kui märkide järgi paigas.sass kirjutas:Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Testri mõte käis ennist kah läbi, aga lamp oli juba käepärast ja sai sellega tehtud. Vaakumtoru küljes ja peaks kenasti toimetama.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
deforss mootor ei hakkagi sul detoneerima .
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Mnjah, seda arvasingi (eelmisel lehel mainisin).Urukoer kirjutas:deforss mootor ei hakkagi sul detoneerima .
Küsiks siis uuesti kuidas sellisel kompotil siis süüde paika saada? Kõrva järgi kuni mootor ei lonka enam?
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
kasuta strobot,lihtne ja kindel .
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Vahepealsed tegemised:
Roostet on, kuid ei midagi väga hullu. Korda said ka nii käsipiduri andur kui tagurdustule lüliti.
Kuna algselt on istmed olnud pikka aega katete all, siis katete alt vaatas vastu korralik hallitus. Soe seebivesi tegi oma töö.
Nii nad jäid lõpuks:
Roostet on, kuid ei midagi väga hullu. Korda said ka nii käsipiduri andur kui tagurdustule lüliti.
Kuna algselt on istmed olnud pikka aega katete all, siis katete alt vaatas vastu korralik hallitus. Soe seebivesi tegi oma töö.
Nii nad jäid lõpuks: