AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 412 1975 randoA
ju ta ikka on katki, kui tühikäiku pole.Midagi muud seal olla nagu ei saa.
eks ma hakkan seda jullat taga ajama siis
eks ma hakkan seda jullat taga ajama siis
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
kas see ,mis hetkel sul sees nn katkine on otsast kummitihendiga või juba uuem plekitükiga?
võta ta korra välja ,vaata . kui vanem tüüp siis see kummitihendike seal otsas võib küljest ära olla ja kuskil seal sees ees tolkneda.
võta ta korra välja ,vaata . kui vanem tüüp siis see kummitihendike seal otsas võib küljest ära olla ja kuskil seal sees ees tolkneda.
Re: AZLK 412 1975 randoA
lisaks vaata et karpa kuskilt väljast lisaõhku ei saa. saad proovida töötava mootoriga kui väljast lased näiteks karpa puhastus aerosooli liitekohtadele.(pöörded kohe tõusevad kui lekib) Alumised kinnituspoldid peavad olema kinni parajalt ,et õhulekt ei oleks aga samas jalga kõveraks ei pinguta.
Karpad ei taha mingit lisaõhu võtmist.
Lugesin ,et sul oli ka see gaasihoovastik loguke ,vaata igaks juhuks üle ,et kõik ilusti liiguksid ei takistaks kuhugi taha.
Karpa puhul hakka lihtsamast algul pihta ,küll see viga ka välja tuleb
Karpad ei taha mingit lisaõhu võtmist.
Lugesin ,et sul oli ka see gaasihoovastik loguke ,vaata igaks juhuks üle ,et kõik ilusti liiguksid ei takistaks kuhugi taha.
Karpa puhul hakka lihtsamast algul pihta ,küll see viga ka välja tuleb
Re: AZLK 412 1975 randoA
gaasihoovastik on vahetatud korraliku vastu välja ning toimib valatult.
oli teine vanem ja plekitükiga otsast, seib v mis seal oligi...
oli teine vanem ja plekitükiga otsast, seib v mis seal oligi...
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
üks asi veel ,mis tasuks ülevaadata.
õhupuhastist läheb must kummivoolik mootori kambrikaane peale ( tuulutus ) . Vaata see üle ega pole altpoolt katki.
see ei lähe läbi õhufiltri vaid kohe otse karpa peale. omal oli altpoolt katki ja tükk aega otsisin viga. Katki läheb kergelt, kui komme õhupuhastit maha võttes, jäta ta külge ja väänata koos õhupuhastiga mootori peale kui karpat teha.
õhupuhastist läheb must kummivoolik mootori kambrikaane peale ( tuulutus ) . Vaata see üle ega pole altpoolt katki.
see ei lähe läbi õhufiltri vaid kohe otse karpa peale. omal oli altpoolt katki ja tükk aega otsisin viga. Katki läheb kergelt, kui komme õhupuhastit maha võttes, jäta ta külge ja väänata koos õhupuhastiga mootori peale kui karpat teha.
Re: AZLK 412 1975 randoA
see plekitükiga uuem .randoA kirjutas:gaasihoovastik on vahetatud korraliku vastu välja ning toimib valatult.
oli teine vanem ja plekitükiga otsast, seib v mis seal oligi...
Re: AZLK 412 1975 randoA
selge, eks ma homme uurin elu.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Ma ei tea mis karpat sa kasutad aga siin on ühe inimese õpetlik materjal.randoA kirjutas:Kuidas oleks võimalik natuke ökomaks muuta autot?kas karpal tuleks segukruvi timmida?
ei ole varem tollega kokku puutunud
Mul on endal K126H ja 8 liitrit 100 km (eelnevalt puhtaks pestud)
saaks viia selle 7,8 peale kui kasutaks DAAZ 2101,aga selle kopsik ei ole ilus mosse kapoti all (lada ikkagi) ning asjapulgad on rääkinud, et siis muutub auto eriti lahjaks,ma pole ise proovinud ning ei oska kommida, kuid üks on kindel :mida mehaanilisem asi on, seda lihtsam ja kindlam.
alusta lehekülg 9 -ast!
http://www.mosseklubi.ee/leht/images/sk ... rimine.pdf
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 412 1975 randoA
Mille järgi sa mõõdad või mõõtsid, et kütust läheb mehiselt ? Äkki siiski jalg "raske" ? Kui lahjaks teed, siis nii mehiselt enam ei lähe ju nagu sa alguses soovisid ju ?!randoA kirjutas: käivitub endiselt korrektselt, töötab samuti korralikult, edasi läheb mehiselt ja eks võtab kütsi kah mehiselt
natuke peaks võibolla ökonoomsemaks seadma karpat, aga tea, kas talvel sellest näppimistst mingit kasu ka on?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 412 1975 randoA
Hetkeline järeldus küttekulu kohta on tehtud küttenäidiku järgi, ning jah, ma olen ka muidugi raske.jalaga kuna mu hetkelised läbitavad vahemaad on paarikümne kilomeetrised, see mõjutab ka suuresti küttekulu
Karpaks daaz 2140
Karpaks daaz 2140
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis