Re: AZLK 2140 1980 HendrikR
Postitatud: 09 Aug 2013 22:23
mu auto läheb suvisel ajal iga seadega ilma tooreta käima ja töötab ilusti... soojast peast samamoodi...
No minul ka,aga niiske ilmagasuht tahab pikemalt sest mul vene küünladSanderV kirjutas:mu auto läheb suvisel ajal iga seadega ilma tooreta käima ja töötab ilusti... soojast peast samamoodi...
Ilmselt tuleks reguleerida külmkäivituse mehhanismi. Toore peale tõmbamisel, peab auto käivitumisel ülemine siiber olema avatud asendis umbes 0,9 mm seinast mõõdetuna ja alumine siiber peab külmkäivitusel olema avatud umbes 5,5 mm. Võimalik, et need mõõdud on olematud ja siis külmkäivitusel annabki liiast kütust peale, et bensiini hais üleval.HendrikR kirjutas:Ilma tooreta ei läinud esimesel katsel.Kolmandal katsel sain käima.Mõnus vaikne mootoriheli,summutist otseselt tossu ei tule.Käivitades levib tugev bensiinihais.mossejumal kirjutas:Miks ta sul külmast peast kehvasti käima läks?
Ei tõmmanud toorest ?
Mossele just sobivadki vene küünlad.Kõik toimivad mis mossele sobivadSanderV kirjutas:aga nahui nada kasutada vene küünlaid kui on paremaid
Ostes oli peal NGK-d.Käivitamist võis mõjutada see,et viimati käivitati nädal aega tagasimossejumal kirjutas:No minul ka,aga niiske ilmagasuht tahab pikemalt sest mul vene küünladSanderV kirjutas:mu auto läheb suvisel ajal iga seadega ilma tooreta käima ja töötab ilusti... soojast peast samamoodi...
Keera korralikud küünlad peale mootori hääl muutub kohe mahedamaksmossejumal kirjutas:Mossele just sobivadki vene küünlad.Kõik toimivad mis mossele sobivadSanderV kirjutas:aga nahui nada kasutada vene küünlaid kui on paremaid