AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
Õnnitlused !
Re: AZLK 21406, 1986, Martpoiss
tõmberelee soovitan heas korras hoida koguaeg.. omast kogemusest võin öelda et ei ole eriti hea olukord kui see läheb, eriti hiiumaa laeva peal alumisel korrusel
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Tänan heade soovide eest ja Sander, ma üldiselt soovitaks kogu auto heas korras hoida aga kui tõmberelee jamab siis saab üldiselt väga lihtsalt suvalise metallesemega starteri otse käima lasta. Veel palun ma vabandust et eelmises postituses unustasin Marit mainida kuna tegelikult ostsime auto temaga kahepeale.
Pühpäeval kui auto järel käisin lükkasin ta treileri pealt maha lihtsalt garaazi kõrvale. Täna oli vaba õhtu ja panin teised Mossed käima ja koristasin garaazi ära. 2141 oli umbes aasta liikumatult seisnud ja korraliku pahnakuhja alla jäänud juba.
Sinisel Mossel on iga kord sidur kinni olnud pärast pikka seismist, samamoodi ka see kord. Lisaks on vist kuskil kütusetorustikus ummistus kuna starteriga ei tõmmanud kütet üles, Kuldse Mossega tõmbasime käima ja töötas ilusti.
Samal ajal kui Mari garaazi põrandat pühkis rivistasin mina Mossesid garaazi ette
Pärast said kõik ilusti kolmekesi ühte garaazi ära pakitud
Rohelise Mossega on tegelikult tükk tööd, mootor käib kolme silindriga ja teeb valju häält, sumpa vist ka läbi. Koll pani teise paagi ka igaksjuhuks kaasa kuna vahepeal oli paagipõhja niiskeks tõmmanud. Pidureid ei ole absoluutselt ja värviparandusi on ka vaja teha. Nagu ühel seisnud autol ikka Hetkel aega on ka veel, Kuldsel mai lõpuni veel ülevaatus kehtib.
Pühpäeval kui auto järel käisin lükkasin ta treileri pealt maha lihtsalt garaazi kõrvale. Täna oli vaba õhtu ja panin teised Mossed käima ja koristasin garaazi ära. 2141 oli umbes aasta liikumatult seisnud ja korraliku pahnakuhja alla jäänud juba.
Sinisel Mossel on iga kord sidur kinni olnud pärast pikka seismist, samamoodi ka see kord. Lisaks on vist kuskil kütusetorustikus ummistus kuna starteriga ei tõmmanud kütet üles, Kuldse Mossega tõmbasime käima ja töötas ilusti.
Samal ajal kui Mari garaazi põrandat pühkis rivistasin mina Mossesid garaazi ette
Pärast said kõik ilusti kolmekesi ühte garaazi ära pakitud
Rohelise Mossega on tegelikult tükk tööd, mootor käib kolme silindriga ja teeb valju häält, sumpa vist ka läbi. Koll pani teise paagi ka igaksjuhuks kaasa kuna vahepeal oli paagipõhja niiskeks tõmmanud. Pidureid ei ole absoluutselt ja värviparandusi on ka vaja teha. Nagu ühel seisnud autol ikka Hetkel aega on ka veel, Kuldsel mai lõpuni veel ülevaatus kehtib.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Vaatan,et veel üks roheline Mosse...
Kuidas salong ka säilinud? Igaljuhul hea leid. Otsisin ka mingi aeg tagasi vanemat mudelit ja rohelise peale ei sattunudki.
T.
Kuidas salong ka säilinud? Igaljuhul hea leid. Otsisin ka mingi aeg tagasi vanemat mudelit ja rohelise peale ei sattunudki.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
mmm tglt ma mõtlesin jah pigem pendiksit, aga jäin mõtlema et kui isegi tõmberelee läheb, siis kas ikka saab otse ühendades käima...
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
pendiks on paraku selline elukas et selle leppingu ülesütlemist on praktiliselt võimatu ette ennustada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kui õieti reguleeritud haakumine hoorattaga, siis praktiliselt eluaegne...moskiito kirjutas:pendiks on paraku selline elukas et selle leppingu ülesütlemist on praktiliselt võimatu ette ennustada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Jah, salong on ilusti säilinud, saan Kolli käest istmekatete komplekti ka aga peale ilmselt ei pane neid. Peatugedele on katted peale õmmeldud ja need peaks uued otsima et mitte katteid ära rikkuda.
Nüüd lähen aga garaazi elus esimest korda Mosse ketaspidureid lahti võtma, seega üks väga loll küsimus- kas ketaspidurite kolbidel on ka mansetid? Millele peaks veel tähelepanu pöörama või ära vahetama?
Nüüd lähen aga garaazi elus esimest korda Mosse ketaspidureid lahti võtma, seega üks väga loll küsimus- kas ketaspidurite kolbidel on ka mansetid? Millele peaks veel tähelepanu pöörama või ära vahetama?
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Täitsa õigus-on nii kolvid,kui ka mansetid. Kui kuskilt õli välja ei ajanud,ära sadulaid näpi! Kui aga lekib siis vaheta mansetid. Tähelepanu tuleb pöörata kolbide seisukorrale. Nimelt on need pealt kroomitud ja aja jooksul tuleb see kohati maha. Kui kolvi tööpinnad on roostetanud,lõhub mansetid lihtsalt ära. Nüüd näiteks,kui avastad,et kolbidel on roostetäpid ja need on klotsidepoolses otsas.... siis olen ise kasutanud sellist sadulat aga kulunud klotsidega....ainult. Kui sinna lükata uued klotsid siis roostetanud kohad liiguvad ära sissepoole ja sinna,kus mansetid.....ehk siis lõhub kohe ära. Kui aga kasutada kulunud ketast ja klotse....saab mingi aja sedasi läbi. See on muidugi jama aga mis sa hädaga ikka teed... Paraku on kaua seisnud autodel need pidurisadula kolvid enamjaolt läbi.... Kaubandusvõrgus on neid vanasti ikka liikunud. Aga vedeleva sadula seest oleks targem alati näpitsatega kolvid välja keerata,igaks juhuks tagavaraks...Martpoiss kirjutas:Jah, salong on ilusti säilinud, saan Kolli käest istmekatete komplekti ka aga peale ilmselt ei pane neid. Peatugedele on katted peale õmmeldud ja need peaks uued otsima et mitte katteid ära rikkuda.
Nüüd lähen aga garaazi elus esimest korda Mosse ketaspidureid lahti võtma, seega üks väga loll küsimus- kas ketaspidurite kolbidel on ka mansetid? Millele peaks veel tähelepanu pöörama või ära vahetama?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Lähen uurin lähemalt, kas on lekkinud või ei. Pidurid on hetkel täielik 0 igatahes. Üks õhutusnippel olevat ära murdunud, loodetavasti saan selle tagavarasadulate küljest mis kunagi Manksi juurest Kuldse ketaspidurite peale ümbertegemiseks tõin.