Ottt, kuna see järgmine kogunemine tuleb...?SanderV kirjutas:mosse 408 kindalaeka pealt
MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Selliseid Mosse kirjasid saab tõesti vaid kindalaeka pealt või pagasniku luugi pealt.Pagassi luugi kiri on 3 korda suurem.Selliseid ilusaid metallist ja kroomitud kirjasid olen näinud 2-e erinevat varjanti, slaavi tähtedega,kus M-täht on suur ja lõpus on veel 412. ja teised, ladina tähtedega moskvich ja see h-täht lõpus on suureks venitatud.Minu armatuuril ongi see ladina tähtedega variant kindalaekalt.Kuskohast saab -ei tea.Sooviks endalegi järgmise projekti jaoks.Mu äial oli kunagi soomest tagasi toodud mosse-412 ja ka sellel olid sellised kirjad.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Autot on ehitada lihtne,kui mudel kogu aeg silme ees.Tuli päris sarnane.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 22:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Nagu kaks tilka vett... väga vinge
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Fokseril soovitan seda linki uurida.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
laoseis ju 0Martpoiss kirjutas:Fokseril soovitan seda linki uurida.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Krt... 0 jah
Aga ärme enam risusta Lepiku teemat. Tegin varuosade alla antud ostusoovi.
Aga ärme enam risusta Lepiku teemat. Tegin varuosade alla antud ostusoovi.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tervitus mossehuvilistele. Foorumis elu õige vaikseks jäänud,ju remonditakse masinaid,ehitatakse uusi või nauditakse suve.
Jäi üks väike võlg kokkutulekult-keegi avaldas arvamust,et ega need mosse tagumised uksed vist päris lahti ei käi,kuna taga tiivad on laiendatud.
Vestlesin kellegi teisega ja unustasin näidata,et käivad küll ning tiiva ja ukse vahel on ca. 3cm veel vaba ruumigi.Tiibu tehes sai seda jälgitud, et asi klapiks.
Jäi üks väike võlg kokkutulekult-keegi avaldas arvamust,et ega need mosse tagumised uksed vist päris lahti ei käi,kuna taga tiivad on laiendatud.
Vestlesin kellegi teisega ja unustasin näidata,et käivad küll ning tiiva ja ukse vahel on ca. 3cm veel vaba ruumigi.Tiibu tehes sai seda jälgitud, et asi klapiks.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 22:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Neid kahte pilti vaadates saan nüüd ise ka aru , et see mosse on ikka väga väike masin. Ja selgeks sai see, miks osa mehi 401-d pikemaks ja laiemaks venitavad. Väikse auto ainuke pluss asja juures on see,et vastavalt kalapüügi seadusele alamõõduliste püüdmine,ka liikluspolitseil liikluses, on vist keelatud.
Kaks linnamaasturit.
Kaks linnamaasturit.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 23:31, muudetud 3 korda kokku.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Sain siis mõned päevad tagasi isand Lepikuga turuplatsil kokku..... Originulli mehena olin algul autot vaadates pisut pahane aga kuna peremees kinnitas,et plaan polnudki originaalis autot taastada....tuleb kergem karistus...
Põhiline on see,et tegija on vaeva näinud. Auto näeb kena välja. Sõidumõnu on igaljuhul tagatud,sest näha on,et auto liigub linnavahel ja ka uudistajaid ka jätkub. Meil Viljandis ongi turuplatsil tihtilugu vanemate autode omanikega hea kokku saada,näod ka enam-vähem tuttavad. Nigu nina platsile pistad,näed ka mõnda teist. Kahjuks on aeg edasi läinud ja järjest vähem näeb vanemaid mudeleid. Sapikuid näeb sootuks harva,kuid on ka vanu kaardiväelasi...kes ei lase ennast ilmatuultest häirida ja sõidavad oma suksuga võiduka lõpuni.....
Edu!
Põhiline on see,et tegija on vaeva näinud. Auto näeb kena välja. Sõidumõnu on igaljuhul tagatud,sest näha on,et auto liigub linnavahel ja ka uudistajaid ka jätkub. Meil Viljandis ongi turuplatsil tihtilugu vanemate autode omanikega hea kokku saada,näod ka enam-vähem tuttavad. Nigu nina platsile pistad,näed ka mõnda teist. Kahjuks on aeg edasi läinud ja järjest vähem näeb vanemaid mudeleid. Sapikuid näeb sootuks harva,kuid on ka vanu kaardiväelasi...kes ei lase ennast ilmatuultest häirida ja sõidavad oma suksuga võiduka lõpuni.....
Edu!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....